D-vitaaminikohu: Yliopistossa pommiuhka, epäilty kiinni

lollotilollo1

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012110916310873_uu.shtml
"Itä-Suomen yliopiston Kuopion kampukseen on kohdistunut pommi-uhkaus, joka lähetettiin internetin kautta.

Poliisin mukaan uhkaus liittyi D-vitamiinikohuun.

Poliisi ei löytänyt yliopiston tiloista mitään räjähteisiin viittaavaa. Tekijäksi epäillään noin 40-vuotiasta miestä, joka on otettu kiinni.
STT"

http://www.manninen.info/blog/?p=1218
"Ajastimella varustettu ydinpommi tikittää Itä-Suomen yliopiston Kuopion kampuksella"

Liittyykö mitenkään toisiinsa? Minkäs ikäinen Anssi on?

4

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KovaaMenoaOulussa

      Joku Oululaismies (!) sai keväällä tuomion kunnianloukkauksesta:

      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288465253580.html

      -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

      "PM- ja SM-kisoissa kultaa voittaneen body fitness -kilpailijan kunniaa blogikirjoituksellaan loukannut oululaismies tuomittiin sakkoihin ja maksamaan naiselle 800 euron kärsimyskorvaukset.
      37-vuotias oululaismies kirjoitteli perättömiä blogissaan, kun hän väitti, että nainen oli saanut kansainvälisen lajiliiton kilpailulisenssin maksamalla alan tuomarina toimivalle suomalaiselle 10000 euroa.

      Väite oli täyttä potaskaa, ja Päijät-Hämeen käräjäoikeus tuomitsi perjantaina kirjoittajan syytteen mukaisesti kunnianloukkauksesta.

      Mies joutuu maksamaan 630 euron sakot. Kilpailutuomarilla ei ollut vaatimuksia kunniansa loukkaamisesta.

      Syytetty myönsi kirjoituksen, mutta kiisti loukanneensa kunniaa.

      Kansainvälisiin kilpailuihin voi päästä vain menestymällä ensin amatöörikisoissa ja saamalla niiden perusteella suositukset. "

      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    • tuomari nurmio

      Maksusta saatu lisenssi saattoi olla potaskaa,muttei mikään muu.Suomen oikeuslaitos,huraa.

    • Itse hyvin huolissan

      Ei ehkä ole kovin hyvä idea tällaisina aikoina uhkailla ydinpommilla. Saattaa parhaimmassa tapauksessa kansainvälinen terrorisminvastainen liittouma olla asiasta hyvinkin kiinnostunut. Vaikka olisi miten vitsillä heitetty, tuolla joukolla kun on tapana joskus syyllistyä "pieniin" ylilyönteihin, eikä huumorintaju ole ehkä heidän vahvin puolensa.

      Noh, oppiipahan kirjoittaja, että ihan kaikkea ei kannata netissä julkaista. Kyseessä olevan blogin ylläpitäjähän on mm. vihjaillut, että joidenkin forumien kirjoittajille saattaa tulla jatkoseuraamukia tästä vitamiinikohusta. Itse blogin ylläpitäjä on kuitenkin blogissaan mm. vihjaillut erään kansainvälistä menestystäkin niittäneen CBB kilpailijan kiellettyjen lääkeaineiden käytöstä.

      Mahtaa kyseessä olevan blogin kirjoittaja olla suivaantunut, kun on yön viettänyt putkassa. Seuraava osoite: Guantamo Bay? =D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe