Juuh... Sellanen juttu sattui, et tuli harrastettu suojattua(!) seksiä juhannuksen aikoihin, mut pelkään kuitenkin olevani raskaana. Pari päivää tapahtuneen jälkeen alkoivat menkat, jotka tulivat ajankohtaan nähden aivan etuajassa ja olivat muutenkin tosi niukat. Nyt odettelen seuraavia menkkoja, jotka ovat jo viisi-kuusi päivää myöhässä.. Mahassa tuntuu outoa kipua, pahoinvointia on ollut ja muutenkin olo on hiukan "outo".. Voinko olla raskaana? Olen 19v.,välivuosi ja uudet haasteet edessä ja en todellakaan ole valmis äidiksi tässä elämän tilanteessani. Mites abortti hoituu? Paljon maksaa ja sattuuko toimenpide? Lääkkeillä vai nukutuksessa suoritettu abortti olisi parempi vaihtoehto... AUTTAKAA!!!!
AUTTAKAAA!!!!
5
578
Vastaukset
- ..........
Tuskin olet raskaana........No jos oletkin
abortin saa terveykeskus lääkärin lähetteellä
maksuista en tiedä.Abortti tehdään yleensä
nukutuksessa. - neuvoja
Hae nyt hyvä tyttö apteekista raskaustesti, niin sillähän se selviää ja pääset epätietoisuudesta.
- tarkkaile
Ole hyvä ja mene apteekkiin. Sieltä saa ilman reseptiä monenmoisia raskaustestejä tai sitten menet lääkäriin ja miksei nyt vois tehä molempia!
Itse olen tehny suunnilleen nuo molemmat. Terveyskeskukses pitää vain odotella nii kauan, et ne tekis testin (ainakin minun kohdallani) enkä oikein luottanut siihen, sillä menkkoihini oli silloin vielä paljon aikaa jälel. Tein myöhemmin itse testin kotona, mutta ei se silloinkaan ollut menkkojen aikaan niin kuin se olisi pitänyt tehdä. En vain malttanut olla tekemättä testiä. Sitten olen odottanut vain menkkoja ja teen testin uudelleen.- Helpottunut
Menkat alkoivat vihdoin ja viimein... Olivat 6 päivää myöhässä.. Joten tuskin siis olen raskaana, vai? :)
- näin
Helpottunut kirjoitti:
Menkat alkoivat vihdoin ja viimein... Olivat 6 päivää myöhässä.. Joten tuskin siis olen raskaana, vai? :)
et ole, jos se vuoto on sellasta normaalii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2475683Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353301Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342562"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2112057Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641017
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77961Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8821Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758