Kun kerran kokoomusnuoret haluavat poistaa "kaikki tuet" (?) - eilen tämä kohdistui vain lapsilisään - niin tarkoittaako se myös sitä, että heidän vanhempansakaan eivät enää tukisi heitä niillä urheilumallisilla mersuilla? ;DD
Oliks hassu kysymys?
Kysyn nyt ihan blondikysymyksen:
14
177
Vastaukset
- Kylmät kädet
Ei lainkaan, mutta minusta tuo TÄSTÄ SUOMI PUHUU NYT -otsikko on provosoiva. Eihän nyt kaikkia tukeja olla lopettamassa.
- uutelias
Poistaisitko sinä lapsilisät, ja mitä tukia et missään nimessä poistaisi ?
- Kylmät kädet
uutelias kirjoitti:
Poistaisitko sinä lapsilisät, ja mitä tukia et missään nimessä poistaisi ?
En poistaisi lapsilisiä syntyperäisiltä suomalaisilta, jotka muutenkin lisääntyvät liian vähän.
Eikö, mun mielestä nyt oli tullut lisää, että muitakin lisiä pitäisi poistaa.
Vaikka en niistä lisistä itse nautikaan, mutta kyllä esim. lapsilisä voisi
vähentää syntyvyyttä joka on jo nyt liian alhainen.
Siksi valtio ottaa hanakammin muualta tulevia, että tulevaisuutemme olisi turvattu.
Kyllä sinuakin kylmäkäsi vielä jokin eksoottinen aasialaisneito hoivaa palvelutalossa.... äläkä väitä ettetkö odota sitä.
Ai niin sä olit niitä puumafaneja, taitaa ne ysikymppiset mummot kiinnostaa enemmän. ;D- Kylmät kädet
viivi4 kirjoitti:
Eikö, mun mielestä nyt oli tullut lisää, että muitakin lisiä pitäisi poistaa.
Vaikka en niistä lisistä itse nautikaan, mutta kyllä esim. lapsilisä voisi
vähentää syntyvyyttä joka on jo nyt liian alhainen.
Siksi valtio ottaa hanakammin muualta tulevia, että tulevaisuutemme olisi turvattu.
Kyllä sinuakin kylmäkäsi vielä jokin eksoottinen aasialaisneito hoivaa palvelutalossa.... äläkä väitä ettetkö odota sitä.
Ai niin sä olit niitä puumafaneja, taitaa ne ysikymppiset mummot kiinnostaa enemmän. ;DJätkä provosoi minua. Tiedät vallan hyvin, että rakastan aasialaisia, varsinkin thai-tyttöjä.
- vai luuletko vain?
Kylmät kädet kirjoitti:
Jätkä provosoi minua. Tiedät vallan hyvin, että rakastan aasialaisia, varsinkin thai-tyttöjä.
Onko viivi4 mies????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OHOH!!!
- Viivi.
Kylmät kädet kirjoitti:
Jätkä provosoi minua. Tiedät vallan hyvin, että rakastan aasialaisia, varsinkin thai-tyttöjä.
Mistäs mä sen tietäisin, paitsi että kaikki miehet tykkäävät noin niin kuin yleensäkin.
Mut ajattele asiaa tuolta kantilta, positiivisesti. ;) - Viivi.
vai luuletko vain? kirjoitti:
Onko viivi4 mies????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OHOH!!!
Kai toi on vaan sanonta.
Pitää mennä suihkuun tarkistamaan, ootas... - näytä
Viivi. kirjoitti:
Kai toi on vaan sanonta.
Pitää mennä suihkuun tarkistamaan, ootas...Ei me läpi jollei näe mikä siel on
- Viivi.
näytä kirjoitti:
Ei me läpi jollei näe mikä siel on
Mä unohdin. joku toinen kerta.
Ainakin maataloustukijärjestelmää voisi muuttaa, jos ei ihan poisteta kuitenkaan. Yritystukia vähennettävä ja ohjattava enemmän pienyrityksille. Kokoomuksen ja muiden paskapuolueiden tuet nollaan :DDDDDD
- Kylmät kädet
Kokoomusnuoret on muutenkin rikkaiden penikoita. Miksi niille tukia lainkaan?
Juomarahaa niille.
- Viivi.
Nooh... heitin tämän mielestäni mietittävän kommentin ilmaan enkä ajatellut että tämä sen enempää paisuisi.
Ihmisiä ne rikkaatkin ovat... ainakin tunnen monia. - Anonyymi00018
Ei kai
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952757Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83042693Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy472361Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591424Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171132Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481106- 57822
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j12803- 19719
- 55712