Miehet! Onko Erin mielestänne normaalivartaloinen vai pyöreä? Hot or not?
http://www.seiska.fi/c/87840/2247_ERIN.jpg
Pullukka vai normaali vartalo?
30
429
Vastaukset
- mielipidettä
Sikäli normaali, että Suomessa tuota pidetään nykyään normaalivartalona nuorilla naisillakin, kiitos siiderin, mopoautojen ja roskaruuan.80-90-luvulla tuo olisi ollut jo lihava.
- Äiti myös
Minäkin huomasin kesällä että on pyöristynyt. Raskaana?
- tiedän tän
Äiti myös kirjoitti:
Minäkin huomasin kesällä että on pyöristynyt. Raskaana?
Se on ollut jo monta vuotta "raskaana". Sanoi viisi vuotta sitten ostavansa kaikki vaatteet äitiys-liikkeestä, kun ne vaatteet ei kiristä. Ei keskivartalolihava tule edes helposti raskaaksi.
- .......
tiedän tän kirjoitti:
Se on ollut jo monta vuotta "raskaana". Sanoi viisi vuotta sitten ostavansa kaikki vaatteet äitiys-liikkeestä, kun ne vaatteet ei kiristä. Ei keskivartalolihava tule edes helposti raskaaksi.
Me Naikkoset lehdestä lainattua:" elämä on hyvin näin (lapsettomana)".
- 4+6
tiedän tän kirjoitti:
Ei se sitten kovin lihava ole, äitiysvaateliikkeissä myydään pieniä kokoja.
- notnotnotnotnot
Pyöreä eli lihavahko ja not
Erin on ollu mun mielestä aina hottis ja on edelleen.
- pullukka ja
semi-hot
- vaikea..
Pulska. Ei hot eikä not.
- Thorps
Pullukka.
Pyöreys on nykyisin normaalia, joten sekä että.
- ihailija-pekka
Erin on Suomen kaunein ja herttaisin nainen.
- ----
Aivan niin Erin, aivan niin...
Normaali
- arvioija
Ei varmaan kovin painava kuitenkaan, koska pituutta on vähän. 155cm enintään?
- crocksit ja tatska
Tavis suomalaisen naisen vartalo. 35vuotiaat naiset Prisman kassajonossa on keskimäärin tuollaisia. Erinillä on kyl nätti naama.
- ....
Pullukka, ei lihava.
Enpä oo mies mutta sanon, että taipuvainen pullukkuuteen. En tuota kuitenkaan epänormaalina pidä.
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/ohjelmat/idols_2012/idols_tekee_hyvaa/1369097.jpg- ihan semi
Se on kuitenkin pieni (lyhyt) ja siro ja vyötärö löytyy pulleudesta huolimatta.
ihan semi kirjoitti:
Se on kuitenkin pieni (lyhyt) ja siro ja vyötärö löytyy pulleudesta huolimatta.
Ihminen on semmoinen kun on ja se on hyväksyttävää se. :)
Mulle tuo olis henk.koht. liian iso rasvaprosentti. Muuten nätti ja söpö nainen.
- lifemocker
mietin kans samaa
- liianpienethousut
Ootko nähnyt suomalaista pissistä joka ei olis pullukka?
No kyllähän tuo on sillee vähän pullukka. Kokonaisuutena ihan ok.
erin on kyllä hot, ei mikään nälkiintyny lippana. ja normaali.
- lifemocker
vähän vaikee sanoo kun on pukeutunut tolleen, että miten tuhti se loppujen lopuks on...
- turtunutsiipi
LOL, vittu kysyjä on varmaan itse nainen. Suoraan sanottuna, vituttaa tommonen. Kysytään muiden mielipiteitä, haetaan varmistusta omaansa. Olen sitä mieltä, että Erin on kaunis. Erittäin kaunis ihminen. Vain tyhmät täällä puhuvat tällaisista asioista. Kasvakaa ihmisinä. Oikeesti!
- ap.
kysyin siks kun oon melko samoissa mitoissa, saatana, kai kysyä saa!!!
- Palstan miehet
Erin on pantavimpia suomalais naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj282659KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.951638Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m381568Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet661543Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771339- 1171234
- 851090
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1091073Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.2491063En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si31054