Talvivaaran kirous seuraa sinua vaikka muuttaisit vieläkin etelemmäs, saasteet nyt jo Vuoksessa. Ja korruptio-osakkeidesi arvo sulaa kuin ensi kevään jäät, jolloin talvivaarakirous lähentelee Suomenlahtea.
Paula Lehtovaara/Talvivaara
15
311
Vastaukset
- Maaseutu autioituu
Ketä kiinnostaa joku vtun Talvivaara ja siellä asuvat noin 100 ihmistä?
Parempi olisi pakkomuuttaa kaikki pois sieltä syrjäkyliltä elämästä meidän veronmaksajien piikkiin. - ....................
Kylklä Suomessa riittää erämaata ihan tarpeeksi. Ja kaivostoiminnalla saadaan työtä ja toimeentuloa näihin syrjäkyliinkin.
Sitä paitsi Talvivaaran kaivosyhtiö laittaa nyt jo miljoonia jätevesien puhdistukseen, ettei tarvi sellaisen asian takia porata.- valitetttavasti
Pelastaako talvivaara Suomen kuolevat järvet, loppuvan turismin ja ihmisten pakkomuuton puhtaammille asuinseuduille muutamalla kymmenellä työpaikalla ja voittorahojen rahtaamisella ulkomaisiin veroparatiiseihin.
Paula elää perikuntineen hyvinvoivasti. valitetttavasti kirjoitti:
Pelastaako talvivaara Suomen kuolevat järvet, loppuvan turismin ja ihmisten pakkomuuton puhtaammille asuinseuduille muutamalla kymmenellä työpaikalla ja voittorahojen rahtaamisella ulkomaisiin veroparatiiseihin.
Paula elää perikuntineen hyvinvoivasti.Joo, aika pieni on työllisyysvaikutus yhdellä kaivoksella ja vaikutus taitaa olla negatiivinen turismin kärsiessä vahinkoja. En periaatteessa ole kaivostoimintaa vastaan, mutta huonosti on Talvivaara asiat hoitanut. Saisi kunnon sakot mätkäistä.
- Vuokatin katti
abckissakävelee kirjoitti:
Joo, aika pieni on työllisyysvaikutus yhdellä kaivoksella ja vaikutus taitaa olla negatiivinen turismin kärsiessä vahinkoja. En periaatteessa ole kaivostoimintaa vastaan, mutta huonosti on Talvivaara asiat hoitanut. Saisi kunnon sakot mätkäistä.
Työllisyysvaikutuksesta sen verran ettei Kainuussa enään riitä väkeä kaivokselle, vaan muulta pitää rekrytoida.Aihetta koskevassa tv-dokumentissa tuo asia kerrottiin.Päästöasioista olen samaa mieltä.
- vuo kat
Vuokatin katti kirjoitti:
Työllisyysvaikutuksesta sen verran ettei Kainuussa enään riitä väkeä kaivokselle, vaan muulta pitää rekrytoida.Aihetta koskevassa tv-dokumentissa tuo asia kerrottiin.Päästöasioista olen samaa mieltä.
Olisivatko valmiiksi ruskettuneita 5 ekun työläisiä?
- muuttohavukka
Vuokatin katti kirjoitti:
Onko kaikki Kainuusta muuttanet Paulan perässä?
- pienikin on isoa
Mäki on kylläkin vaaraa pienempi, mutta voi mäestäkin tulla vaara ympäristölleen
- Aloittaja tietää
Kertoisiko aloittaja meille muille mitä tekemistä jollain Paula Lehtovaaralla on talvivaaran kanssa.Kun ei ole mitään tietoa.
- veden kantaja
Mahtaa tarkottaa ex-ympäristöministeri lehtomäkeä, mutta vaara syntyy siitä kun ottaa ylenmääräisiä "suosionosoituksia" toimimisestaan.
- Näin se meni.
veden kantaja kirjoitti:
Mahtaa tarkottaa ex-ympäristöministeri lehtomäkeä, mutta vaara syntyy siitä kun ottaa ylenmääräisiä "suosionosoituksia" toimimisestaan.
Kyllä Kainuussa asuvan pitäisi osata nimet oikein laittaa kun asiasta noin tohkeissaan on.Oikeasti koko Vanhasen hallitus oli kaivospäätöksen takana vihreät mukaan lukien, mutta vihreilläkin ministeriauton takapenkki lämmitti niin paljon etteivät hallituksesta eronneet, kunhan nimellisesti nurisivat.
- antia
Näin se meni. kirjoitti:
Kyllä Kainuussa asuvan pitäisi osata nimet oikein laittaa kun asiasta noin tohkeissaan on.Oikeasti koko Vanhasen hallitus oli kaivospäätöksen takana vihreät mukaan lukien, mutta vihreilläkin ministeriauton takapenkki lämmitti niin paljon etteivät hallituksesta eronneet, kunhan nimellisesti nurisivat.
Saiko koko hallitus perheineen osakkeita hyväveli-hintaan?
- Paula vaan
Minua ei kiinnosta.
- jo varmaan
Varmaan tulee kohta nootti Venäjältäkin.
- ka nootti
Venäläisistä selviää rahalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815