Uskontojen kipeät miehet

jaana

Joseph Smith löytää kultalevyjä muka jostain kannokosta - nimittäin sain tietooni mormonien palstalta että Smith harrasti AARTEENETSIMISTÄ ( mikä on kunnon onnenonkijan selvä merkki joskus)

Näissä piireissä tunnetaan syndrooma jossa ihminen petyttyään toistamiseen toivotun aarteen löytämisestä, joka ratkaisisi hlökohtaiset ongelmat ja johon ollaan toiveineen sitouduttu todella paljon- niin henkilö kääntää pettymyksensä nurin:

-Toivottu aarre sitten "löytyykin"- elikkä ihminen pimahtaa.Smithillä tämä tauti ilmeni kultalevytarinan sepittämisenä ja saattoi itse suggestoiden uskoa asian itsekin.

Yleensä nämä sairaat henkilöt saavat mukaan muita ja joskus psykoosi leviää kulovalkean tavoin.

motiivin sepittääihmiskunnalle emävalhe-vaikka ehkäsairaan mielen vilpittömyydelläkin!

Smith oli todella kipeä mies-ja minulla on koulutusta arvioida asia.

11

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt vaan

      pysynyt siellä mormoonipalstalla.

    • ....

      ...

    • Herra Pöö

      Jeeusus oli kiertelevä pummi, Muhamed rahaa nainut kauppamies ja profeetat pääsääntöisesti joko kylähulluja tai mökkihöperöitä erakoita. Ihan normaalia että uskontojen takaa löytyy hulluja ja huijareita.

    • Iron Milk

      olet jaana kipeä nainen,nainen joka on puutteesa-
      ja minulla on koulutusta arvioida asia.

      • jaana

        ei osaa tehdäeroa edes oman tahdon ja toisen tahdon välille: sellainen on klassisesti mielisairaaksi luokiteltu:

        Sen tahdon ohittaminen ja omantunnonvapauden rikkominen jota mormonit harrastavat mm kastamalla tahdonvastaisestikin vainajia liittoonsa kertoo karua kieltä kuka on todella sairasja kenen rajan taju puuttuu.

        Maailman on eräs tuuminut olevan nyt suuri avomielisairaala-USA on se potilas- se on osuvasti sanottu:

        Samalla rajattomuudella ja röyhkeydellä mentiin Iraqiin kuin millä vain itsestä käsin mormonitkin määrittelevät toisenkin tahdon ja omantunnon.


      • jaana

        ei osaa tehdäeroa edes oman tahdon ja toisen tahdon välille: sellainen on klassisesti mielisairaaksi luokiteltu:

        Sen tahdon ohittaminen ja omantunnonvapauden rikkominen jota mormonit harrastavat mm kastamalla tahdonvastaisestikin vainajia liittoonsa kertoo karua kieltä kuka on todella sairasja kenen rajan taju puuttuu.

        Maailman on eräs tuuminut olevan nyt suuri avomielisairaala-USA on se potilas- se on osuvasti sanottu:

        Samalla rajattomuudella ja röyhkeydellä mentiin Iraqiin kuin millä vain itsestä käsin mormonitkin määrittelevät toisenkin tahdon ja omantunnon.


      • Onkohan noin?

        Onkohan noin?


      • jaana

        Esittämästäsi asiasta?


    • pete

      taas nikkeinesi solvaa minua.

    • jaana

      ollaan poistettu?Olipa ne varmaan karmeita sitten?

    • ........

      ......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe