Maria ei näytä todistustaan

valeoy

Guzenina ei tuo lupauksensa mukaisesti esiin yotodistustaan?

18

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin käy ylioppilas

      Guseliinan arvostelija on kävelevä katasroofi menee pommiin joka paikassa!.

    • Kaikki valehtelee

      Me demarit hyväksymme ministerimme valehtelun, koska olemme samanlaisia.

      • kale.

        pois pakkoruotsi


    • Vaikka miten päin asiaa tutkii, niin on omituista että lehdistö ei ole päässyt esittelemään Maria Guzeniinan yo-todistusta. Tietääkseni kaikkien muiden todistukset ovat olleet reposteltavana. Mistä tämä johtuu?

      • faktaa kehiin

        Pundit: Tietääkseni? Esitätkö tietosi meillekin. Muu ei sitten riitä, kuin että
        näytät niiden todistukset tällä saitilla, kuten MGR vaaditaan tekevän. Ehkä
        palstan operaattori pystyy sen tekemään, koska melko mahdotonta on hänen
        itse se tulla tänne näyttämään.

        Ja: ei taatusti ole sellaista luvannut tehdä.
        Mutta pundit nimimerkki on nyt todistusvelvollinen kaikkien muiden ministereiden
        todistuksista!


      • jestas sentään demut
        faktaa kehiin kirjoitti:

        Pundit: Tietääkseni? Esitätkö tietosi meillekin. Muu ei sitten riitä, kuin että
        näytät niiden todistukset tällä saitilla, kuten MGR vaaditaan tekevän. Ehkä
        palstan operaattori pystyy sen tekemään, koska melko mahdotonta on hänen
        itse se tulla tänne näyttämään.

        Ja: ei taatusti ole sellaista luvannut tehdä.
        Mutta pundit nimimerkki on nyt todistusvelvollinen kaikkien muiden ministereiden
        todistuksista!

        Miten niin ei voi muka itse tulla sitä tänne palstalle näyttämään.
        Tottakai voi, vai onko niin tyhmä ettei osaa edes skannata?

        Olisipa joku kansanedustaja niin fiksu ja rohkea, että kysyisi Guzeniinalta suoraan asiaa, vaikka eduskunnan kyselytunnilla.
        Sen näkisi heti, valehteleeko vai ei.
        ihmeellistä salailua tuonkin asian tiimoilta.
        Heinäluomahan myöskin isotteli koulutustaan, enkä usko että nuo kaksi ovat ainoita demupiireissä, jotka valehtelevat/ovat valehdelleet kansalle opintojensakin suhteen.

        Demrit pitäiskin nimetä uudelleen, Suomen valehtelijoiden toveripiiriksi.


      • faktaa kehiin kirjoitti:

        Pundit: Tietääkseni? Esitätkö tietosi meillekin. Muu ei sitten riitä, kuin että
        näytät niiden todistukset tällä saitilla, kuten MGR vaaditaan tekevän. Ehkä
        palstan operaattori pystyy sen tekemään, koska melko mahdotonta on hänen
        itse se tulla tänne näyttämään.

        Ja: ei taatusti ole sellaista luvannut tehdä.
        Mutta pundit nimimerkki on nyt todistusvelvollinen kaikkien muiden ministereiden
        todistuksista!

        Minä en ole vaatinut Maria Guzeniinaa esittelemään todistustaan täällä. Minä olen ihmetellyt sitä, että sitä ei ole julkisuudessa toimittajienkaan taholta kaivettu esiin, vaikka kaikki muut poliitikot tuntuvat olevan vapaata riistaa.

        Edellisen hallituksen kaikkien ministereiden todistukset on esitelty. Mielestäni myös aikaisemmin on säännöllisesti esitelty ministereiden yo-todistusarvosanoja. Myös tämän hallituksen ministereiden todistuksia on esitelty, mutta ei Maria Guzeniinan todistusta. Luulisi, että ainakin hänen todistuksensa esitetään, kun kenenkään muun ministerin todistukseen ei ole vastaavaa mielenkiintoa kohdistu.

        Nettilehtiversioihin ei kaikkea paineta, mutta muistan silmäilleeni tuota kesäkuun 2012 numeroa.

        http://jaskanpauhantaa.blogspot.fi/2010/06/poliitikot-koulunpenkilla.html
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012060215660347_uu.shtml

        Nyt kun tästä melkein kaikkien tiedot löytyvät, niin olisikohan vaikka sinun vuorosi toimia...


      • faktaa kehiin
        pundit kirjoitti:

        Minä en ole vaatinut Maria Guzeniinaa esittelemään todistustaan täällä. Minä olen ihmetellyt sitä, että sitä ei ole julkisuudessa toimittajienkaan taholta kaivettu esiin, vaikka kaikki muut poliitikot tuntuvat olevan vapaata riistaa.

        Edellisen hallituksen kaikkien ministereiden todistukset on esitelty. Mielestäni myös aikaisemmin on säännöllisesti esitelty ministereiden yo-todistusarvosanoja. Myös tämän hallituksen ministereiden todistuksia on esitelty, mutta ei Maria Guzeniinan todistusta. Luulisi, että ainakin hänen todistuksensa esitetään, kun kenenkään muun ministerin todistukseen ei ole vastaavaa mielenkiintoa kohdistu.

        Nettilehtiversioihin ei kaikkea paineta, mutta muistan silmäilleeni tuota kesäkuun 2012 numeroa.

        http://jaskanpauhantaa.blogspot.fi/2010/06/poliitikot-koulunpenkilla.html
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012060215660347_uu.shtml

        Nyt kun tästä melkein kaikkien tiedot löytyvät, niin olisikohan vaikka sinun vuorosi toimia...

        Tämä IL:n juttua tuskin on tehty siten, että ko. henkilöt ovat toimittaneet
        todistuksensa lehden toimittajalle, vaan tavalla tai toisella kysytty esim.
        avustajalta tms. Ei tuo Niinistön paperi kovin viralliselta vaikuta, että ei se
        kyllä mistään kopio ole. Jokin lehden oma pohja.
        Alla kuitenkin MGR:n todiste, joka on skannattu YO -matrikkelista.

        Tuossa Mäkelänrinteen Iltalukio -nimen alla on hänen nimensä muodossa:
        Lindell os Stieren (oli tuolloin naimisissa John Lindellin kanssa).

        http://i3.aijaa.com/b/00024/8900131.jpg


    • Vaihtaisit levyä

      Entä sitten? Kai tässä valtakunnassa nyt isompiakin ongelmia on kun sen idioottiämmän yo-todistus. En ole itse mikään demufani mutta alkaa jo ottaa aivoon tuo jatkuva jäkätys ämmäkkeen yo-todistuksesta kuin tämä olisi jokin kymmenen käskyn lakitaulu.

      Silti kukaan todistuksen kyselijä ei näytä pistävän merkille, että jos haluaa vedota Kuseniinan mahdolliseen valehteluun todistuksen suhteen, se on voitava itse todistaa. Kuseniinalla ei ole velvollisuutta todistaa puhuvansa totta.

      Tähän saakka häntä on syytetty todisteina vain tuo todisteiden puute.

      • valeyo

        Guzenina lupasi toimittaa todistuksen julkisuuteen, mutta ei ole tehnyt sitä. Tarvitsetko enemmän näyttöä valehtelusta.


      • sama5
        valeyo kirjoitti:

        Guzenina lupasi toimittaa todistuksen julkisuuteen, mutta ei ole tehnyt sitä. Tarvitsetko enemmän näyttöä valehtelusta.

        On tietysti huomattava, että hänellä ei ole mitään pakkoa toimittaa sitä julkisuuteen.

        Jotkut ihan konkreettiset todisteet kelpaisivat. Tuo järkeily on sitä, että todisteiden puute on todisteena. Vähän kuin "Taidat olla amishi kun en koskaan ole nähnyt sinua kännissä."

        Joka tapauksessa tämä on niin marginaalinen juttu tämä yo-todistus, että ihmetyttää miten ilmeisesti aikuiset ihmiset jaksavat siitä vääntää kuukausikaupalla. Tapahtuu tässä maassa merkittävämpiäkin asioita. Itseäni ei oikeasti kiinnosta että onko Kuseniina yo vai ei.


    • miksi...

      Miksiköhän hän on luvannut sitten näyttää tämän yo todistuksensa jo puolitoista vuotta sitten. Mutta ei vaan ole missään lehdessä näkynyt. Se vaan on outoa.

      • no ei vielä

        Kirjoitukset taitavat olla vielä hieman vaiheessa.


      • Luonnollinen selitys
        no ei vielä kirjoitti:

        Kirjoitukset taitavat olla vielä hieman vaiheessa.

        Todennäköisesti lukion kursseja puuttuu. Hänet on ilmoitettu ylioppilaaksi hieman hätiköidysti. Pelkkä kirjoitusten suorittaminen ei riitä vaan tarvitaan lukion päättötodistus.


    • heikoin lenkki vek

      Guzeninan tapauksessa yo-todistus on oleellinen, koska on väittänyt äänestäjille olevansa yo parantaakseen mahdollisuuksiaan saada ääniä. Väite on ilmeisen valheellinen, koska ei muiden poliitikoiden tapaan tuo todistustaan esiin. Mitäpä muuta osaamattomalta ja tietämättömältä, sinne tänne poukkoilevalta Guzeninalta voisi odottaakaan.

    • arhi haisee

      Ei voi esittää todistusta, koska sitä ei ole.

      • myös hukassa

        Asellin AMK lopputyö


      • kysy Aselilta
        myös hukassa kirjoitti:

        Asellin AMK lopputyö

        Ketä kiinnostaa Aselli?
        Kuseniinan todistusta täällä kysellään eikä Asellin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe