tilitantti

..tilitantti tanssi taas ikkunalaudalla, koputti ikkunaan ja sano moi.. miten tähän suhtautua?

19

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siperianhysky<

      Puhuva tintti :) Mullekkin tuota sammaa..Mitä sä oot syönyt... :)

      • ..suuri ?..mut mitä sä oot syöny jos kerta sammaa? pihlajanmarjoja? ite en tiiä..mutten oikein osaa suhtautua puhuviin lintuihin..en edes papukaijoihin..


      • .:))
        pervokki kirjoitti:

        ..suuri ?..mut mitä sä oot syöny jos kerta sammaa? pihlajanmarjoja? ite en tiiä..mutten oikein osaa suhtautua puhuviin lintuihin..en edes papukaijoihin..

        Kysy siltä eikö enää löydy "mötiäisiä"? Jos se keikuttaa päätään, laita sille syötävää. Pääruokana voit tarjoilla auringonkukansiemeniä ja pakkasten tullen talinpala nokittavaksi.
        Talinpala pitää köyttää niin roikkumaan, ettei harakka vie pikkuisen herkkua mennessään.:)


      • .:)) kirjoitti:

        Kysy siltä eikö enää löydy "mötiäisiä"? Jos se keikuttaa päätään, laita sille syötävää. Pääruokana voit tarjoilla auringonkukansiemeniä ja pakkasten tullen talinpala nokittavaksi.
        Talinpala pitää köyttää niin roikkumaan, ettei harakka vie pikkuisen herkkua mennessään.:)

        ..se kysy multa nyt lissää sorbusta.. ei taida olla talinpalat mielessä sillä..ehei..


    • ingalina1

      Kyllä se pyytää ruokaa sulta,mutta jos annat sille,niin sinun pitää ruokkia koko talvi.
      Muuten se tiitiäinen kuolee nälkään pakkasella.

      • ..jaa ruokaa? äsken kysy lissää sorbusta..tuntuu että tulee pitkä talvi..riittääkö siemenet itellekään..??


      • .;)))
        pervokki kirjoitti:

        ..jaa ruokaa? äsken kysy lissää sorbusta..tuntuu että tulee pitkä talvi..riittääkö siemenet itellekään..??

        Eikös ne siemenet lisäänny aivan itsestään.;)))


      • .=)
        .;))) kirjoitti:

        Eikös ne siemenet lisäänny aivan itsestään.;)))

        Niinhän ne tekee. Ainakin meikäläisellä.=)


    • :))

      Heitä jotain siemeniä ja toivota hyvää talven tuloa :)
      Jatka ruokkimista niin on iloa koko talveksi.
      Kaupasta ostin auringonkukansiemeniä niitä sitten oraville ja lintulaudallekin ...

    • ..no nyt se lintu makaa tuossa ikkunalaudalla ihan kanttuvei.. raukkaparka..liikaa sorbusta vaiko siemeniä? silmien kohdalla sillä on rastit..?????

    • Morjes p. maalaa mulle maalaismaisema lehmineen kaikkineen. Jos hyvä tulee, niin maksan siitä 500e.

      • .:)

        Pervokki on tosi hyvä maalaaja / taiteilija. Mitä luulet saavasi 500e:lla?
        Kehyksineen vähintään 1800e olisi jo vähän sinnepäin.:)


      • .:) kirjoitti:

        Pervokki on tosi hyvä maalaaja / taiteilija. Mitä luulet saavasi 500e:lla?
        Kehyksineen vähintään 1800e olisi jo vähän sinnepäin.:)

        tuo hinnottelu on hankalaa.. meillä on kotopaikassa isohko taulu jonka maalaajan töitä on ateneumissa.. (silverberg).. silti antiikkia antiikkia ukkojen hinta-arvio oli parissa tonnissa..


      • ..moi..itselläkin on ollut kauan mielessä maalaismaiseman maalaus lehmineen..joten mikä ettei voisi yrittää.. jos ei kelpaa niin kelpaa sitten mulle..lehmät ja maaseutu on ihan hyvä aihe.. mikä kokoluokka? vuodenaika? maisematyyppi? 500 euroo ilman kehyksiä on ihan hyvä hinta kun ei oo nimee..vielä..ja kehykset muutenkin niin jokaisella oma makunsa niidenkin suhteen..


      • .:) kirjoitti:

        Pervokki on tosi hyvä maalaaja / taiteilija. Mitä luulet saavasi 500e:lla?
        Kehyksineen vähintään 1800e olisi jo vähän sinnepäin.:)

        no kiitos..nimeä vaan ei ole vielä..tuo mainitsemasi hinta olis niinku niin jees mutta pitää olla realisti..


      • kielibasa kirjoitti:

        tuo hinnottelu on hankalaa.. meillä on kotopaikassa isohko taulu jonka maalaajan töitä on ateneumissa.. (silverberg).. silti antiikkia antiikkia ukkojen hinta-arvio oli parissa tonnissa..

        ..jep hinnoittelu on vaikeaa..oikeastaan se mitä asiakas haluu maksaa tekijälle tunnista..mutta sekin on vaikeaa kun maalailee inspiraation mukaan pätkissä..eikä aina seuraa kelloa..


    • Fjodor D.

      No sinullahan oli tuuria. Siellähän olisi voinut olla militantti katsomassa piipunvartta pitkin ja esittäen vaatimuksia joista olisi ollut hankalampi kieltäytyä.

      • ..oispa ollu vaikka debytantti..koputtamassa ikkunaan..mutta eihän semmoset kotiovelle tule.,tai ikkunaan..


    • Viivi.

      Noin ne aina tekevät kun haluavat ruokaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe