Hei!
Jouduin valitettavasti turvautumaan jälkiehkäisyyn 6 päivää sitten ja nyt tänään huomasin kuukautisten kaltaista vuotoa, mutta huomattavasti niukempaa. Kuukautesteni pitäisi kuitenkin alkaa vasta 8 päivän kuluttua.
Voiko tämä vuoto olla vielä je-pillerin sivuoiretta vai mahdollisesti aikaistuneet kuukautiset, vaikka yksi sivuoireista onkin kuukautisten viivästyminen?
Tiedän on hieman typerää kysyä tätä asiaa, koska saan siihen keholtani vastauksen tässä parin päivän sisällä. Haluan silti kuulla muidenkin kokemuksia ja mielipiteitä.
Jouduin valitettavasti turvautumaan jälkiehkäisyyn 6 päivää sitten ja nyt tänään huomasin kuukautisten kaltaista vuotoa, mutta huomattavasti niukempaa. Kuukautesteni pitäisi kuitenkin alkaa vasta 8 päivän kuluttua.
Voiko tämä vuoto olla vielä je-pillerin sivuoiretta vai mahdollisesti aikaistuneet kuukautiset, vaikka yksi sivuoireista onkin kuukautisten viivästyminen?
Tiedän on hieman typerää kysyä tätä asiaa, koska saan siihen keholtani vastauksen tässä parin päivän sisällä. Haluan silti kuulla muidenkin kokemuksia ja mielipiteitä.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Kun sulla selkeästi se ohje on olemassa, niin luepa vielä kerran, mitä kaikkia sivuoireita se jälkiehkäisy voi aiheuttaa. Siellä on ne faktat, niin ei tarvita mitään kokemuksia tai mielipiteitä.
Jep, tiedän kyllä faktat. Lähinnä ajattelin kysäistä siitä, että kuinka pitkään sivuoireet voivat jatkua.
Se ei tainnut tulla aloituksessani selville, pahoittelut!
Ja en itse ainakaan löytänyt ohheista tähän vastausta.
Sitä vuotoa voi olla pari päivää tai kolme viikkoa. Ihan niin kuin sinun elimistösi sattuu reagoimaan.
Selvä, kiitos tiedosta!