Hei! Mulla on tänä lukuvuotena vanhojentanssit. Pari ja puku on "hankittu", joten nyt on aikaa suunnitella kampausta ja meikkiä ja muuta sellaista. Mutta ongelmana on se että en ole varma minkä väristä silmämeikkiä minun kannattaisi käyttää ja haluan nimenomaan panostaa siihen. Pukuni on korallin värinen ja minulla on siniset silmät (ja ruskeat hiukset, jos se nyt on tarpeellinen tieto). Osaatteko te auttaa minua? :)
MINKÄ VÄRISTÄ LUOMIVÄRIÄ VANHOJENTANSSEIHIN??
4
93
Vastaukset
- Minn.
Maanläheisiä värejä suosittelisin. Ruskeita, aprikooseja, oranssiin taittavia. Korostavat myös sinistä silmää eivätkä tappele puvun värin kanssa.
Kiitos kovasti! Nuo värit kuulostavat juuri oikeanlaisilta :) Kysyisin vielä että jos tekee silmämeikkiä kahdella värillä niin mitkä voisivat sopia? esim kulta ja aprikoosi?
- Ehdotuksia:
SILMÄT:
-Nude/beige pohja ja sitten kultaista tai pronssia ulkonurkkaan ja luomivakoon. Ja jos haluaa niin vaalea pohja ja kultaisella/pronssilla kokosilmän kiertävä rajaus tai musta rajaus yläluomelle.
-Sinisiä silmiä korostaa ruskean sävyt, ne tuovat sinisiä silmiä enemmän esille.
HUULET:
-Nudehkoa tai jotain vaaleeta roosan sävyä tai jos oikein näyttävän huulimeikin haluaa ,niin sitten oikein punaista huulipunaa ja läpinäkyvää huulikiiltoa päälle,tosin huulikiiltoa siinä ei ole pakko olla. :)
KASVOT:
-Rusehtavaa/roosan sävyä poskipunana (jos haluaa edes käyttää poskipunaa)
-Tai sitten jotain oikein lämpimän sävyistä aurinkopuuteria ! :)
MUISTATHAN!
-Jos silmät on aika vahvat,niin silloin neutraalit huulet ! :)
-Esimerkkinä Paula Koivuniemi, oikein kaunis ,mutta tummanpunaiset huulet ja musta silmämeikki vanhentavat häntä. Kaunis silti :-)Kiitos,kiitos,kiitos :)) Juuri tälläisiä neuvoja kaipasinkin :D Ja olen samaa mieltä siinö, että kun silmämeikistä tulee vahva niin huulet eivät paljon väriä kaipaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643