MINKÄ VÄRISTÄ LUOMIVÄRIÄ VANHOJENTANSSEIHIN??

Hei! Mulla on tänä lukuvuotena vanhojentanssit. Pari ja puku on "hankittu", joten nyt on aikaa suunnitella kampausta ja meikkiä ja muuta sellaista. Mutta ongelmana on se että en ole varma minkä väristä silmämeikkiä minun kannattaisi käyttää ja haluan nimenomaan panostaa siihen. Pukuni on korallin värinen ja minulla on siniset silmät (ja ruskeat hiukset, jos se nyt on tarpeellinen tieto). Osaatteko te auttaa minua? :)

4

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minn.

Maanläheisiä värejä suosittelisin. Ruskeita, aprikooseja, oranssiin taittavia. Korostavat myös sinistä silmää eivätkä tappele puvun värin kanssa.

• Kiitos kovasti! Nuo värit kuulostavat juuri oikeanlaisilta :) Kysyisin vielä että jos tekee silmämeikkiä kahdella värillä niin mitkä voisivat sopia? esim kulta ja aprikoosi?

• Ehdotuksia:

SILMÄT:

-Nude/beige pohja ja sitten kultaista tai pronssia ulkonurkkaan ja luomivakoon. Ja jos haluaa niin vaalea pohja ja kultaisella/pronssilla kokosilmän kiertävä rajaus tai musta rajaus yläluomelle.
      -Sinisiä silmiä korostaa ruskean sävyt, ne tuovat sinisiä silmiä enemmän esille.

HUULET:

-Nudehkoa tai jotain vaaleeta roosan sävyä tai jos oikein näyttävän huulimeikin haluaa ,niin sitten oikein punaista huulipunaa ja läpinäkyvää huulikiiltoa päälle,tosin huulikiiltoa siinä ei ole pakko olla. :)

KASVOT:

-Rusehtavaa/roosan sävyä poskipunana (jos haluaa edes käyttää poskipunaa)
      -Tai sitten jotain oikein lämpimän sävyistä aurinkopuuteria ! :)

MUISTATHAN!

-Jos silmät on aika vahvat,niin silloin neutraalit huulet ! :)
      -Esimerkkinä Paula Koivuniemi, oikein kaunis ,mutta tummanpunaiset huulet ja musta silmämeikki vanhentavat häntä. Kaunis silti :-)

• Kiitos,kiitos,kiitos :)) Juuri tälläisiä neuvoja kaipasinkin :D Ja olen samaa mieltä siinö, että kun silmämeikistä tulee vahva niin huulet eivät paljon väriä kaipaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      323
      5624
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      74
      5139
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4206
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3881
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3534
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      127
      3248
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      92
      3095
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2229
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2158
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2118
    Aihe