Kristitty ystäväni kuoli, ja minä olin hänen luonaan loppuun saakka, keskustelimme paljon erilaisista asioista. Näitä asioita haluaisin jakaa ystäväni läheisen sukulaisen kanssa. Hän itse
tätä ehdottikin. Nyt on vain niin, että käytännössä tällaiseen tapaamiseen ei hänellä koskaan tunnu olevan aikaa. Hän on
kristitty saarnaaja, itse olen buddhalainen. Mistä arvelette välttelyn johtuvan? Miten voisin tilannetta auttaa? Itse luulen,
että välttely johtuu siitä, että olemme eriuskoisia. Pitäisiköhän minun tapaamisen sijasta vain yksinkertaisesti kirjoittaa hänelle?
Mistä johtuu?
Surullinen
2
315
Vastaukset
- St Morningstar.
-----------------------
St Morningstar.
"Kerro hänelle mikä sinua vaivaa, niin hän kuuntele. Vain oma ehdotukseni.!" - Saddu ;-)
...keskustella,kö ?!?
Jos vain voisittekaan omassa lintukodossanne moista tuumailla...mutta jos vain halajatte,niin:
[email protected] - autaa pulmissanne viestien välittäjänä,kö ?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517