Minulla on roikkuvat suupielet. Onko kenelläkään korjattu samaa ongelmaa. Miten, mihin hintaan ja kuka suoritti toimenpiteen? Kiitos etukäteen vastauksista!
Roikkuvat suupielet
6
3968
Vastaukset
- rallallei
Minulle on laitettu muutaman kerran injektoitu Restylanea sekä Restylane Perlanea roikkuviin suupieliin ja nasolabiaalisiin juonteisiin. Sofia laittoi Clinic Estetic:issä ja tulos oli erittäin hyvä, mutta minulla tulos ei vaan kestä muutamaa kuukautta pidempää sellaisena kuin toivoisin sen pysyvän. Vaikutusaika on kuulemma yksilöllinen.
- injektioista
täyteainetta botuliinia niillä voi saada hyvänkin efektin
- Jbhbj
Pistoshoitoa vaan ja ongelma häviää jos on hävitäksee.
- So cool & bored
Yleisilmeellä on myös merkityksensä. Jos on kaiken aikaa naama väärällä ja negatiivinen asenne niin se "jää" se ilme naamaan. Sama näillä asennetyypeillä joilla on aina ylenkatseellinen asenne ilme naamalla nuoresta lähtien..teistä tulee juuri niitä keski-ikäisiä hapannaamoja ja se asennekkaan ei ole enään cool juttu jos sitä elämänkokemuksien jälkeen enään edes on....
- apua löytyy
Käytetty sekä perlanea että botuliinia itsellä, toimii. Myrtsi-ilmettä ei helpolla tule =)
- tekijä7
Iän myötä suupielet laskeutuvat ja leuka nousee ylöspäin, näin se ikävä kyllä menee. Suupieliä voi nostaa esim. Täyteaineilla, meillä käytetään Revanessea ja Ellanséa. Botoxilla voi nostaa hiukan laittamalla botoxia leukaan, jolloin suupilet aktivoituvat. Riskinä voi olla "tois" puoleinen hymy mutta hyvä tekijä osaa hommansa. Itse suosittelisin tekijänä täyteaineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448