mercilon

pelottaa

Mä olen huomenna menossa ostamaan ekan kerran elämässäni e-pillereitä ja mua vähän pelottaa alottaa niiden syöminen. Luin noita aikasempia juttuja ja etenkin just mulle määrätyistä merciloneista oli aika pahaa juttua..Onko ketään, joka EI olisi tullut raivoherkäksi, itkuisaksi, tai lihonut kyseisestä merkistä..?? Mä käsitin et kyseisissä pillereissä ois markkinoiden pienimpiä hormonimääriä, mut jos totta niin miten sit vaikuttaa noin..Uskaltaaks täs nyt alkaa ollenkaan syömään. Miten muuten eks ne pitäny alottaa syömään sillon kun menkat alkaa vai miten se oli?

8

3288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Manna

Jokaiselle pillerit vaikuttavat eri tavalla, ei niitä voi kuin kokeilla ja testata ja toivoa parasta. Olen kuullut ihmisistä, joille Mercilon on sopinut oikein hyvin!

Mulle sanottiin gynellä, että "ai, haluat vähähormonisemmat vaihtoehdot Mercilonien tilalle".

Mutta kokeile ihmeessä, et voi muuten tietää miten juuri sinuun vaikuttavat.

• jannika

oon syöny mercilonei (vast) kolme liuskaa. nä on mun ekat pillerit, oon 16.
      mitään muuta ei oo tähän asti ilmenny muuta ku et kuukautiset kesti koko ekan liuskan.
      nyt menny ihan hyvin. toivottavasti jatkossaki :)

• Hyvin sopi mulle

Käytin Mercilon-pillereitä 7 vuotta ja ne sopivat minulle tosi hyvin. Tiesin tarkkaan, milloin menkat alkaa. Paino ei noussut eikä tullut tiputteluvuotoakaan, joten mulle sopi tosi hyvin. Mutta iän takia jouduin jättämään pois.

• pelottaa

rohkaisusta! Näinhän se tietenkin menee et kaikilla vaikuttaa yksilöllisesti..tääl vaan kun lukee juttuja ni alkaa kuvitteleen kaikenlaista..kohta apteekkiin ja sit jännäämään miten käy:)

• Hyvin sopi mulle
        pelottaa kirjoitti:

rohkaisusta! Näinhän se tietenkin menee et kaikilla vaikuttaa yksilöllisesti..tääl vaan kun lukee juttuja ni alkaa kuvitteleen kaikenlaista..kohta apteekkiin ja sit jännäämään miten käy:)

Kyllä pillereiden kanssa pärjää. Hyvää jatkoa sulle!

• N24

Niin, en tiä meneekö tää vähän off-topicics, mutta ymmärtääkseni estrogeenin alhainen määrä aiheuttaa masennusta. Eli onkohan mahdollista, että masis tulee juuri matalahormonisista pillereistä? Pillereiden hormonihan kai tavallaan korvaa oman hormonitoiminnan... Tietääkö kukaan?

• 29vee

Oli vuosia pää kipeä niistä ja lähes joka päivä :( myös vuosien haluttomuus ja raajojen puutumista oli. Enää en hormooneihin koske!!!
      Juu... ne pitää alottaa eka laatta silloin kun menkat alkaa.

• Juliette

Olen syönyt merciloneja yli 6 vuotta, ja hyvin ovat sopineet. Ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia, ei välivuotoja enkä ole lihonut. Eli kokeile vaan rohkeasti! Muista myös, että aluksi voi tulla oireita, jotka myöhemmin saattavat poistua. Mutta jos sivuvaikutukset jatkuvat kuukaudesta toiseen, niin sitten vaan menet lääkärille ja vaihdat pillerimerkkiä.

Pillerit helpottaa tosi paljon elämää. Kuukautiset tulevat säännöllisiksi (elleivät ole jo), vuoto saattaa niukentua, ja mikä parasta: ne ovat tehokas ehkäisykeino eikä tarvitse säheltää kortsujen kanssa. Pillereiden avulla voit myös tarvittaessa siirtää menkkojasi 1, 2 tai 3 viikolla.

Pillerit aloitetaan syömään silloin, kun menkat alkaa. Ohjeet löytyvät pakkauksesta, tutustu niihin kaikessa rauhassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      312
      6078
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3586
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2760
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2151
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1718
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      66
      1150
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      142
      942
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      918
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      874
    Aihe