__PYHÄ__
PAHA_?_HYVÄ
__PYVO__
__i *__
_- ^ __
_ i-/ __
Sori, ei ollut maailman kaunein ristikko tietysti, mutta en usko, että Jumala valehtelee Aki-Laki-Veikolleen, vasenta ja oikeaa, ja se on totta näkemisessä.
Jos sanot, että tuo on totta tietyllä todennäköisyydellä, tiedät, että Ei Pyhät aina vain itselleen häviötä pyydä, eikä Pyvokaan aina vain minälleen, se riippuu siitä, että kestääkö voittamisen murheen, jos joku läheinen tai jopa minänsä itse kuolee.... Hullu haluaa voittoa hinnalla millä hyvänsä, ja vain häviää, jos joku pikkuvoitto oli suurempi tappio silti OMAN elämänsä kannalta....
Liian monta muusikkoa kuoli nuorena, ei ihan lapsena silti, kun Suomi vuotti 2011 ja 1995 Jääkiekon, mutta se on totta, etteä ei pelkällä tappiollakaan voi ikuisesti elää.... Voittajat pääsevät Taivaaseen, eikä armahtaja ole ikuisesti tappio, kun Isä Jumala hänelle sen maksaa, älkää siksi Kristuksesta Jeesuksesta(ainoa Armahtaja maailman uskonto-kuninkaista) kääntykö muihin uskonsuuntiin, ellei pyssyllä niin vaadita: Jeesushan sanoi, että "Kääntykää sillä Taivasten valtakunta on tullut lähelle", eli jos muuhun urheiluun tai muuhun uskontoon käännytte, olitte parempia silti siinä eka harrustuksessanne, mutta väliäkös tuolla....Minä olen valitettavasti aavistuksen ylpeempi kuin Jeesus, ja jos joku minua nöyryttää, minusta tulee Jeesuksen kaltainen....
Helppo sanaristikko illan ratoksi.
Akivka
1
405
Vastaukset
- HUIMAT KOMMENTIT
HALOO JA VIELÄ HALOO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271452En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k921312- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall214820Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122753
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718