Epäilen, että minulla on virtsatulehdus. Tänä aamuna oli tosi vaikea pidättää virtsaa ja vähäsen tuli kyllä housuunkin. Vaatteiden vaihdon ja vessassa käynnin jälkeen tuli emättimeen sellainen aika outo tunne, että vähän niinkuin poltteli ja kirveli, ja vähän sellaista painetta myöskin ehkä.. Tunne jatkuu edelleen ja nyt on koko aika sellainen olo, että pitää pissata 1min välein, mutta mitään ei aina tule.. Minulla ei ennen ole ollut virtsatulehdusta ja olen vasta 14-vuotias. Pitääkö sanoa äidille ja käydä lääkärissä (en haluaisi, ja eihän siellä lääkärissä mitään vaginaa katsota, että pissapurkin kanssa vaan ?) vai saako tämän jotenkin kotikonstein pois ?
pissatulehdus ?
5
698
Vastaukset
- joku
Päivällä jo muuten lähti tuo outo tunne kun join lasillisen vettä. Olen myös syönyt vähän ananasta ja juonut appelsiinimehua. Virtsaa tulee ihan normaalisti eikä ole sellainen tunne, että pitäisi koko ajan käydä vessassa. Tarvitseeko tuon aamuisen takia kuitenkin jotain sanoa ?
- lekurille
lääkäriin ehdottomasti. itse olen parinkymmenen ja pari kuukautta sitten oli täysin samat oireet, ikävä kyllä virtsatietulehdukseni oli levinnyt jo munuaisiin asti mikä voi olla vaarallista, itsellä kävi kuitenkin ihan hyvin ja lähti lääkkeillä, mutta lääkäriin virtsanäyte antamaan.. tai toivottavasti olet mennyt jo, tekstin päiväyksestä päätellen, munuaisiin kun se etenee niin on erittäin kivulias ja koko kylki itsellä särki niin ettei sohvalta voinut nousta, keskityin vaan hengittämiseen ilman että sattuisi.. että kerro ihmeessä äidillesi, ei mikään nolous kysymys, äitisi varmasti ymmärtää.. ja joissain tilanteissa lääkärit katsovat myös alapäätäsi mutta siinäkään ei ole mitään noloa, se on heidän työtä ja varmasti käy tuon ikäisiä tyttöjä siellä..
- on ollut
Mulla on ollu pissa tulehdus oon nyt 9v ja loka 10 mull ei oo tapahtunu mitaan oon sanonu heti ja sit on sanottu katotaan jatkuuko aamulla ei oo jatkunu
- 383
Jatkuvasti karpaloa tai karpalokapseleita. SOKERI pois, se on elimistölle myrkkyä! Lisäksi vahvoja maitohappobakteereita, paljon vettä ja D3 vitamiinia.
http://www.tiede.fi/keskustelut/laaketiede-ja-terveys-f11/sokeri-on-myrkkya-t53938.html
http://www.iltalehti.fi/terveys/2013031116767255_tr.shtml- ilman antibioottia
Täällä meni ohi het huomattua oireet ni burana 800 ja en tiiä auttoko mutta raakaa sitruunaa paljon puristettuna. Varalta hain antibiootit mutta ei tarvinnu onneksi aloittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793