Kellää kokemuksia mopoauton tilaamisesta ranskasta? tuleeko paljon veroa ja kannattaako... ja ei sitte mtn ''mopoautot on perseestä'' kommentteja , kaikki on kyllä jos ymmärtäny et ne muka ois perseestä... elikkä pliis asiallista kommenttia
mopoauto ranskasta
kohta 15wee
1
565
Vastaukset
Moi,
ymmärttäkseni mopoauto on enemmänkin kulutustavara kuin auto noin tuontiverotuksellisesti eli ei erillistä autoveroa?? En ole ihan varma. Itse olen myös kiinnostunut kun on ko turhakkeen hankinta harkinnassa teiniä varten ja hinnat Suomessa ovat huikeita esim. ns. oikeisiin autoihin verrattuna. en viitsi uutta keskustelua aoittaa joten kysynkin onko kokemuksia MAUTON tuonnista. Ainakin jokin firma mainostaa hollannista/belgiasta tuotuja joten kannattanee kun joku työkseenkin tuo.
Kiitos asiallisista kommenteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683