Tiedätkö kavereittesi poliittisista mielipiteistä? Ovatko enemmän oikealta vai vasemmalta?
Keskusteletteko usein politiikasta?
Tiedätkö (ex)kumppanisi poliittisia mielipiteitä? ovatko enemmän oikelta vai vasemmalta?
Tiedätkö (ex) kumppanisi kavereiden poliittisia mielipiteitä? Ovatko enemmän oikelta vai vasemmalta?
Voivatko kavereiden mielipiteet olla täysin erilaisia kuin omasi? Vaikuttaako kaveruuteen? Entä kumppanin ja kumppanin kavereiden?
Kavereitten poliittiset kannat
7
62
Vastaukset
- vaaliajatelma
tiedän muutaman, mutta en kaikkien. Ihmisillä on oikeus pitää se omana tietonaan.
Mä äänestin jo toista kertaa Perussuomalaisia. Perustelut: tää kaupunki on perinteisesti Kokoomuslainen ja homehtuu ihan piakkoin velkoihin ja kehityksen jarrutukseen. Samat vanhat jarrut häärii siellä ja laittaa vastaan ihan kaikessa. Mikään ei huvita ja kaikki mulle periaatteella.
Tää kaupunki on loistavalla paikalla, mutta kaikki mahdolliset pienet naapuri liikenneympyrätkin kehittyy paremmin, mutta täältäpä karkaa kaikki muut paitsi asukkaat. Tää olis muuttovoittonen (eli verotuloja olisi tulossa), mutta ei asuntoja, ei työpaikkoja eikä kaupungin palveluja. VOIKO ASIAA HOITAA HUONOMMIN? Joten koska oikeistoa en äänestä muutenkaan, niin pitää katsoa keskelle, tai paremminkin uusia ja niitä jotka uskaltavat olla toista mieltä.
Yrityksille tontteja ja liiketiloja - lisää työllisyyttä - kasvu ruokkii jo itseään. Täälläpä ei niin ole ajateltu. Vanhat jarrut eivät ole enää nälkäisiä. Asunnot on maksettu, eikä nuorempien asiat kiinnosta.
Eli äänestin perussuomalista ( on jo näköjään tokalla sijalla ennakkoäänestyksessä), ammattinsa puolesta sellaista henkilöä joka elää tässä ajassa ja joutuu katsomaan jo eteenkinpäin. Uskalta (ehkä) ajatella toisin.
Olen tyytyväinen valintaani. En tunne ehdokkaita, mutta olin tyytyväinen siitä, miten paljon jo yrittäjiä on kaikissa muissa puolueissa paitsi Kokoomuksessa. Siellä on palkattuja johtajia, jotka elävät toisten tekemällä tuotolla, verokortilla. Tekijät ovat siirtyneet muualle.
Palkatut toimitusjohtajat ja toiselle kuoppaa kaivavat hidastavat koko kehitystä. Jopa omaansa, mutta adrenaliinihuumassa sitä ei vaan tajua. minä, minä, minä, minä....
nyt pitää tehdä politiikkaa yhteisen hyväksi- äänet pois tyhmiltä
"Joten koska oikeistoa en äänestä muutenkaan, niin pitää katsoa keskelle, tai paremminkin uusia ja niitä jotka uskaltavat olla toista mieltä."
Perussuomalaiset on oikella taukki!
- ikämies
Kaikki ovat "ikivihreitä"
- kommodori Varsio:D
Parhai ryyppykverini on himokokoomuslainen patologinen valehtelija
vaimo kuminukke
En tiedä.
Tiedätkö kavereittesi poliittisista mielipiteistä? Ovatko enemmän oikealta vai vasemmalta? Eipä ole kauheasti tullut puheeksi, mutta enimmäkseen vasemmalta kai..Etenkin miespuoliset.
Keskusteletteko usein politiikasta? Ei..
Tiedätkö (ex)kumppanisi poliittisia mielipiteitä? ovatko enemmän oikelta vai vasemmalta? Ei ole poliittinen ihminen. Ei kummaltakaan.
Tiedätkö (ex) kumppanisi kavereiden poliittisia mielipiteitä? Ovatko enemmän oikelta vai vasemmalta? Harvinaisen vähän politiikasta kiinnostuneita, ehkä johtuu siitäkin että osa asuu/on asunut pitkiä aikoja ulkomailla
Voivatko kavereiden mielipiteet olla täysin erilaisia kuin omasi? Vaikuttaako kaveruuteen? Saa olla. Ei vaikuta.
Entä kumppanin ja kumppanin kavereiden? Saa olla. Ei vaikuta.Tiedätkö kavereittesi poliittisista mielipiteistä? Ovatko enemmän oikealta vai vasemmalta? - Osan tiedän ja osan kanssa en ole koskaan aiheesta edes jutellut. Eli en tiedä. Jakautumista on eri puolueisiin.
Keskusteletteko usein politiikasta? - Ei tosiaan. :)
Tiedätkö (ex)kumppanisi poliittisia mielipiteitä? ovatko enemmän oikelta vai vasemmalta? - No en oikeastaan tiedä.
Tiedätkö (ex) kumppanisi kavereiden poliittisia mielipiteitä? Ovatko enemmän oikelta vai vasemmalta? - En niitäkään. Politiikka ei oo ollut kauhean suosittu aihe mun tuttavapiirissä. Kotona kyllä on puhuttu politiikastakin.
Voivatko kavereiden mielipiteet olla täysin erilaisia kuin omasi? Vaikuttaako kaveruuteen? Entä kumppanin ja kumppanin kavereiden? - Voivat, en minä uskovaisiakaan kaveripiiristäni pois ole jahdannut vaikken itse uskovainen ole. Pätee moneen asiaan,kullakin on näkemyksensä.
Sanotaan, että käännyttäjät ja paasaajat mä kierrän kaukaa, ne ei ole terveitä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564131
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹291284Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000