tarvitaan apuun, kapitaali/ markkinatalous maassa???
Lääkärikeskuksia yksityistetään, miksi ei Uimahallia.
Etelä Mäntsälästä puuttuu kaupat, terveydenhoito ja työpaikat (teollisuusalue).
Nämä kaikki on Tuusulan kolmessa taajamassa.
Mäntsälässä toimii vain yksityinen maakeinottelu ja kaavoittaminen,kepun pussiin.
(Aijemmin rosvoaminen)
Tehkää uimahallinne mäntsälään,yksityisesti,miksi sosialismia
8
242
Vastaukset
- Se on Siinä!
Kylpylä - Hotelli Motarin varteen lähelle rautatieasemaa Prisma ja ABC. Pikavuoropysäkit.
Ei se niin kummallista raketti-tiedettä ole!
Kyytipojaksi vielä keilahalli. - Entinenyrittäjä
Eikö kunta voisi perustaa tuottavia tuotantolaitoksia, kun täällä oikeistolaiset sosialisteja leikkii uimahalli vaatimuksilla?
- jotkut osaa
Kangasalan uimahalli Kuohu on OY - siellä homma pelittää
- tuettuplattava
Ensin pitää saada maatalousmuseo joki on uimista varten
- Laki ei ole niin,kui
Suomalaisilla yksityisyrittäminenkin hakusessa, kun ollaan etupäässä tukiaisluukulla, kerjuulla.
- yksinyrittäjä.liemes
Suomen suurimmat kolhoosit, S-liike ja Kesko.
Valtion ja kuntien palkkalistolle päässeet, edustaa sosialismia, oikeistovoimin, ainakin enemmistönä.
Soialistit palkkaorjina,huuhaa yrityksissä. - Umpisukellus
Mäntsälä ei tiettävästi sosialismiin taipuvainen, kuin uimahallin vaatiat luulee?
Uimahalli ei kuulu lakisääteisiin hankkeisiin. - Tyhjänhuutelua!
Tämä on ihan höpöhöpöketju - asiallisesti asiaa selvitettävä faktojen kautta ja päätettävä demokratian kautta eikä höpöjä täällä provosoiden huutelemalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813181
- 922895
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275