Dame Edna häijynä mummona ja aikaisemmin oli Vielä virtaa sarjasta mies, joka näytteli siinä Ednan esittämän naisen (Edie?) autonkorjaajamiestä (Wally?).
Olivat tietenkin tässä nuorempia kuin siinä Last summer vine:ssä.
olettekos huomanneet muita?
Bongasin pari "Vielä virtaa" näyttelijää
jotain muistankin
5
275
Vastaukset
- JKPOIUYIUIIOIOI
NIINKÖ
- JRSUELLEN
APUVA! NIIKKUTTELIJA ISKI JÄLLEEN!
- jotain huomaankin
Tänään oli sarjassa lapsen hoitajana nainen, joka on nyt downtown abbeyssä
aika lihavana kokkina. Äänestä ensin huomasin, ja uudestaan se onedin vaimo. - abbeyheart
Lesley Nicol on kokkina Downton Abbeyssä (Mrs Patmore).
http://www.zimbio.com/pictures/dCOUkkb2XeF/West West Photocall 54th BFI London Film Festival/uRm6p2caIh5/Lesley Nicol - legginsit
Eilen oli taas sen jauhopussipään isänä Vielä virtaa jaksoissa nähty se anorakkitakkinen Robin Hoodin sukulainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248