Viestiketjuista kommenttien poistaminen ilman mitään indikaatiota tehdystä poistosta saa viestiketjut näyttämään ihan älyttömiltä.
Käytännössä nämä trollit tai muut veijarit voivat alkuun siis vedättää keskusteluja ja sitten sotkea poistoilla koko ketjun.
Tämä tuskin on suomi24 ylläpidon tarkoitus, mutta huonolta näyttää.
Palsta alkaa olla käyttökelvoton
15
176
Vastaukset
Niinpä. Asiaan olisi vieläpä helppo korjaus: voisivat jättää poistetun kommentin paikalle samantyyppisen viestin kuin käyttäjän itsensä tehdessä poiston.
- tyrkymktrs
Täällä on yksi evoluutioteorian valpas kannattaja jonka evoluutiomutaatio on kehittänyt kiusaajaksi.
- kanantervaaja
Mukavaa että ilmoittauduit.
- Sepä Se
^_^
Hittoako sellaisia ovestasi sisälle päästät? Taidat olla pirun yksinäinen, kun kiusaajankin seura kelpaa.
- Sepä Se
Sepä Se kirjoitti:
^_^
Lol...
Mikä meitä muuten tänne vetää? Kretuthan ovat viime päivinä menneet niin maaniseen kiihkoon että sivustakatsojakin huomaa heidän puhuvan aivan mitä sylki suuhun tuo.
Ja kretujen tekee nyt kauheasti mieli vastata tähän että sitähän evotkin puhuvat :-)- Anni Huttila
Miten niin "alkaa olla"? Tämähän on kauan ollut käyttökelvoton kun evokit trollaavat ja vitttuilevat kaikesta mitä rehellinen kreationisti keksii sanoa.
- BlackNemo
Korostaisin tosiaan sanaa keksii! Oikein alleviivattuna. Sen verran pehmoisia välillä lipsahtaa kreppanoiden virtuaali kynistä.
- Apo-Calypso
"ja vitttuilevat kaikesta mitä rehellinen kreationisti keksii sanoa. "
Rehellinen kreationisti? Vähän niinkuin yksisarvinen tai lohikäärme?
- Pöllötutkija
.jou
- tähän tiivistyy
solon1 kirjoitti:
.mään
evokeskustelun huipentuma
tähän tiivistyy kirjoitti:
evokeskustelun huipentuma
Valitettavasti en nyt parempaankaan pystynyt, pahoittelen.
- hah!
solon1 kirjoitti:
.mään
tsikaakou!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh643805Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli793119Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit802905- 962727
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412464Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2082160Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1542160Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö662095Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.902040Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3911984