Rakastan käännytystä

Rakastan käännytystä.

Silloin pääsee kertomaan mitä asioista oikeasti ajattelee ja perustelemaan itselleenkin miksi jumaliin ei kannata uskoa.

Tässä hiukan dialogia minun ja erään käännyttäjän välillä:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11036503

4

107

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iIluminatus

Olet idiootti.

• Ugri Bikaver

Joo.
      Noin tiiviisti uskontoloisensa kanssa symbioosissa elävän lajitoverin kanssa kommunikointi on turhauttavaa,koskapa hän ei pysty loogiseen ajatteluun uskomustensa suhteen.
      Hienoa,että olet kyennyt kulkemaan sen vaikean polun,joka johtaa henkiseen vapautumiseen.
      Tuo esinahoista kiinnostunut kansoja tapattava itsensä uhraava vuorijumala alkaa kuitenkin olla pikkuhiljaa siirtymässä museoon,sillä ei ihmisiä voi vedättää saduilla loputtomasti.

• Ovelta ovelle tapahtuva käännytys on siinä mielessä harmillista, sillä nämä ihmiset eivät haluakaan keskustella uskonnosta, vaan lähtevät rivakasti pois..:(
      Onnittelut, että olet selvinnyt nähtävästi aikamoisesta rääkistä. Ja hyvin kirjoitit auki uskonnon "strategista" sisältöä.

• "sillä nämä ihmiset eivät haluakaan keskustella uskonnosta, vaan lähtevät rivakasti pois"

Juu, heillä on sanalle "keskustelu" ihan toinen sisältö kuin mitä sillä yleiskielessä on. Kyllähän tuossa aikanaan paloi melkoisesti energiaa, mutta tuli myös ajateltua asiat kohtalisen hyvin läpi niin, että kuka tahansa raamattuopiston käynyt ei pääse enää yllättämään. Ihan perustason argumentointivirheet alkavat olla jo listalla.

Illuminatuksen mielipiteen yllä käsitän niin, että hän pitää tällaista mielipiteidenvaihtoa ajanhukkana. No, kukin tyylillään. Minä luotan siihen, että saan edes jonkun epävarman ajattelemaan omilla aivoillaan ainakin hiukkasen enemmän kuin aiemmin. Yllättävän moni näitä kuitenkin lukee. Jospa voisin itse antaa edes osan siitä mitä mm. Illun puheenvuoroista olen vuosien mittaan saanut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      422
      2137
    2. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      225
      1898
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      152
      1572
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      123
      1416
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1256
    6. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      259
      1105
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      114
      968
    8. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      20
      955
    9. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      75
      878
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      26
      745
    Aihe