Juotteko jotain?

zisel

Olenko ainoa joka täällä kännissä skitsoilee taas?

41

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ostin 12 kaljaa,

join kuusi, sitten söin, ja lähti juomishalut.

Tuo minulle ne takaisin.

• sxth

Pah.Se olit sinä. Jos et opettele tapoja, hävitän sun kaikki viestisi Zieselille :C

• zisel

Älä syö! Mulla on ihan sama että jos nyt syön niin en pysty juomaan enää. Sitäpaitsi kalja on pahaa ja lihottaa ja pöhöttää. Käytä vastedes Alkon tuotteita äläkä syö kesken juomisen for Gods sakes.

• Mistä ihmeestä
        sxth kirjoitti:

Pah.Se olit sinä. Jos et opettele tapoja, hävitän sun kaikki viestisi Zieselille :C

sinä onneton puhut?

• sxth

Ziesel honey!

• zisel

Jaa hä? En ole poistanut tänään muuta kuin yhden oman viestin.

• sxth
        zisel kirjoitti:

Jaa hä? En ole poistanut tänään muuta kuin yhden oman viestin.

Joku poisti Ratikan asiallisen aloituksen ja yhden minun oman. Ei ne kummosia olleet. Joku nutipää vaan sai taas kohtauksen.

• zisel
        sxth kirjoitti:

Joku poisti Ratikan asiallisen aloituksen ja yhden minun oman. Ei ne kummosia olleet. Joku nutipää vaan sai taas kohtauksen.

En tiedä mistä puhut. En ole kerennyt näkee.

Mutta helppohan mut on "lavastaa" syylliseksi kun kaikki tietää että tykkään Ratikasta joten jos joku nainen keskustelee hänen kanssa niin se laitetaan poistoon jotta näyttäis siltä että mä olisin poistanut.

Kultarakas, mä vannon etten sellasta ole tehnyt enkä tee. Sä olet mun Gulta, niinhän? :)

• Tony DiNozzo
        sxth kirjoitti:

Olisko ollut taas Genio asialla ja väittänyt sxthsenselle, että oli zisel asialla. Tutulta jutulta kuulostaa. Sitten molemmat naiset kieltävät koskaan kuulleetkaan mistään Geniosta.

• sxth
        zisel kirjoitti:

En tiedä mistä puhut. En ole kerennyt näkee.

Mutta helppohan mut on "lavastaa" syylliseksi kun kaikki tietää että tykkään Ratikasta joten jos joku nainen keskustelee hänen kanssa niin se laitetaan poistoon jotta näyttäis siltä että mä olisin poistanut.

Kultarakas, mä vannon etten sellasta ole tehnyt enkä tee. Sä olet mun Gulta, niinhän? :)

Pah!! Sellaista en koskaan epäillyt, pillastuin vaan, kun palstanyhverö kävi heti sua nuolemaan. Sitä pitäsi vedellä turpiin ja puistella oikein kunnolla :D

ps.
        Olen kamalan huonolle tuulella, mut en sulle :)

• Sieltähän se
        Tony DiNozzo kirjoitti:

Olisko ollut taas Genio asialla ja väittänyt sxthsenselle, että oli zisel asialla. Tutulta jutulta kuulostaa. Sitten molemmat naiset kieltävät koskaan kuulleetkaan mistään Geniosta.

pirulainen ilmestyikin.

Mitä sä meille tänä iltana satuilet?

• sxth
        Tony DiNozzo kirjoitti:

No ei ole kukaan väittänyt. Se vaan tekee omavaltaisia päätöksiä viestien poistamisesta ja hieroo muniaan siinä ilosta. Se on doctor Outolempi. Meillä
        eo ole mittään yhteistä ja silti sit ns.ä jjurppii..

• Tony DiNozzo

• Milloin sinä et

• Tony DiNozzo
        Milloin sinä et kirjoitti:

satuilisi jotain? Milloin viimeksi olet puhunut rehellisesti totta?

http://www.youtube.com/watch?v=uR1a3WVVXHY

*suorittaa valheenpaljastustestiä*

En tiedä. Milloin mä en olisi viimeksi puhunut rehellisesti totta?

• Non tuota.
        Tony DiNozzo kirjoitti:

Et ikinä.

• da-da-da-zu-zu-zuh
        Tony DiNozzo kirjoitti:

Jokohan dazun valheenpaljstin näyttä harhaise skitson?

ja änkytyshäirriön

• Kyöstix

Iltakaffeet. Eikä mitäään latteja :)

• naukkailen,

mutta ei ole aikomusta skitsoilla täällä. jätän sen homman dazulle.

• sxth

SInä se sekoilit ja luulit itseäsi joskin mun exäksi. Vieläkö sulla on suu mutrulla? :)

• heh,
        sxth kirjoitti:

SInä se sekoilit ja luulit itseäsi joskin mun exäksi. Vieläkö sulla on suu mutrulla? :)

en minä luulisi sinua ikinä joksikin eksäkseni. voidakseni olla joku eksäni, pitäisi ekaks olla mun nyksäkin...

http://www.youtube.com/watch?v=UFLJFl7ws_0

• sxth
        heh, kirjoitti:

en minä luulisi sinua ikinä joksikin eksäkseni. voidakseni olla joku eksäni, pitäisi ekaks olla mun nyksäkin...

http://www.youtube.com/watch?v=UFLJFl7ws_0

Mun mies ei osannut kuunnella kuin Kari Tapiota ja Tapani Kansaa, Yölintuja ja niitäkin C-tapelta. Meillä oli yhteisiä suosikkeja vain Nylon beat. Ymmärrätkö, mä en ole sun nainen :)

• ... :)
        sxth kirjoitti:

Mun mies ei osannut kuunnella kuin Kari Tapiota ja Tapani Kansaa, Yölintuja ja niitäkin C-tapelta. Meillä oli yhteisiä suosikkeja vain Nylon beat. Ymmärrätkö, mä en ole sun nainen :)

Sun miehelläsi on paska musiikkimaku ja sulla on paska miesmaku.

• Täh:.!1#%?+
        ... :) kirjoitti:

.

Mikäs vika c-tapessa muka on????????

Har!

.

• ei ex eikä nyx

Ja sä oot paska millä tahansa mittarilla mitattuna.

• Jäin just miettimään
        ei ex eikä nyx kirjoitti:

Ja sä oot paska millä tahansa mittarilla mitattuna.

että kukakohan se tässä taas huutelee. En tiedä. En erota teitä toisistaan. Te fanit olette kaikki niin toistensa kaltaisia. Olen joskus oikeasti kateellinen teille. Haluaisin itsekin olla kaikkien muiden kaltainen, joka ei millään tavalla erotu joukosta. Sitä samaa keskinkertaista harmaata massaa. Elämä olisi oikeasti ihanaa, jos niin olisi.

Mieti nyt itsekin! Saisi kirjoitella tänne keskinkertaisesti keskinkertaisuuksia ilman, että tulisi puskahuuteluja ja ilman ärsyttäviä perskärpäsiä. Saisi monissa muissakin paikoissa olla rauhassa monilta ihmisiltä, joiden seurasta en niin paljon välitä. Voisi seukata, erota eikä tarttis miettiä mitään ihmeempiä eron jälkeen eikä kukaan eksäni, nyksäni tai joku wannabe-nyksätaieksä vikisis mitään jossain keskustelupalstalla anonyymisti puskasta. Voisi mennä duuniinkiin tekemään vaan duunini eikä kukaan kiinnittäisi huomiota mihinkään muuhun kuin tehtyyn duuniin. Kukaan ei odottaisi minulta mitään muuta.

Nojoo... Ihmisellä on hyvä olla haaveita...

• kuin sulla
        Jäin just miettimään kirjoitti:

että kukakohan se tässä taas huutelee. En tiedä. En erota teitä toisistaan. Te fanit olette kaikki niin toistensa kaltaisia. Olen joskus oikeasti kateellinen teille. Haluaisin itsekin olla kaikkien muiden kaltainen, joka ei millään tavalla erotu joukosta. Sitä samaa keskinkertaista harmaata massaa. Elämä olisi oikeasti ihanaa, jos niin olisi.

Mieti nyt itsekin! Saisi kirjoitella tänne keskinkertaisesti keskinkertaisuuksia ilman, että tulisi puskahuuteluja ja ilman ärsyttäviä perskärpäsiä. Saisi monissa muissakin paikoissa olla rauhassa monilta ihmisiltä, joiden seurasta en niin paljon välitä. Voisi seukata, erota eikä tarttis miettiä mitään ihmeempiä eron jälkeen eikä kukaan eksäni, nyksäni tai joku wannabe-nyksätaieksä vikisis mitään jossain keskustelupalstalla anonyymisti puskasta. Voisi mennä duuniinkiin tekemään vaan duunini eikä kukaan kiinnittäisi huomiota mihinkään muuhun kuin tehtyyn duuniin. Kukaan ei odottaisi minulta mitään muuta.

Nojoo... Ihmisellä on hyvä olla haaveita...

täällä on monella muullakin perskärpäsiä

• sxth

:) Sä olet niiiin oikeessa :) Ihan kuin ymmärtäisit minua niiii-n täysin :D

JA Huomenta! :D

• mä vaan

meen aamulla kalaan joten ei passaa juoda mitään

• KALA analysoi:.!1%#?

• valkkaria

Joo.

• Maitokahvia,

juon, peiton alla, maailman menoa ja teidän touhuja ihmetellen. Arki on niin tiivistä, koitan hetken viipyä pienissä hiljaisissa paikoissa, joissa voi paljaana kuulla ajatuksensa. Siten en hajoa, eikä tarvitse 'skitsoilla'. Unet olivat kummallisia, jäin niitä hetkeksi miettimään.

• Kyöstix

Aamukahvit just juomassa :) Helkutin harmaata ja sateista ulkosalla.

• Juodaan pois

Pakkohan se on juoda,kun kerran janottaa.Raskas arki tuo äkkiä alkon kuvioihin viikonloppuisin.Eilen kuppilassa,tänään ehkä kotona.

• mä vaan

Nyt mä juon kaljaa. Käytiin enon kanssa kalastamassa tos päivällä. Saatiin verkoilla 15 siikaa ja pari haukee uistimella. Nyt sitten kalja maistuu

• Richartti

Pientä olut pöhnää tässä hankkimassa, mutta skitsoilun asteelle ei passaa päästää ku pitää aamulla aikaisin lähtee lasten kanssa luistelemaan

• Jaahas....olut ois loppu. Jekkua seuraavaksi sitten.

• Kupissa on vihreetä teetä, sen kummempia juomia ei ole nyt tarjolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      28
      2649
    2. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      95
      1618
    3. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      37
      1549
    4. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      66
      1513
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      77
      1319
    6. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1224
    7. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      85
      1080
    8. Oon vähän pettynyt

Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi
      Ikävä
      109
      1053
    9. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1044
    10. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      249
      1043
    Aihe