takahampaisiini laitettiin muutama viikko sitten eräänlaiset pienet rautatapit joihin laitetaan kuminauha että hampaat kääntyisivät suoraan... tunteeko suutelupartneri näitä tappeja suudellessa? En ole uskaltanut suudella näiden laiton jälkeen, koska pelkään että toinen voi saada vaikka haavoja...
... vai olenko vain vainoharhainen?
piikikäs suudelma
9
1102
Vastaukset
- että
Eikös ne ole aika takana? Joten siitä vain suutelemaan. Sano partnerillesi tapeista, että vaikka eka kerralla hän kokeilee kielellään suutasi, ettei siellä ole mitään terävää. Tuskin ne haittaavat partneriasi, jos et itsekään saa niistä mitään haavoja.
- Auli
oli lapsena etuhampaissa tuollainen tappi/kuminauha-viritelmä, mutta silloin en juurikaan harrastanut suutelua joten siitä ei kokemusperäistä tieto löydy.
Eiköhän aika monella teini-ikäisellä ole ollut noita oikomisrautoja suussa koko hammasrivistön leveydeltä ja suutelu on niiden kanssa onnistunut ongelmitta. Olettaen, että juttu pojan ja tytön hammasrautojen tarttumisesta yhteen oli vitsi.
Hampaiden puhdistuksen kanssa kannattaa kuitenkin olla tavallista huolellisempi. - Vakituisessa parisuhteessa
Mulla on raudat ylähampaissa, olleet viisi kuukautta.
Suudellessa mieheni on kyllä saanut haavoja terävien kiristyslankojen päistä huuliinsa!
Ja jos harrastaa suu..., saa myös alapäähänsä!- Sama
..mutta ei se kumppania ole haitannut!
Edelleen suudellaan jne.
- jep
Jos ne on takahampaissa niin ei luulisi tuntevan..On eri asia jos raudat on etuhampaissa niin sit ne voi tuntea. Kannattaa kuitenkin suutelupartnerille kertoa ensin että suussa on moisia tappeja ettei tule yllätyksenä! En kyllä usko että voi saada haavoja raudoista. Kokeile sormallasi tai kielelläsi kuinka terävältä ne tuntuvat. Itselläni oli aikoinaan edessä ylhäällä ja alhaalla kiinteät raudat mutta ei ne tuntuneet niin teräviltä että niistä haavan olisi voinut saada!
- zii
Tapit on pikkuongelma. Mitenköhän käy niskavedon kanssa kun eihän sitä ykskaks edes saa pois suusta eikä ainakaan takasin. Sitä täytyy pitää ainakin 14 tuntia että hoito onnistuis.
- jensku
just!! mulla on sellanen niskaveto ja mä joudun pitää sitä 12 tuntii yöllä... klunk! niil ei voi nukkuu kyljeltää.. ne on kauheet!!
- Auts!
Kyllä raudoista voi todella saada haavoja!
Minulla kiristyslankoja ei lyhennetty tarpeeksi ja lankojen päät repivät omaa suuta sekä kumppanin suuta joka kerta suudellessa! - Rautasuu
Tosi on!
Kokemuksen kautta voin sanoa, että haavoja tulee!
Tässä sinulle myös www.osoite, mistä saat lisätietoa, jos haluat tsekata!
http://studiamedia.tut.fi/lehdet/20021016/etusivu_5.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683