Näin vaan on

Onko hyvä juttu?

Vaikka minulla on iso penis, rakastan ihania tiukkoja silkkipimppejä, joita on afrikkalaisilla ja aasialaisilla naisilla. Suomalaisilla naisilla on usein levähtänyt ja kulahtanut löysä lörttö. Ovatko muut samaa havainneet?

12

312

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lörttö ja kulaus

Ihan totta, oikeessa oot. Kun katson omaani ja ystävättärieni pimppejä, näen ainoastaan lieratuohisennurkkia. Mainiota, että sinäkin oot havainnut saman ja kerrot myös kavereille vihjeen, mihinpäin maailmaa teidän kannattaa suunnata.

• luifhouydf

juuri näin. veli on veljen vartija ja selusta.

• mieli pide
        luifhouydf kirjoitti:

juuri näin. veli on veljen vartija ja selusta.

niin mitä olete mieltä onk o naiset hitlereitä?

• kokokoko

Ei ole hyvä juttu. Niin, kyllä naiselle merkitsee sen koko. Miehillä on vaikeaa, kun koko on lilliputtimainen, otan osaa.
      Kannatat siis naisten ympärileikkausta?

• Liity meihin

Meillä feministeillä ei ole koon suhteen ongelmia. Tyttöystäväni saa vaikka kyynerpäätä myöten sisään ja jos ei riitä, käytetään molempia nyrkkejä.

• Käkäkäkä

Miehille on vaikeaa jos naisella on pienet rinnat tai ne roikkuvat. Tai eivät ole samankokoiset tai samanmuotoiset.

• Kullihuuli

Miten naisen ympärileikkaus nyt taas mihinkään tässä liittyy?

• Kekekeke. Keke.

Kokokoko, et taida olla mikään silkkipimppi. Taidat olla ylipainoinen ja miehen näköinen nainen, joka on leikannut hiuksensa lyhyeksi "koska haluaa jänskää uutta vaihtelua elämään".

• Miss Fem
        Kekekeke. Keke. kirjoitti:

Kokokoko, et taida olla mikään silkkipimppi. Taidat olla ylipainoinen ja miehen näköinen nainen, joka on leikannut hiuksensa lyhyeksi "koska haluaa jänskää uutta vaihtelua elämään".

Kaikenlaisia nälkänuotan vetäjiä ja tyhjäkalloisia sillinkuristajia

• Masculaatti
        Miss Fem kirjoitti:

Kaikenlaisia nälkänuotan vetäjiä ja tyhjäkalloisia sillinkuristajia

Miss Fem, onko löysä emätin ja virtsankarkailuja? Eikö kukaan halua sinua enää? Onko ontto olo?

• SuomiNainen78

no ehkä aiheen alottaja lähtee sinne aasiaan. Onnea reissuun kun yrität erottaa naiset ja transvestiitit toisistaan :DD

• Suomitransu78

Sen pitäisi olla helppoa ja jos käy niin, ettei millään erotakaan, mitä väliä asialla silloin on?

Mitä eroa naisella ja transulla on Suomessa?

V: molempiin pääset tutustumaan netti-ilmoituksen kautta. nainen on niistä se, joka vaatii rahaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      59
      1551
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      995
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      777
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      760
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      280
      733
    6. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      248
      652
    7. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      44
      609
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      49
      599
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      69
      560
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      111
      550
    Aihe