afrikkalaisilla isompi kuin eurooppalaisella onko totta?
pienet huvit
16
214
Vastaukset
- hurisisi
On niillä afrikkalasillakin onneksi pieniä. Ei kaikilla ole iso. Hurraa!!!
- Musta kyy
No ei onneksi afrikkalaislla ole niin pienet kuin suomalaisilla tai aasialaisilla.
- Sullon vitun pieni
Musta kyy kirjoitti:
No ei onneksi afrikkalaislla ole niin pienet kuin suomalaisilla tai aasialaisilla.
Hei Asus,
Vaikka isäsi toimii ruotsissa vittuna ja sä olet olevinaan joku helvetin hans petteri, et sinä ole sen parempi. Luulet että sen varjolla voit haukkua suomalaisia, mutta teet itsestäsi täyspellen.
Sen mitä sinun sielunelämään olen palstalla tutustunut voin sanoa että sä olet sisäisesti helvetin ruma ihminen. - Asus ihan ite
Sullon vitun pieni kirjoitti:
Hei Asus,
Vaikka isäsi toimii ruotsissa vittuna ja sä olet olevinaan joku helvetin hans petteri, et sinä ole sen parempi. Luulet että sen varjolla voit haukkua suomalaisia, mutta teet itsestäsi täyspellen.
Sen mitä sinun sielunelämään olen palstalla tutustunut voin sanoa että sä olet sisäisesti helvetin ruma ihminen.Hah hah :)
- 57yth
Varmasti löytyy afrikkalainen, jolta löytyy alta 15 cm. Pakko olla, on niitä nekkejä niin paljon kuitenkin...
- h-xn afrikan serkku
Yhteyttä rodulla ja peniksen koolla ei ole havainnoitu. Suurin tiedetty ja ehkä jopa mitattu penis on valkoihoisen jalkovälissä.
Ja se ei ole kenenkään tummaihoisen penis, vaikka sellaisenkin voi jalkojen väliin laittaa.
- taas1
jaa poijjaat levittäytyny joka palstalle....naurattaa niin vietävästi tää keskustelu....lisäää pokaset lisääää...mulla on isompi kun sullaa...hahhhaaaaahhha...itsetunto kohillaan...:DDDD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909