En usko, että riittää! Kaikki Jumalat ovat tuosta kantasanasta saaneet jonkin ominaisuuden itselleen: Aadam on Jumalan Kuva, Jeesus on Jumalan Sana, Jese, ja Minä aki olen Jumalan Lapsi myös ja Laki. Ei ole vaikea uskoa minulle, että olen Poika
Vastaukset 3
- Ei kaikki pysy.
Sairaudet haluaisivat riisua meiltä pois ne ominaisuudet, mitä emme itse olisi...
Kuitenkin kaikkien enkeliemme, ruuminjäseniemme ja elimiemme täydellisyys on jonkin aikaa luonamme, mutta älkää luulko, että se voi kestää ikuisesti.- Tarkennus
Haluaako Vessanpytty, tuo valkoinen ratsu, olla seuraavassa tulemuksessaan enemmän kuin vessan, toiletin passkahuussin tärkein kapine?
En usko että haluaa. Ei sitä tarvitse uskoa, riittää ne asiat, jotka näemme, vain tietää.... - Legendaa....
Tarkennus kirjoitti:
Haluaako Vessanpytty, tuo valkoinen ratsu, olla seuraavassa tulemuksessaan enemmän kuin vessan, toiletin passkahuussin tärkein kapine?
En usko että haluaa. Ei sitä tarvitse uskoa, riittää ne asiat, jotka näemme, vain tietää....Kukaan ei osaa puhua oikein, ainakaan Suomessa, jos EI TIEDÄ, että Jumalan esikoinen oli JÄRJESTELEVÄ SATUNNAISUUS eli JEESUS!
Aadam oli aakkosissa, Järjestelevän satunnaisuuden silmissä, ensimmäisiä ihmisiä, samoin minä, Aki, vaikkein siinä Aabelia ja Aabarahamia aina voita...
Mutta kuka muistaa AL:in ? Pulmuset ja se GORE! Logarytmisesti HÄN on vielä ennen minua.....
AI?
Aa?
Ab?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649