Orwell lähimpänä täällä

jaana

On siinä vapaaehtoisuutta kerrakseen kun mormonikirkko kastaa kirkossaan vainajia!

Se hän on samkuin maikaisit tiedottomassa tilassa olevan ihmisen "varmuuden vuoksi" ettei vai jäisi saamasta,kun itsellä sattui tekemään mieli!

Sama logiikkahan oli Iraqiin hyökkäämisessä:mennään omista tarpeista käsin "auttamaan " vaikka väkisin!

Nuo vainajia kastavat mormonit ovat todella hulluja

Tämä lähempänä Orwellilaista "vapaaehtoisuuden" käsitetttä -pakolla- ei enää voitane ollakaan?

Tuo on jo taidetta mielenhallinnan alueella!

15

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R L

      Lopeta jo jankkaaminen mormoneista.Puhu vaikkapa
      lehmistä tai maidon kaksihintajärjestelmästä.
      Vituttaa jo tuo sama itkuvirtesi.
      Mormonit kastakoon vainajia,kuoltuaan maallinen
      oikeus ei enää ulotu vainajiin,jollei kyse ole
      hautarauhanrikkomisesta,negrofiliasta yms.

      Rukoillaanhan vainajien puolesta jokaisessa isom-
      massa kristillisessäkin kirkossa,ja vietetään
      jopa Vainajien Muistopäivää.

      Nauroin kippurassa kun vrt.tasit USA:n ja Iraq'a.

      Mene noine juttuinesi Uskonto palstalle ja heti
      senjälkeen lähimmälle psykiatrille,tarvit nyt apua
      enänpi kuin huomaatkaan.

    • R L

      Lopeta jo jankkaaminen mormoneista.Puhu vaikkapa
      lehmistä tai maidon kaksihintajärjestelmästä.
      Vituttaa jo tuo sama itkuvirtesi.
      Mormonit kastakoon vainajia,kuoltuaan maallinen
      oikeus ei enää ulotu vainajiin,jollei kyse ole
      hautarauhanrikkomisesta,negrofiliasta yms.

      Rukoillaanhan vainajien puolesta jokaisessa isom-
      massa kristillisessäkin kirkossa,ja vietetään
      jopa Vainajien Muistopäivää.

      Nauroin kippurassa kun vrt.tasit USA:n ja Iraq'a.

      Mene noine juttuinesi Uskonto palstalle ja heti
      senjälkeen lähimmälle psykiatrille,tarvit nyt apua
      enänpi kuin huomaatkaan.

      • jaana

        vallankäyttöä psyksiatriallasi mutta sen ehdoittaja voisi tarvita,sillä se on muuhun tarkoitukseen tarkoitettu menetelmä kuin sensuuriin.


      • raksu
        jaana kirjoitti:

        vallankäyttöä psyksiatriallasi mutta sen ehdoittaja voisi tarvita,sillä se on muuhun tarkoitukseen tarkoitettu menetelmä kuin sensuuriin.

        Kirjoitustaitoasi voisit ainakin parantaa... on niin miljoona virhettä tekstissäsi...

        Keräsin tuohon muutaman. En edes kaikkia...
        Se hän on
        samkuin
        maikaisit
        Iraqiin
        psyksiatriallasi
        ehdoittaja

        Ja sit oli ne useat epäselvät lauseet ja muut ihmeelliset sanajärjestykset...


      • jaana
        raksu kirjoitti:

        Kirjoitustaitoasi voisit ainakin parantaa... on niin miljoona virhettä tekstissäsi...

        Keräsin tuohon muutaman. En edes kaikkia...
        Se hän on
        samkuin
        maikaisit
        Iraqiin
        psyksiatriallasi
        ehdoittaja

        Ja sit oli ne useat epäselvät lauseet ja muut ihmeelliset sanajärjestykset...

        Minua kiinnostavat nuo sisällölliset virheet enemmän-ja tähän ei viitsi kayttää aikaa liikaa yhtä kirjoitusta kohden siksi virheitä varmaan ja siksi että spacenäppyläon rikki!


    • santtu 80

      hehe!

    • jaana

      meille luennoi kerran Natokenraali joka opetti armeijassa käytettyä mielenhallinnan menetelmää.

      Teetetään ihmisillä niin paljon mieletöntä juttua yli että ihmisen mieli alkaa vääntää luonnostaan sen jotenkin asiaan kuuluvaksi ja mielekkääksi.

      Juuri täälläkin meitä kehoitetaan lukemaan vaivalloista mormonismin historiaa ja epäselvistä myyteistä ottamaan vaivalla selkoa.

      Rehellinen oppi ilman manipulaatiota on selkeää ja kirkasta esittää muutamallakin lauseella ja ollahyväksyttävissä korkealla moraalilla ja todella vapaaehtoisella valinnalla.

      Kaikki pyörittely salaisuuksiin vihkiytyneiden opastuksella viittaa propagandistiseen tarkoitusperään.

      Tämän asian suomalaiset tunnistavatkin joten puhuin mormoneille.

      Meitä ei jymäytellä noin vain. Uskokaa jo mormonit ja USA asia.

      • Ajatar

        uskontoja yleensäkin täynnä ja sitä mieltä, että ihmisen oma asenne ja käytös muita kohtaan on sellaista uskontoa, josta kannattaisi eniten välittää.

        Kirkasta ja selkeää uskonkäsitystä? Heh..sen kun jossain näkis. Kristinuskonkin suunnassa eri lahkoja/seuroja yms.syntynyt kuin sieniä sateella erilaisten opinkohtien tulkitsemiseroista johtuen.Tuosta kuolleiden kasteestakin muuten on juttua Raamatussa, joten ihan tuulesta temmattu se ei ole, eri asia on sitten kuinka paljon Raamatussakin on tuulesta temmattuja kohtia=))Se siitä.

        Tämä kirjoituksesi kuuluu kuitenkin kirkkaasti ja selkeästi Uskonto-palstalle, joten sinne siis, olepa hyvä, jos saanen pyytää =)


      • jaana
        Ajatar kirjoitti:

        uskontoja yleensäkin täynnä ja sitä mieltä, että ihmisen oma asenne ja käytös muita kohtaan on sellaista uskontoa, josta kannattaisi eniten välittää.

        Kirkasta ja selkeää uskonkäsitystä? Heh..sen kun jossain näkis. Kristinuskonkin suunnassa eri lahkoja/seuroja yms.syntynyt kuin sieniä sateella erilaisten opinkohtien tulkitsemiseroista johtuen.Tuosta kuolleiden kasteestakin muuten on juttua Raamatussa, joten ihan tuulesta temmattu se ei ole, eri asia on sitten kuinka paljon Raamatussakin on tuulesta temmattuja kohtia=))Se siitä.

        Tämä kirjoituksesi kuuluu kuitenkin kirkkaasti ja selkeästi Uskonto-palstalle, joten sinne siis, olepa hyvä, jos saanen pyytää =)

        minusta malleineen yhteiskunta kriittiselle palstalle.

        Kiire teettää virheitä. Space rikki vielä päälle.

        Sitten: kirkasta ja selkeää ymmärrettävää tekstiä tarkoitan en mitään uskontoa. Kommunikaation on oltava edes reilua eikämitään mormonityylistä sisäpiiritouhua.


      • Ajatar
        jaana kirjoitti:

        minusta malleineen yhteiskunta kriittiselle palstalle.

        Kiire teettää virheitä. Space rikki vielä päälle.

        Sitten: kirkasta ja selkeää ymmärrettävää tekstiä tarkoitan en mitään uskontoa. Kommunikaation on oltava edes reilua eikämitään mormonityylistä sisäpiiritouhua.

        näemmä omat tulkintansa aiheesta. Minulla toinen kuin sinulla. Muutenkin tekstisi ovat välillä kuin muista maailmoista. Usein ihmiset, jotka yrittävät "fiksumpaa"kuin ovatkaan tekevät juuri noin. Ei millään pahalla:)


      • jaana
        Ajatar kirjoitti:

        näemmä omat tulkintansa aiheesta. Minulla toinen kuin sinulla. Muutenkin tekstisi ovat välillä kuin muista maailmoista. Usein ihmiset, jotka yrittävät "fiksumpaa"kuin ovatkaan tekevät juuri noin. Ei millään pahalla:)

        esittää sen voin vastata täällä.


      • kullervo
        Ajatar kirjoitti:

        näemmä omat tulkintansa aiheesta. Minulla toinen kuin sinulla. Muutenkin tekstisi ovat välillä kuin muista maailmoista. Usein ihmiset, jotka yrittävät "fiksumpaa"kuin ovatkaan tekevät juuri noin. Ei millään pahalla:)

        Vaikutat huomautuksellasi väkisinkin jaanallemme kateelliselta. Mutta sehän on vain tunne joka on tunnistettavissa.


      • Ajatar
        kullervo kirjoitti:

        Vaikutat huomautuksellasi väkisinkin jaanallemme kateelliselta. Mutta sehän on vain tunne joka on tunnistettavissa.

        Päinvastoin mä ihailen ihmisiä, jotka kykenevät selkeään ajatuksentuottoon ja tekevät sen vielä hyvällä maulla.Voitkin sitten mietiskellä mitä tuollakin tarkoitin:)Ei aihetta jatkaa tästä Jaana Kullervo tai miten tahansa;)


      • jaana
        Ajatar kirjoitti:

        Päinvastoin mä ihailen ihmisiä, jotka kykenevät selkeään ajatuksentuottoon ja tekevät sen vielä hyvällä maulla.Voitkin sitten mietiskellä mitä tuollakin tarkoitin:)Ei aihetta jatkaa tästä Jaana Kullervo tai miten tahansa;)

        Hyvään makuun Ajatar ei kuulu epäillä kaikkia keskustelijoita samaksi persoonaksi? Mieti nyt mitähän tuollakin tarkoitan!

        Se sinun hyvä makusi on aika amerikkalaista tyyppiä? Näyttää TV ssä hyvältä mutta katkaiseekin kädet ja jalat ...?


    • kullervo

      tarvitaan Suomessakin .Keski-Eurooppahan on heitä pullollaan syystä, että siellä yliopistossa pärjää todellahyvät. Toisin kuin meillä pelkällä duunariyliopistollavoi pärjatäkuka vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe