Bad Taste äärimmäinen kulttileffa.......!!!!!

mystery-86

INFO
_________________________________________________
PETER JACKSONIN BAD TASTE

OHJAUS:PETER JACKSON

KUVAKÄSIKIRJOITUS:PETER JACKSON

TEHOSTEET:

- ESIM... JACKSON PAISTOI MUUKALAIS MASKIT
ÄITINSÄ VANHALLA UUNILLA.

- HÄNEN AUTONSA RÄJÄYTETÄÄN OIKEASTI


NÄYTTELY:

- ''DEREK''(MUUKALAISTEN TORJUJA) PETER JACKSON

- ''ROBERT'' (MUUKALAINEN) PETER JACKSON

- SITTEN ON VIELÄ YKSI JOTA SAATTAA NÄYTELLÄ ITSE
HUONON MAUN KUNINGAS.


MUUTA: -LAMMAS AMMUTAAN OIKEASTI.
-JACKSON OLISI HALUNNUT TEHDÄ
BAD TASTEN AIKASEMMIN.

- PETER SAI ENSIMMÄISEN KAMERANSA
8-VUOTIAANA

- HÄNEN PERHEENSÄ AVUSTI LEFFAN TEOSSA

- JACKSON LEIKKASI ITSE JA KUVASI OSITTAIN.


OMAT MIELIPITEET:

- LEFFA ON AINA YHTÄ HAUSKA JA MELKEIN YHTÄ HYVÄ.

- JOTKUT KOHDAT EIVÄT TUO MIELEEN B-LEFFAA.

- VAHINGOSSA TEHDYT KOHDAT SOPIVAT TÄHÄN.


- ON TÄYSIN TIEDETTY MITÄ TEHDÄÄN.

- PITÄÄ OLLA JOKAISELLA B-LEFFA KERÄILIJÄLLÄ.


....JATKUU KOHTA!

13

879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mystery-86

      -BAD TASTE ON PETER JACKSONIN ENSIMMÄINEN KOKOPITKÄ SPLATTER SCI-FI KOMEDIA.

      - SE SAI ERITTÄIN KAKSIPUOLISEN VASTAANOTON.....
      MONET HAUKKUIVAT IHAN PYSTYYN JA SAMALLA TUOMITSIVAT jACKSONIN KOKO LEFFAURAN.

      - TOINEN SE ETTÄ TOIVOTTIIN LISÄÄ B-LEFFOJA SEKÄ ETTÄ HÄN MUUTEN PYSYISI URALLAAN.

      - BAD TASTE PUHEET EIVÄT NÄKÖJÄÄN KOSKAAN LOPU,
      LEFFASSA KUN EI OLE MITÄÄN YLIMÄÄRÄISTÄ.

      - KERTOKAA KAIKKI OMAT MIELIPITEENNE?


      HYVÄ TIETÄÄ:

      PETER JACKSONIN PALKITTUJA B-LEFFOJA

      BAD TASTE

      BRAINDEAD

      __________________________________________________
      ISOMMAN BUDJETIN LEFFAT:

      HEAVENLY CREATURES

      FRIGHTENERS ( KUMMITUSKOPLA)

      _________________________________________________

      PISTÄKÄÄ TÄHÄN VIELÄ LISÄYSTÄ.....MINÄ MYÖS LAITAN KUNHAN NYT VÄHÄN TOSSA KELAAN MUISTIA.



      * * * * * TARJOAA TÄYSIN SITÄ MITÄ LUPAA
      JA JACKSONIN MIELIKUVITUKSEN
      TASO PYSYY TÄSSÄ KOKOAJAN
      YHTÄ HYVÄNÄ.

      _________________________________________________

      • Evilegend13

        Mukiin menevä leffa, aikamoista verikekkeriä. Mutta ei ehkä Jacksonin paras leffa. Itse pidän enemmän braindeadista. Loistava leffa, huumoriakin löytyy paljon. Jaksaa naurattaa ja viihdyttää. Ainakin minua. Mutta en ihan joka viikko kumminkaan jaksaisi leffaa pyörittää.


      • bart
        Evilegend13 kirjoitti:

        Mukiin menevä leffa, aikamoista verikekkeriä. Mutta ei ehkä Jacksonin paras leffa. Itse pidän enemmän braindeadista. Loistava leffa, huumoriakin löytyy paljon. Jaksaa naurattaa ja viihdyttää. Ainakin minua. Mutta en ihan joka viikko kumminkaan jaksaisi leffaa pyörittää.

        Eikös se Jackson tehnyt myös sen uuden Taru Sormusten Herrasta-elokuvaversion?


      • mystery-86
        Evilegend13 kirjoitti:

        Mukiin menevä leffa, aikamoista verikekkeriä. Mutta ei ehkä Jacksonin paras leffa. Itse pidän enemmän braindeadista. Loistava leffa, huumoriakin löytyy paljon. Jaksaa naurattaa ja viihdyttää. Ainakin minua. Mutta en ihan joka viikko kumminkaan jaksaisi leffaa pyörittää.

        ilman sinua minä en arvostaisi BAD TASTEA näin paljon ja sitä ensimmäistä tekstitettyä vhs versiota ei nähtävästi olisi minulla.Luultavasti olisin sitten hankkinut sen pelkän pal vhs version.Muuten kun kuulin ensimmäisen kerran BAD TASTESTA....niin sinähän siitä kerroit sillon,kuolematon leffa....joka on hyvä esimerkki tuleville kotimaisille splättereille ja on ollut ulkolaisille sitä.Heti huomaa,eikun sitten vaan että tälle pitäisi tehdä kunnianosoituksia.Sellainen leffa on nyt kyseessä että se tuntuu edelleen tuoreelta vaikka olen katsonut sen 31 kertaa.Kuinka noin yksinkertaisesta aiheesta on saatu aikaan noin mielenkiintoinen ja riemukas,monipuolinen.


      • mystery-86
        bart kirjoitti:

        Eikös se Jackson tehnyt myös sen uuden Taru Sormusten Herrasta-elokuvaversion?

        kun kyseessä on lord of the rings leffat,koska ei saa mitenkään verrata leffoja kirjaan.Niitä puutteita on vaan niin paljon ja kirjassa kaikki tuntuu paljon synkemmältä ja tempaa paremmin mukaansa,leffojen pitäisi näyttää vanhemmilta,epäsiistejä sekä sellaisia näyttelijöitä olisi mielestäni pitänyt laittaa siihen jotka ovat aidosti muinaisen ja fantasiamaisen näkösiä.Kuten vaikka:

        Liam neeson
        (Rutger Hauer)
        Ewan MacGregor

        ja jollain kumman tavalla joksikin omituisuudeksi siihen sopisi Steve Buscemi.

        -kuulostaa kyllä hiukka hölmöltä mutta? jos tekijä olisi joku muu sellainen joka on tehnyt spektaakkeleita tai fantasia leffoja.
        Ohjaajaksi esim:

        George Lucas (willow)(Labyrinth)
        Dino De Laurelis (nimi luultavasti väärin)
        Tim Burton (päätön ratsumies)(big fish)

        tai se joka teki tämän leffan.....(lihaa ja verta( muistaakseni (total recall) myös hänen tekemänsä ja jotkut muut (Phillip K. dick) filmatisoinnit.

        -lisäsystä-
        -ehdotuksia-


    • Holbein

      diggaan sekä Bad Tastesta, että Braindeadista(Dead Alive). Ei muuta.

      • mystery-86

        laiskasti ja ne jotka ovat friikkejä,jotka eivät ota leffoja liian tosissaan sekä ne joiden mielestä leffan ei tarvitse olla aiheeltaan niin tärkeä.helvetin hyviä esimerkkejä kummatkin SPLÄTTERIN merkityksestä ja siitä että minkä takia sellaisia leffoja tehdään.Omat rajat kannattaa joskus rikkoa ja tyhjentää pää nopeasta mielijohteesta vai miten se nyt sanotaan.Mielikuvituksella ei ole rajoja....Jackson on päästänyt sisäisen lapsensa ulos kun on keksinyt nämä kyseiset leffat.


    • L.P

      Bad Tastenhan piti alun perin olla 15 minuuttinen lyhäri, mutta neljän vuoden kuvauksen aikana se kasvoi 92 minuuttiseksi.

      Lisäksi unohdat listastas yhden tärkeän nimittäin MEET THE FEEBLES. Siinäpä vasta mainio elokuva. Palkittiin aikoinaan (1991) Cannesin festareilla parhaana elokuvana yms.
      Ja toinen mainio on Jacksonin tekemä pseudodokumentti FORGOTTEN SILVER.

      Innolla odotan King Kongia.

      • mystery-86

        ilmeisesti hän ei voinut mitään kun noin kävi.....joskus tulee sellainen tarve tuossa visuaalisuudessa että pitää vaan jatkaa ja jatkaa.todella vaikea lopettaa,teideän omistakokemuksistani ja kavereiden.Muuten BAD TASTE sai myös palkintoja sekä se kiellettiin monista maista,se on veiläkin joillekkin tabu aivan kuin seksi ''amerikkalaisille''......BRAINDEAD sai myös palkintoja se myös kiellettiin.Jackson kuulemma kaipaa SPLÄTTER aikaansa,varmaan sen takia kun silloin hän pystyi tekemään aivan täysin mitä halusi,kukaan ei vaikuttanut siihen huonolla tavalla,ei estänyt sitä.Hänellä oli SPLÄTTER leffojen suhteen helvetin hyvä ajoitus.Noiden muiden kanssa myös.Toivottavasti mies alkaisi taas tekemään B-meininki vanhaan tyyliinsä.


    • mystery-86

      kommentteja !

    • mystery-86

      tästä aiheesta ei pysty tekemään kultimpaa,tekijät ovat päästäneet aivan kaiken mielestään pois.Pienestä budjetista on ollut selvästi hyötyä ja sehän on yksi niistä jutuista joka tekee tästä niin viihdyttävän.Jacksonilla ja kavereilla oli hyvä syy elää nuoruus uudestaan....BAD TASTE.Saivat leikkiä pikkupoikia ja se myös tuo tähän tiettyä voimaa,Vaatimattomuus on tässä leffassa rikasta.

    • mystery-86

      mutta? miten miehellä on pokka pitänyt?.....ehkä senkin takia Jackson on menestynyt niin hyvin koska hän oli kaikille tuntematon,ulkopuolinen.Tajunnut sen että ei leffoja pidä tehdä niin tosissaan.

    • mystery-86

      tällä aiheella ja rakenteella ei voi tehdä kultimpaa leffaa.Ansaitsee kriitikoiden kaikki kehut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe