Kertokaapas lemppari tuoksujanne, ja saas suositella joitain hyviä kun oon tässä lähipäivinä ostamaisillani uusia hajuvesiä ;) ja kuvailkaa jotenkin lemppari tuoksujanne esim: kukkainen, hedelmäinen, vahva.. yms :):)
omat lempparit:
(huom. RAKASTAN vaniljantuoksua! ;)
-Vanille bourbon L'Eau de Toilette (kuten varmaan huomasitte , eli tuo on vaniljaa, eli tuoksu on vaniljainen! ;D piti kuvailla..
-MING SHU L'Eau de Toilette (sinänsä aika vahva,mutta ei semmone kamalan vahva ,mutta sopiva. tosi "bisnesmäinen" ;D
-CAP NATURE vanille (tttttaaas vaniljaaa, tosi ihana tuoksu, vähän myös hyvällä tavalla pistävä)
-Miss Dior Cherie L'eau (aika vahva mutta kesäinen!)
siinäpä ne olikin ! kommentoikaa!!!
Teidän lemppari tuoksut ! ♥
28
2219
Vastaukset
- oikea valinta
Puhdas ilma, ei haise miltään!
- Anneli
Syksyn tuoksu Yves Rocher "Nature millenaire" (ei myydään enää, harvinainen), Yves Rocher "Vanille Noire", Cacharel "Lou lou" !!!!!!!!!
- N48v
Yves Rocher - Eau de toilette Nature
Olen tuota tuoksua rakastanut ainakin 20 vuotta. Välillä pitänyt taukoa muutaman vuoden ja taas jälleen ostin tuon.
Menin vain kauppaan ja mietin, että mitä ostaisi ja kun myyjä ei löytänyt oikeeta tuoksua minulle, niin enköhän tarttunut taas heti tuohon tuotteeseen. Kumma että kaupassa on tuo kalliimpi mitä verkkokaupassa, mutta sainpa heti sen mukaan.
Toinen ihana tuoksu, Cacharel - Lou lou - tosin ei käy minulle, vaan haisee pahalle minun ihollani.- Libia
Haisee useimpien iholla todella pistävälle, hieman oksaalihapolle.
- Ihana tuoksu
Libia kirjoitti:
Haisee useimpien iholla todella pistävälle, hieman oksaalihapolle.
Nimimerkille Libia,se tuoksu tuoksuu fantastisen kiihottavalle.
- Libia
Ihana tuoksu kirjoitti:
Nimimerkille Libia,se tuoksu tuoksuu fantastisen kiihottavalle.
Siis raparperille!
- Yes Yes
Libia kirjoitti:
Siis raparperille!
Juu raparperin tuoksu on mitä ihanin ja kiihottavin.
- Anais Anais
Lempituoksuja on monia hedelmäiset,marjaisat,kukkaiset ja vaniljaiset.Eniten
Cacharelin,Yves Rocherin,Estee Lauderin,Elizabeth Ardenin,Chanelin,Lancomen
tuoksut.- 1+15
Rexona-saippua, sisältää hyvän tuoksuista hexaklorofeenia.
- Nivea best
1+15 kirjoitti:
Rexona-saippua, sisältää hyvän tuoksuista hexaklorofeenia.
Joo käytä sinä rexonaa.
- 1+15
Nivea best kirjoitti:
Joo käytä sinä rexonaa.
Myös kaikki limoniinia sisältävät, onhan sekin tunnettu karsinogeeni.
- Nivea best
1+15 kirjoitti:
Myös kaikki limoniinia sisältävät, onhan sekin tunnettu karsinogeeni.
Joo sillä voi pestä vaikka alapäänkin.
- Tuoksufriikki
Esim.Cacharelilta Anais Anais ja Loulou,Yves Rocherilta Nuit Orchidee,Orchidee,
Magnolia,Pivoine,Diamella,Venice,Ispahan,Vie Privee,Milrose,Shafali ja Yria,Estee
Lauderilta Exotic,Pleasures Delight,Pleasures ja Private Collection,Elizabeth Ardenilta
Green Tea Lotus,Chanelilta no5 ja Lancomelta Miracle.Sitten tykkään myös Christian
Diorin Jadore ja Poison,Yves Saint laurentin Paris tuoksuista.- saint germanicum
Onpas sinulla perinteinen maku!
Ehkä hieman aikansa elänyttä! - tuoksufriikki
saint germanicum kirjoitti:
Ehkä hieman aikansa elänyttä!Äläpäs sano, kyllähän esimerkiksi kaikki Ochridee-tuoksut aina paikkaansa puolustaa.
- Perinteinen paras
saint germanicum kirjoitti:
Ehkä hieman aikansa elänyttä!Minulla onkin omanlaiseni maku ja sen on tarkoitus viehättää ja kiinnostaa vastakkaista sukupuolta.Se ei suinkaan ole aikansa elänyttä,vaan omaperäinen
ja ainutlaatuinen. - Tuoksufriikki
tuoksufriikki kirjoitti:
Äläpäs sano, kyllähän esimerkiksi kaikki Ochridee-tuoksut aina paikkaansa puolustaa.
Miksi käytät mun nimimerkkiä,keksi oma ja miten orchidee tuoksut aina paikkaansa
puolustaa?
- Millenaire
Minulla on alkuperäinen tuote Nature Millenaire Yves rocher 60 ml vähän käytetty en tiennyt sen olevan harvinainen.?
- Tuoksupilvi
Lancomen La vie est belle florale on aivan Ihana tuoksu! Pradan Candy on myös todella hyvä, joskin suht voimakas. Hugo Bossin Femme sopii hyvin arkeen ja päiväkäyttöön.
- Diorissimo
Diorin Diorissimo: kielon tuoksu - aivan iiiihana! Maksaa maltaita ja nykyisin vaikeasti saatavissa.
- Jlhklvh
Kevyet: Anna Sui Secret Wish, Burberry Britt Sheer, D&G L’3, CK Truth
Keskivahvat: Donna Karan Pure drop of vanilla, Nina Ricci Premier jour, Body Shop White musk
Vahvat: Prada Candy leau, Chopard Casmir, Shiseido Ever Bloom
Tässä ei läheskään kaikki 😃 mutta muutamia. Pidän ja käytän Miss Diorin tuoksusta, hajuvesi on naisellisen eteerisen roosan värinen ja pullo on muotoilultaan kaunis.
- Anonyymi
Nyt lempituoksuni on Clean air. Ihana, lähes tuoksuton.
Lempituoksuni on Giordani mikä on poistunut Orifamen valikoimista. Tilalle tuli "parannettu" samanniminen tuoksu, mikä ei ole todellakaan samaa. Itselläni on tilkka enää jäljellä kyseistä tuoksua, mahtaakohan kenelläkään olla jäänyt jäljelle tätä tuoksua?
- Anonyymi
Kotimainen Possesed, ihanan lämmin mausteinen, herkullinen on !
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820