Kun Marjaana Koskinen tekee paluun ( toivottavasti ) politiikkaan, niin puolue, mihin hän "kotoutuu" on tuskin demarit?
Senverran tervejärkistä näkemystä nuorella rouvalla, että äänimäärä paluun jälkeen oikeassa puolueessa on taattu.
http://naskinen.blogspot.fi/2010/10/eduskunnan-kyselytunti-pelkkaa.html
Rehellinen demari
4
63
Vastaukset
- Moksyoroni
Heheh! Pistit sitten oksymoronin otsikoksi...
Rehellisesti sanottuna en kaipaa takaisin politiikkaan. En ole ainakaan itse huomannut ao. ex. kansanedustajalla mitään erityistä kykyä ottaa kantaa hankaliin asioihin. Tunnepuolelle sen sijaan mennään korkealla ja kovaa. Tunnepuolesta kertoo lainaamasi blogikirjoituskin.
Etkö huomannut, että ao. näkemys on kirjoitettu aikana, jolloin SDP oli oppositiossa. Opposition kansanedustaja politikoi väittämällä, että hallituksen kyselytunnit ovat teatteria. Näinhän ei tietenkään olleet asiat silloin kun SDP oli hallituksessa. Sama kansanedustaja epäilemättä myös väittäisi asiantilan korjaantuneen, kun SDP on palannut hallitukseen. Ihan varma olen siitä, että ao. ex. kansanedustaja on itse syyllistynyt poliittiseen teatteriin, mitä blogikirjoituksessa niin paheksuttiin. Siitä taitaa minulla olla näyttöäkin, mutta en sitä lähde tällä palstalla erittelemään.
Kun poliittisen teatterin näyttelijä huutaa kaiken olevan vain näytelmää, pitäisi jokaisella itsekriittisellä ihmisellä varoituskellot huutaa täysillä.- J.O.Kutoinen
"Nykyisillä kyselytunneilla pääsevät ääneen harvat ja valitut. Marjaana Koskinen sanoo, että entistä enemmän ollaan muutenkin menossa tilanteeseen, jossa eduskunnan kokoonpanoksi riittäisi alle sata kansanedustajaa."
Tehoja estradille. Otetaan vaikka suurimmasta rahoittajamaasta Saksasta oppia. Siellä kansanedustaja on n. 5 x omiamme tehokkaampi.
Tämä nyt senvuoksi, että Sinultakin vaaditaan "tehoja" entistä enemmän. Halusitpa sitä, tai et.
- Löytyykö vai ei ?
Olisipa toki mielenkiintoista tietää, mistä löytyisi rehellinen ja työteliäs demari, joka ajatettelee työssään ja toimissaan kansan parasta. Ei siis ensisijaisesti omaa etuaan. Jos löydätte tällaisen ihmeen, niin mainitkaa tällä palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29611531
- 1447116
- 1045922
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425249- 524361
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304179On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323591- 613584
- 813177
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223115