Onko MM-tilastot JO NYT PANIIKISSA?

Kiekko-velho.

Melko moni tilasto, maailmanmestaruuksien ja myös olympiavoittojen suhteen näyttää jo maailmanlopulta....
MM-kisat on liian usein!
Euro-Hockeyksiin toinen lohko: Jossa: Norja, Saksa, Sveitsi, Latvia ja ValkoVenäjä, tai niin että yksi noista (Sveitsi) mukaan neljän koplamme?
MM-kisat 8 -vuoden välein ja EuroHockey-Tour joka vuosi!
Olympialaiset edelleen 4:n....
Se on minun ehdotukseni jatkossa...
Voisi olla parempi niinkin, että pohjoismaat: Norja, Tanska, Ruotsi ja Suomi ratkaisisivat mestaruuden ensin, ja sitten kuusi Etelä-Euroopan maata:Ranska, Sveitsi, Saksa, Slovakia;Tsekki ja ehkä joskus joku KHL:n maista mukaan? KHL:N Valkovenäjät ja Ukrainat sun muut Kazakagstanit voisi olla NHL:lle ihan hyvä vastustaja, ja ne voisivat joka toinen vuosi ottaa matsin keskenään myös... NHL vai KHL kovempi? En tiedä kumpi.... Ja kuka voittaisi eka matsin POHJOISMAIDEN turjnauksessa eka kerran? Ei ole helppo tietää, koska Norja jat Tanska on YLLÄTTÄVÄN kovia myös....
Vaikka en ole aivan ateisti tämän ehdotukseni suhteen, sietäkää minua.....

1

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka muuttuu?

      Tässä nyt totuus se, että divareita MM-jääkiekossa on kolme, ja Arabiemiraatit allahina tai yllähinä naureskelemassa koko homman turhuudelle itselleen, ja ehkä liittymässä pelaamaan rättipäät sitäkin... Turkki on vissiin yhtä hyvä kuin Israel, ja se on kai II-divareissa?
      Espanja on alkanut menestyä tosi hyvin ja on jo I-divarissa, vaikka Espanja ei ole kyllä kokonaisuudessaan kylmä maa, paitsi vuoristossa, vaikka näyttihän ne sen Espanjalaisen elokuvan, vankikarkureista, ja JOS se oli Espanjassa, tapahtumapaikka, niin hämmästyisin sitä, että sielläkin niin paljon lumialueita olisi?
      Espanjalainen avaus shakissa se eniten pelattu, vaikka itse kyllä heti italialaista alaan pelaan, jos sitä ei muuteta mustan toimesta lohikäärme-avaukseksi c-ruudun sotilaalla.... Mulla on tosin ihan eri jatkosiirto sitten lähettien pelaamisen ja ratsujen mukaan oton jälkeen, ja sillä höpläytin jopa saksalaisen shakkitietokoneen häviämään mulle....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe