Mitä suolataiteilijan tekemä kuva esitti? Näytti ensin nukkuvalta tytöltä, tuliko siitä sitten Jeesus? :D En saanut mitään selvää. Toivoin, että joku tuomareista olisi kysynyt mutta ei kukaan kehdannut. Mun mielestä se edellisen kerran kuva oli hienompi, se sentään esitti jotain...
Talentin suolatataiteilija
3
251
Vastaukset
- Kataja v*ttuun....
Tänä iltana Kataja osoitti oman tyhmyytensä, ensin vertaamalla Pihlajaviitaa Teemu Mäkeen, jonka suurimmat taiteeliset ansiot ovat kuolleen kissan päälle runkkaaminen eikä muuta, ja sitten vielä nimitti esiintyjää keskinkertaiseksi taiteilijaksi. Noh, keskinkertaisuus tuntee ehkä toisen....
- Pettynyt Talentti
Ja miten kehtasi sanoa keskinkertaiseksi taiteilijaksi kun ei se pikkulikkakaan nyt tosiaan mikään ihmeellinen lauloaja ollut vaikka nyt 12 vuotiaaksi hyvin laulaakin. Mutta on suorastaan LUOKATON taso tänä vuonna. Mikä helvetti se elvis "imitaattori" oli? Ymmärrän kyllä että on nuoria ym. mutta miksi ne silti pitää läpi päästää sen takia että ne on nuoria ja suloisia? Helvetti.
- hjuikopå
Juu, sen tytön hehkuttaminen meni täysin yli. Jossain suuressa maailmassa olisi toisin, täällä takahikiällä menee läpi. Kataja saisi hävetä puheitaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163425Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833167Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o782999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362829Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582328- 491999
- 941944
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141859Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181849- 571739