Isabellan ihanuus....

Heppi-Einari

Ai, ai, että on tehnyt nannaa silmilleni Isabellan uusi pukeutumistyyli. Tällä viikolla Isabellan päällä on ollut sellaisia tiukkoja vaatekappaleita, jotka korostavat ihanasti Isabellan monumentaalisia meijereitä. Ja se täyteläinen peppu.... AArrghhhh - aivan meinaa työkalu räjähtää verentungoksesta!

Vaikka ei ole kyllä Heidikään paha... Viimeksi eilen oli meisseli aivan mustikanvärisenä kiitos sen kohdan, jossa Heidin reisienvälilihat vilahtivat hänen kömpiessään sänkyyn yöpaitulissaa. Huh huh.. Uskonkin, että Heidin jalkojen välissä lienee maailman ihanin tuoksu, sellainen lämmin ja kostea...

Teidän

Heppi-Einari

kankien kuraattori, klitorian kuvernööri

8

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain rajaa sentään

      No kyllähän pinkeä Heidi kelpais, mutta Isabellan ylipaksu ja leveä perse vie halut.

    • Heppi-Einari

      Moi taas kaikille!

      Olette varmaan innoissanne odottaneet paluutani palstalle.

      Huulillanne varmaan on yksi kysymys yli muiden: miten Heppi-Einari on toipunut Isabellan poistumisesta?

      En kovinkaan hyvin, itken itseni uneen melkein joka ilta. Tosin, jonkun verran lohtua olen saanut ihanista Mustavaaroista, Monisasta ja Zamillasta sekä hieman myös Kristiinan mehukkaista munkeista. Helenen ja Mariannan puoliksi lahonneen näädänraadon näköiset vulv4t sen sijaan eivät minua sytytä. Ai niin, aiheuttaa Evakin keskivertoista hattiwatin huojuntaa.

      teidän kaikkien ikioma

      Heppi-Einari

      karvahaitarien keisari, hattiwattien herra

    • Heppi-Timo

      Oi ihana Einari! Vihdoinki palasit. Olen ikävöinyt sua päivin öin. Haluaisin rakastella sun kanssa.

      • Heppi-Einari

        Liitos, kiitos!

        Voisin harkita tuota rakasteluhommaa USAn kiertueen jälkeen vuonna 2018. Siihen asti olen täyteen buukattu. Toivottavasti Jordan Carverilla ei ole satiaisia, hän on nimittäin viimeisenä Ameriikankiertueen buukkauslistalla, enkä haluaisi kuskata sinulle jonkun horon satiaisia tuliaisiksi Ameriikanmantereelta.

        teidän

        Heppi-Einari

        pachelor of pussies, Gigantomastian ystävät ry:n kunniapuheenjohtaja


    • ent. Heppi-Einari

      Valitettavasi kävin juuri äsken kusella, ja koko jortikka tipahti vessanpönttöön. Eli tästä lähtien olen Hepitön-Einari.....nyyh.....

    • Vääntelijänne

      Isabellan kanssa Hietsussa !
      Mä olin viime kesänä Hietsussa ja näin kun Isabella tuli sinne ottamaan sonea,se hakeutui aivan rannan laitamille ja sillä oli upeat punaiset pvc-bikinit päällä ,hiivin lähemmäs salaa ja Isabella riisuikin bikinien yläosan ja kävi heti kasiksi tisuleihinsa ja hieroi niitä rajusti,jonka jälkeen oli valtavien nännien vuoro,se laittoi nänneille aurinkoöljyä ja hieroi niitä aivan kiimoissaan kunnes sen huohotus oli aika kovaa,sitten se ujutti toisen kätensä pikku bikinien sisälle ja sen silmät muljahteliat kun se alkoi hieromaan häpyään kasvavalla nopeudella ja sitten se tapahtui Isabella sai rajun orgasmin ja se taipui kaarelle ja vapisi kuin haavan lehti ja sillä oli pyyhkeen kulma suussaan ,ettei sen huuto kuuluisi kauas.Minultakin tuli hurja lasti ja voihkin kuin horkassa ,Isabellakin näki minut ,mutta hymyili mule raukeana ja näytti sormillaan ,että aivan ok ,jatka vaan mä katselen ja jatkan omaa masturbointiani ja niin me tehtiin tuntitolkulla ,eikä muut nähneet lainkaan ?

    • jhbunlokä¨öå

      Ja sitten sä heräsit, taas lakanat märkänä.....

    • RajuIsbe44

      Jep ja tanakka seisiö päällänsä ja eikun taas mentiin Isabellan kanssa ja rajusti !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe