Mitä puoluetta äänestit?

ATM.

Itse äänestin piraatteja. Äänestin eATMe:tä. ATM-veli sai ääneni.

38

213

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Mitä, oliko eATMe oikeasti ehdolla?

      • ...........

        Hieno homma! Mies on näköjään leikannut heviletinkin pois.


      • vasemmistoliittoon!

        väärää puoluetta edustaa.


      • moccacalu
        vasemmistoliittoon! kirjoitti:

        väärää puoluetta edustaa.

        Kuinka niin? Vasemmistoliitto halveksuu suomalaista heteromiestä, joka pitää tätä yhteiskuntaa pystyssä, ja hyysää kaikkia marginaaliryhmiä, jotka ovat suomalaisen työmiehen elätettävänä.


      • hjkjhkjhk
        moccacalu kirjoitti:

        Kuinka niin? Vasemmistoliitto halveksuu suomalaista heteromiestä, joka pitää tätä yhteiskuntaa pystyssä, ja hyysää kaikkia marginaaliryhmiä, jotka ovat suomalaisen työmiehen elätettävänä.

        Niinpä. Sekin duunaripuolue menetettiin moccapaloille. Perkele.


    • ---

      Itse äänestin periaatteen miestä. Arvot: terveyden ja kunnian säilyttäminen.

    • voin haukkua kaikki

      Omatuntoni on tahraton. En äänestänyt ketään.

      • ......

        Äänestämättä jättämisellä annat tuplaäänen vihollisille.


      • hjaajhaherhreahrea
        ...... kirjoitti:

        Äänestämättä jättämisellä annat tuplaäänen vihollisille.

        Minulle ne ovat kaikki vihollisia eli tasan meni.


    • Vihreitä.

    • moccacalu

      Persuja. En halua, että kuntani vastaanottaa enempää mamumiehiä/turviksia, jotka vaanivat naisia pusikoissa.

    • muhevat muodot

      Yhtä vihreetä böönää

      • Äänestitkö

        ulkonäön perusteella?


    • Tällä kertaa demari

      SDP. En ole mikään erityinen demari, mutta puolueen ehdokas oli minulle sopiva. Minulle kotikuntani toiminnassa merkitsee jotakin oikeastaan vain kaksi asiaa. Kumpikaan niistä ei liity sosiaali- ja terveystoimeen tai muihin paljon julkisuutta saaneisiin kysymyksiin. Mutta tämä ehdokas on näkyvästi vaikuttanut toisen minulle tärkeän asian puolesta edellisellä kaudellaan. Hänen ns. arvomaailmastaan ja muusta sellaisesta en tiedä. En tiedä, onko hän demarien vasenta vai oikeaa laitaa. En tiedä, onko hänellä AY-kytkentöjä.

    • Äänestin

      jälleen Halla-ahoa. Mies on johdonmukaisesti vastustanut Suomeen suuntautuvaa mutavyöryä.

    • Delight*

      Vasemmistoliittoa. Onneksi löytyi ehdokas. Äänestämättä en olisi jättänyt silti.

    • Yhtä tuttavanaista äänestin. Se on ollu mua kohtaan aina hyvä ja hyvin tultiin toimeen töissäkin, kun oltiin työkavereita aikoinaan. Ja oikeat arvotkin on, siksi ääneni meni hänelle.

      Ja en mielestäni äänestäny mitään puoluetta vaan yksilöä, sitoutumattomana kun oli listalla vaikkakin puolueessa.

    • ----------

      Äänesti Vasemmistoliittoa ja tyyppi pääsikin uutena sisään, hieno juttu.

    • Nainen 48v.

      Vihreitä, miestä, joka meni läpi. Olisin äänestänyt Vihreiden naisehdokasta, mutta en ehtinyt tutustua kunnolla nettisivustoon, että olisin osannut valita heistä sekä itseäni miellyttävän että todennäköisesti läpi menevän ehdokkaan.

    • Eräs atm

      En äänestänyt ketään kun kukaan ehdokas ei aja sitä asiaa että kaikki miehet sais naisen tai seksiä aina halutessaan.

    • klaude kreenkrass

      Vasemmistoliittoapa tietysti, ihan rikkaiden kiusaksi.

    • sleep well

      Kuulun nukkuvien puolueeseen

    • Vihreä ATM

      Yhtä vihreitten vosua

    • pillupromoottori

      Äänestin AT-puoluetta.

    • Kulli puhuu

      Äänestän aina oman vaalipiirin parhaimman näköistä muijaa. Puolueesta viis.

    • Äly edellä

      Virheetöntä miestä, tietysti. Muut eivät kelpaa eivätkä saa mitään aikaiseksi. Virheetön mies hoitaa koko potin ja kiitos siitä hänelle.

    • vcvcxxxvvx

      Ei puolueella niinkään väliä kunnallisvaaleissa kunhan ehdokas on hyvä. Vihreiden ehdokasta äänestin, jolla tuntui olevan järkevät mielipiteet ja tietenkin ateisti, joka on lähes ehdoton edellytys. Ei päässyt läpi, joten hukkaan meni sekin ääni.

    • Pildeetaienäänestä!

      En äänestä jos ei ole kysymys BB:stä, Idolseista tai tangokuninkaallisista tai jostain misseistä. Missään Valtion Virallisten Setien Virallisissa Vaaleissa en taatusti äänestä! Kukaan ehdokkaista ei koskaan tarjoudu järkkäämään meitsille neitsytteinipillua, joten turha vaiva.

    • ...................

      Aku Ankkaa

    • työläinen ATM

      Vasemmistoliittoa

      • vasen kaistaa

        Työväenaate elää


      • ei elä!
        vasen kaistaa kirjoitti:

        Työväenaate elää

        :(((((


    • sakura-haruno

      Vihreä puoluen edustajan.

    • En äänestänyt ketään. Niin kauan kuin kaikki tärkeät päätökset tehdään kulissien takana, ei ole suurta väliä ketä äänestää.

      Maailmaa pyörittävä valtaeliitti (tunnetaan myös nimellä Illuminati/NWO) sen sijaan tuli Helsinkiin tervehtimään mm. presidenttiämme eilen, kokous julistettiin salaiseksi kuten myös kokouspaikka. Tällaisia järjestöjä ovat esim. Bilderberg ja Trilalateraalinen komissio, kaikki yksityisiä järjestöjä, joilla on todellinen valta maailmassa.

      http://www.taloussanomat.fi/politiikka/2012/11/03/yle-talouden-valtaeliittia-kokoontuu-helsingissa/201241316/12

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Bilderberg
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Trilateraalinen_komissio

    • pahis punavuoresta

      Äänestin Kokoomusta enkä mitään prekareita.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      87
      2417
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1640
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1564
    4. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      70
      1491
    5. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      30
      1411
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      350
      1383
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1184
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1096
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1089
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      227
      1073
    Aihe