kuukaudessa
Paljonko juotte alkoholia
9
63
Vastaukset
- Nasdaq
Huh huh.
No siis annoksina en osaa edes laskea, mutta kyllä täältä saa traktorin kauhallisen saa joka viikko kipata ulos.
En juurikaan jaksa kierrättää. Dumppaan suoraan ulos partsilta pihalle. No kuuluuhan siitä vähän narinaa, mutta vittuako rahvaasta.- Nasdaq
Mutta jos asiaa tarkastelee positiivisella luonteella - kuten minun - niin huomataan nopeasti että tästä nestemäärästä suurin osa on ollut vettä - eli ylihintaa.
Kuukaudessa laskelman mukaan 2 annosta. Eli kerran kolmeen kuukauteen semmonen kuus.
0-80 ravintola-annosta kuukaudesta, työkuvioista, fiiliksestä riippuen, jne...
Sellanen tavallinen määrä lienee noin 20 per kk.- S etämies
Pullon jallua päivässä
- S Etämies original
Imitattriäämä vähän lioittelee. Kolmen tähden jallu on hintaansa nähden hyvä , leikattua Monopol konjakkia, jota lääkekonjakkinki nmyydään
Kummallista , että sama roju on apteekissa lääkkeenä kallimpaa, kuin Alkossa??
Mont ja Frapin ovat hinta/laatusuhteeltaan parhaat
Kaliit napoleon luokan 40v vanhat konjakit ovat saaneet liikaa tammitynnyrin makua
Että VSOP = vnurempaa Very super old pale niinku äämätkin
liian nuori raakaa viinan hajuista ja vänhat vahvasti haisevia ja katkeria
Thaimaassa juodaan konjakkina jerssy brändyä
- Pidin lupaukseni
En oo juonu viiteen vuoteen tippaakaan. Podin tuolloin elämäni järkyttävimmän krapulan, ja tein itelleni lupauksen, että mikäli siitä hengissä selviän, en juo enää koskaan.
Ennen sitä oli jaksoja jolloin meni toisinaan enemmän, toisinaan vähemmän. Ehkä kerran kuussa tuli humalanhakusesti juotua. Juomattomuus ei oo päivääkään kaduttanu, naisia saa entiseen verrattuna huomattavasti helpommin, eikä morkkikset ja krapulat vaivaa.- S Etämies
Olin 16 vuotta absolutisti, vaikka monessa työpaikassa oli kojakkien ja viinien maistelu ja arvostelu---------sylkykuppiin meni hyvtkin juomat ilman hinkua nielaista
- S Etämies
S Etämies kirjoitti:
Olin 16 vuotta absolutisti, vaikka monessa työpaikassa oli kojakkien ja viinien maistelu ja arvostelu---------sylkykuppiin meni hyvtkin juomat ilman hinkua nielaista
Nyt kuluu litranen lasol päiväs---hyvää o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000