Mitään kauheampaa telkkarista tulevaa en tiedä kuin Teletapit. Olen pienten lasten isä ja olen jotenkin aikaisemmin sietänyt näitä tappeja. Tänä kesänä tapit ovat ilmestyneet iloksemme 4 kertaa viikossa. Lapset tykkää asettua telkkarin ääreen kello 16.55 kun alkaa lastenohjelmat, mutta tänä kesänä joka toinen päivä on jäänyt ensimmäinen ohjelma katsomatta....sanovat vaan, että taas tulee Teletapit. Ja kun ne ovat vielä uusinnan uusinnan uusintoja.
Olen joskus kysynyt Yleltä, että eikö voisi esittää jotain muutakin kuin tappeja. Vastattiin jotain, että on maksettu niin ja niín paljon jotain maksuja, siksi pitää esittää (että saa maksulle vastiketta).
Ennen oli ihan mukavaa, kun sai itselleen hetken aikaa kun lapset katsoi ohjelmia. Täytyy toivoa, että syksy tois vastauksen rukoukseeni ja tapit häipyis takavasemmalle.
Helevetin Teletapit
6
1367
Vastaukset
- no joo
Joo.. Ei ole Teletapit ainoa ohjelma mikä pistää miettimään miten hyviä lastenohjelmia sieltä ennen tulikaan. Silloin ne hahmot olivat sentään kauniita.
Omat lapset ei onneksi Teletappeja tsiigaile kun joskus, mutta on se aika typerä ohjelma pakko myöntää. Ilmeettömät nuket pomppivat ja toistavat lauseitaan. Ei lapsille ennen noin ei-rakentavaa ohjelmaa näytetty..- tarjahalonen08
Haloo! On se muutakin kun pelkästään typerä. Se on lisäksi seksuaalinen. Ootteko huomanneet sitä kun Tiivi- Taavi on homo joka kantaa naisten käsilaukkua eli kyseinen perheen pienimmille suunnattu paskasarja sisältää BI (Biseksuaalinen)- hahmon. Onneksi pennut ovat nykypäivinä muutenkin niin seksiä matkivia ja aikuisten asioihin sotkeutuvia että ei ole ihme jos joku henkilö tekee jotain näin karmeeta. Onneksi meidän pieni seikkailija ei ole oppinut mitään Tiivi- Taavista. Hyi.
http://www.servus.at/DNS/tele/- Jortti
Jeeeeeeesssss, tää on aivan mahtava.
- Äiti
Niinpä..
Minkähän ikäisiä lapsesi ovat, kun tappeja katsovat? Käsittääkseni ohjelma on tarkoitettu n.1-3-vuotiaille, eli sinun ei tarvitsekaan sitä katsoa!!!
Teletapeissa on toistoa ja saman lallatusta, koska se on suunnattu pienille, kehittämään keskittymiskykyä ja kuullun ymmärtämistä ja samalla viihdyttää. itselläni on reilun vuoden ikäinen poika, joka silloin tällöin katsoo tappeja, seuraa vain vaiheet missä tapit ovat ja nekin äidin sylissä, kun on niin jänskää...
luuletko et 1-3 vuotiaat jaksaa keskittyä johonkin pikkukakkoseen tai tao taoon??
Antaa lasten katsoa tappea jos haluavat, meille aikuisille on omat ohjelmat.- johan on..
Jos minulla olisi lapsia, en kyllä ikinä antaisi heidän katsella mitään Teletappeja.. En tiedä mitään aivoja turruttavampaa roskaa. Se tapa miten nuo saakelin tapit puhuvatkin, on niin epäselvä ja vajaa, että siitä on kaikkea muuta kuin hyvää lasten kehitykselle. Näin uskon.. On rutkasti parempiakin lastenohjelmia, kuin tuo. Miettikäähän vähän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997