Ei ole varmaan toiminnassa ensi vuonna tähän samaan aikaan. Pöydät tyhjänä, niillä harvoilla, joilla jotain on, on vain jobbareitten tavaroita ja lumppua.
Mitä hyödyttää laskea viikkohinta 33 euroon, kun kirppiksellä ei ole asiakkaita. Ja asiakkaat eivät tule, kuin ei ole myytävää.
Kävin samalla reissulla myös Villan kirppiksellä (olikohan nimi oikea, siinä missä on Säästö-Karit?) Sotkuinen, sotkuinen, rähjäinen. En tiedä, mitä on viikkohinta, mutta ei houkuttele myymään hoitamattomilla pöydillä.
Haka-Kirppis tekee kuolemaa
21
1589
Vastaukset
- jepppis
Kuka nyt nykyään kirppiksellä käy?
- jjimpula
Itselläni on pöytä haka-kirpparilla ja hyvin on mennyt tavaraa kaupaksi.. Itse ajattelen että laitan hyvää tavaraa myyntiin halvalla, eikös se periaate kuuluisi olla. Ikävä on vain huomata, että toiset myyjät laittavat lumppua ja romua kalliilla myyntiin ja sitten ihmetellään miksi tavara ei liiku??! Sekä siisti pöytä houkuttelee ostajia, ei ole iso homma käydä työpäivän päätteeksi pyörähtämässä viisi minuuttia kirpparilla ja siisti myyntipaikkansa. :)
- Hyvä Femma
Niin ja laskemassa niitä hintoja. Jotkut pistää tavaralle hinnaksi 15 euroa ja pitävät sitä samaa hintaa koko kaksi viikkoa ja ihmettelevät sitten, mikeis kauppa käy. Ihan turhia ne -50% hinnanpudotukset loppuvaiheessa, kun niitä hintoja voi laskea jatkuvasti samalla kun käy siivoamassa pöytää ja tuo uutta tavaraa kaupaksi menneen tilalle.
Itse en kyllä enää aio myydä Haka-Kirppiksellä, vaan Riihimäen Femmatorilla. Hiukan hankala kun on Helsingissä työssä käydä sitä pöytää viikon mittaan siivoamassa, mutta onnistuu se, kun ottaa oikean asenteen. Femmatorilla oli tosi hyvä tuotto silloin alkuaikoina ja olen tehnyt sieltä ostoksia itsekin myös sen alkuajan jälkeen. - Nähty on
Hyvä Femma kirjoitti:
Niin ja laskemassa niitä hintoja. Jotkut pistää tavaralle hinnaksi 15 euroa ja pitävät sitä samaa hintaa koko kaksi viikkoa ja ihmettelevät sitten, mikeis kauppa käy. Ihan turhia ne -50% hinnanpudotukset loppuvaiheessa, kun niitä hintoja voi laskea jatkuvasti samalla kun käy siivoamassa pöytää ja tuo uutta tavaraa kaupaksi menneen tilalle.
Itse en kyllä enää aio myydä Haka-Kirppiksellä, vaan Riihimäen Femmatorilla. Hiukan hankala kun on Helsingissä työssä käydä sitä pöytää viikon mittaan siivoamassa, mutta onnistuu se, kun ottaa oikean asenteen. Femmatorilla oli tosi hyvä tuotto silloin alkuaikoina ja olen tehnyt sieltä ostoksia itsekin myös sen alkuajan jälkeen.Ei ole kaksinen tuo femmatori.Puolet pöydistä tyhjänä ja useimmilla pelkkiä rättejä tai uutta kaupan tavaraa.Myydäänkö ilman veroa?
- helkky4
Eikös tämä ole siellä kaukana, minne ei bussillakaan pääse?
Aika kumma paikka kirppikselle, luulisi osan asiakkaista olevan nimenomaan autottomia.- Kierrän kirppiksiä
Miten niin muka asiakkaat autottomia? Jo pelkästään myyminen kirppiksellä vaatii auton.
Ja auton omistamisella ja kirpputoreilla käymisellä on yhtä paljon yhteyttä kuin makkaraperunoilla ja jumalanpalveluksella.
- hyvinkääläinen junti
Saisko jostain käytettyä ruokaa? Makkarakeittoa tekis mieli.
- heheee
No kuule yöllä kahen jälkeen snagarilla saa, kun porukat tulee kännissä kapakista ja ostaa makkkaraperunat ja yrjöö saman tien. Oot kytiksellä siellä vaan ja sanot, et älä yrjöö siihen maahan, voisitko ystävällisesti yrjötä mun suuhun.
- Kohde tsekattu
Kyllä tuolla kirppiksellä täysi myynti oli menossa tänäänkin.Muutama paikka oli vapaana, mutta tavaraa oli myynnissä joulukamoista keräilyvaaseihin ym.
- myymi myy
Kiitos hyvästä huomiosta.Haka-kirppis todellakin vetelee viimeisiään.Tuo pelle mies joka nykyään hoitaa paikkaa,ei todellakaan osaa asiaansa.
- hä?
Olisko kannattanu pysyä Hakalassa?
- tohveli
Hakalassa kirppis oli hyvällä paikalla, mutta siinä Haarasen kiinteistössä ei varmaan ollut ihan helppo olla. Mitä nyt olen kuulopuheita ja huhuja kuullut, niin ei se Haaranen helpoksi sitä kirppiksen oloa siellä Hakalassa tehnyt.
- Piippuleima
tohveli kirjoitti:
Hakalassa kirppis oli hyvällä paikalla, mutta siinä Haarasen kiinteistössä ei varmaan ollut ihan helppo olla. Mitä nyt olen kuulopuheita ja huhuja kuullut, niin ei se Haaranen helpoksi sitä kirppiksen oloa siellä Hakalassa tehnyt.
Laita faktaa mukaan ettei jää skeidajuttujen asteelle.Korkeat vuokrat olivat lähenpänä totuutta.
- kkäyks
Piippuleima kirjoitti:
Laita faktaa mukaan ettei jää skeidajuttujen asteelle.Korkeat vuokrat olivat lähenpänä totuutta.
Mulla on pöytä riksun Femmiksellä ,oon ollu tyytyväinen . Ja on siellä jokunen uuden tavaran myyjä jotka ei mun mielestä kuulu kirpulle saatikka sitte nuukahtaneet mitkä on kallimpia kuin kukkakaupassa !
- hshshhrh
Mikä on Femmis?
Entä riksu?
Käytä oikeita nimiä, kun kirjoitat.- *ohikulkien*
Jos nyt aletaan jaaritteleen, niin myöskään kirppis ei ole oikea nimi vaan kirpputori.
Mutta edellisellä kyselijälle selvennyksenä kerron vastaukset: Femmis on Femmatori ja riksu on Riihimäki.
Mukavaa päivänjatkoa. :) - On tarkastettu
*ohikulkien* kirjoitti:
Jos nyt aletaan jaaritteleen, niin myöskään kirppis ei ole oikea nimi vaan kirpputori.
Mutta edellisellä kyselijälle selvennyksenä kerron vastaukset: Femmis on Femmatori ja riksu on Riihimäki.
Mukavaa päivänjatkoa. :)Anna penskojen brassailla.Kyllä ne myöhemmin oppivat normaaleiksi.Kirppis on yleinen slangisana kirpputorille, mutta nuo muut sanat on nuorison omaa slangia.Femmatori on tavallaan pettymys jos etsii antiikkia, keräilytavaraa tai vähän fiksumpaa tavaraa.Uutta siellä on turhan paljon sekä vaatetavaraa, jos niitä joku kaipaa.Puolet pöydistä todella tyhjänä.Keräily tavaraa on enemmän kahdella muulla kirppiksellä.
- Keräily tavaraa
On tarkastettu kirjoitti:
Anna penskojen brassailla.Kyllä ne myöhemmin oppivat normaaleiksi.Kirppis on yleinen slangisana kirpputorille, mutta nuo muut sanat on nuorison omaa slangia.Femmatori on tavallaan pettymys jos etsii antiikkia, keräilytavaraa tai vähän fiksumpaa tavaraa.Uutta siellä on turhan paljon sekä vaatetavaraa, jos niitä joku kaipaa.Puolet pöydistä todella tyhjänä.Keräily tavaraa on enemmän kahdella muulla kirppiksellä.
Keräily tavaraa
Sinäkö määrittelet, mitä ihmiset saavat kerätä? Määrittele sitten, mutta minä väitän, että ensin kannattaisi opetella yhdyssanat. Normaali ihminen oppii ne luonnostaan opettelematta. Edellyttää vain sitä, että tekee elämässään muutakin kuin tuijottaa teeveetä. - Ei ex ope
Keräily tavaraa kirjoitti:
Keräily tavaraa
Sinäkö määrittelet, mitä ihmiset saavat kerätä? Määrittele sitten, mutta minä väitän, että ensin kannattaisi opetella yhdyssanat. Normaali ihminen oppii ne luonnostaan opettelematta. Edellyttää vain sitä, että tekee elämässään muutakin kuin tuijottaa teeveetä.Älkäämme sortuko täällä pikun**sintaan, silloin kun emme osaa itse asiaa kommentoida.
- kasdfhkafhökfkf
On tarkastettu kirjoitti:
Anna penskojen brassailla.Kyllä ne myöhemmin oppivat normaaleiksi.Kirppis on yleinen slangisana kirpputorille, mutta nuo muut sanat on nuorison omaa slangia.Femmatori on tavallaan pettymys jos etsii antiikkia, keräilytavaraa tai vähän fiksumpaa tavaraa.Uutta siellä on turhan paljon sekä vaatetavaraa, jos niitä joku kaipaa.Puolet pöydistä todella tyhjänä.Keräily tavaraa on enemmän kahdella muulla kirppiksellä.
Miten määrittelet sanan: Penska?
Ikä?
Koko?
Vai mikä?
- RKillinen
Luojan kiitos tätä paskafirmaa ei enää ole olemassa. Vein kerran ison nipun mattoja myyntiin. Kirpparilla mainostettiin olevan siistijöitä, jotka kiertävät kirpparia ja katsovat, että kaikki on kunnossa. Mattoja oli levitelty pitkin lattioita ja niiden yli oli kävelty likaisilla kengillä moneen kertaan. Pöytiä sai käydä itse siivoamassa joka päivä.
Kerran vein myyntiin toimivan ehjän ja puhtaan digiboxin kaiken muun tavaran ohessa. Kirpputorilta otettiin yhteyttä, että laite ei toimi. Kun menin tuota laitetta hakemaan, oli sen päälle kirjoitettu mustalla tussilla RIKKI. En kaikessa kiireessä pienen lapseni pyöriessä jaloissani jaksanut jäädä asiasta kinaamaan, mutta: 1. Jos ostaja on palauttanut laitteen tuolla tekstillä töhrittynä, sitä ei olisi pitänyt ottaa edes vastaan. 2. Jos yrittäjä on itse tuon tekstin kirjoittanut, kannattaisi vahtaa alaa. Harmi etten käskenyt yrittäjää korvaamaan tuota rikottua ja töhrittyä tuotetta. Isäni korjailee tuollaisia mööpeleitä jatkuvasti ja ilman töhrimistä sen olisi saanut vielä myyntikuntoon.
Paskan maku jäi suuhun myös siitä syyttävästä sävystä, jolla minulle puhuttiin. Se että laitetta on heillä tai ostajalla heitelty lattialle (tai mitä ikinä ovatkaan sillä tehneet, että ovat rikki saaneet) ei ollut minun vikani. Toisen omaisuuden töhriminen on myös jotain niin lapsellista, etten vain voi käsittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242