Simpsonien uudet jaksot alkaa

ilpu

4

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bart Simpson

      En malta odottaa!

    • 87k

      Mahdetaanko näissäkin uusissa jaksoissa käyttä tätä tuttua teemaa eli jokaisen jakson päätteeksi palataan ns. lähtöpisteeseen, eli alussa jo tiedetään ettei homma onnistu.

      Entä jatkuuko myös sama linja että lähes joka jaksossa käsitellään samaan aikaan ikäänkuin kahta tarinaa jotka ei juurikaan liity toisiin?

    • gmnsgjstghs

      Nämä uudet jaksot ovat kerta kaikkiaan kamalia! Sekä juonten, että tietokoneella tehtyjen kylmien piirrosten osalta. Hyvä jos kaikkien jaksojen ideaa edes tajuaa.

      Onneksi Sub ryhtynee taas näiden uusien jaksojen jälkeen esittämään sarjaa alusta. Ysäri oli Simpsoneiden ehdotonta kulta-aikaa. Ja huomaa, että se aika on jo kaukana...

    • loppu tulee

      Täysin samaa mieltä ylemmän kommentin kanssa!!

      Huonoin Simpsonijakso oli ehdottomasti "Sosiaalinen media". Jaksossa matkittiin Applea, Facebookkia ja Angrybirds peliä. Siis kaikkia, mitä vihaan eniten tässä maailmassa!!!!!! Ihan kuin jakson tekijät tietävät mitä vihaan eniten....???

      No onneksi siinä annettiin kuva, että Applen tuotteilla ei tee muuta kun pääse F*cebookkiin ja muutenkin pilkattiin Applea. Silti!!! PERkele, ei enää ikinä tuommoisia jaksoja! Jos tommosia jaksoja vielä tulee niin en halua elää tässä p*skassa maailmassa!

      Mielenkiintosta toisaalta nähdä omin silmin miten tämä maailma romahtaa. Ja vielä helvetin nopeaa vauhtia. Kiinalaiset lisääntyy kuin muurahaiset ja kaikki on f*cebookissa a*plen puhelimilla ja kaikki on niin amerikkalaisteinejä.

      Morjes.......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe