Käykö sähkölaskun, vesilaskun, vuokrien ym. samoin kuin Jyväskylässä?
http://yle.fi/uutiset/kiinteistoyhdistys_jyvaskylan_vesi_torkean_kallista/6300473
Holding - millä estetään hintojen nousu?
8
238
Vastaukset
- muutettava muualle!
Tottakai käy! Sehän tuossa on ideanakin saada kunnalle lisätuloja ja pelastaa päättäjät tekemiltään virheiltä. Ja koko lystin maksaa me veden ja sähkön ostajat!
- Hätä päättäjillä
Tämä on juuri niitä kysymyksiä joissa ei auta jälkeenpäin todeta että "mitäs minä sanoin" kun sit on jo myöhäistä....
- Markoiksi muutettuna
Meillä on taloyhtiössä vesimaksu yht. 4500 mk/ vuodessa nelihenkiseltä perheeltä.
Eli eipä paljo mittää? Holdingilla hilataan tohon sitten vielä 20-40% lisää. - yleisön silmin
Demarit ja Vasemmisto yrittivät kovasti pistää vastaan, mutta juntta jyräsi ja Holding-tulee.
Kuntalaisten parhaaksi.
Ja hullut maksaa...
Kiitos vaan nimittelystä valtuutettu Ikonen. - Savua ja tultakin...
Toivotaan että lehdistö seuraa jatkossa hankkeen tilaa, kuluttajahintoja ja myös päätöksenteon läpinäkyvyyttä! Ei niellä pureksimatta!
- Stoppi hölmöilylle
Ja uusiksi menee mutta menköön! Toivottavasti joulukuussa lisää tietoa!
- Naulan kantaan Tanja
"Sekä Mäntsälän Sähkö että Mäntsälän Vesi ovat lähettäneet koteihin kirjeen, joissa kerrotaan, että hinnat nousevat.
Ei voi kuitenkaan välttyä ajattelemasta, että hintoja tarkistetaan nyt ylöspäin, jotta kukaan ei pääse sanomaan, että syy olisi uudessa holding-yhtiössä."
http://www.mantsalalehti.fi/artikkeli/194081-holding-keskustelu-jai-kovin-niukaksi - omaisuudenhoitoyhtiö
Holdingyhtiö kuulostaa hienolta ja nykyaikaiselta...miltä kuulostaisi ROSKAPANKKI?
Samanlainen kirosana tulee olemaan tuo holdingyhtiö, kunhan tässä mennään muutamia vuosia eteenpäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1291869Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 771462
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531156Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140- 631021
- 22997
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois67990