Auton vaihto edessä.....
Yksinään tulee vain ajeltua ja vain matkaajoa noin 25t vuodessa, olen tottunut ajamaan vanhoilla autoilla joten olen tottunut huonompiin ajoominaisuuksiin, nykyisin ajan -93 corolla mietinnässä auton vaihto luotan Toyotan laatuun siksi koska vikoja vähän mutta toki ajo ominaisuudet heikommat kuin muissa, onko ehdotuksia minkalaisella autolla pääsis kulutuksessa vielä pienämmällä esim. toyotan lavautolla toki ehdotukset muista merkeistä otetaan huomioon kiitos alle 3000e auto etsinnässä vaikka,corollakaan ei paljon kuluta 7l/100km.
Yksin ajamiseen matkaajossa pieni kulutuksellinen auto alle 3000
12
206
Vastaukset
- ei premiumia
Periaatteessa ei kannata vaihtaa ennen kuin corolla on paalissa. Siihen voi vaan mennä aika pitkään. Sitten vaan valkkaat jonkin sopivan auton, tuossa hintaluokassa ne on kuitenkin aina yksilöitä joten aivan turha suositella mitään.
- huhheijaa...
Et taida olla kovin nero tai automiehiä, lavaautot vie min. 8l/100km. Corolla on edullsin vaikka ilkeä ajettava pitkää matkaa, voit koklata etsii diesel Toyotaa mutta 3000e ei taida ihan saada.....
- ei järkee...
Kannattaako auton vaihtaminen vain kulutuksen takia, kun auton ostaa kannattaa tehdä jakopää, molemmat öljyt maksaa noin 500e joten jos corolla vie 6l satasella ni aika paljon pitää olla pienempi kulutukselllinen auto että kannattaa vaihtaa autoo sen takia.
- taas näitä
Jaahas, mitäs tässä kohta mainostetaan...
- halvalla ja halvalla
Unohda Toyotat ja hommaa kunnon matka-auto. Tuossa yksi esimerkki http://www.nettiauto.com/saab/9-3/5182671
Mikäli diesel ei miellytä, niin joku RE85:lla toimiva peli voisi olla myös harkinnan arvoinen. - ... ,,, ...
VAG:n dieselithän on tunnetusti kestäviä(etenkin 1,9TDi ja tietty vapari) ja pieni kulutuksisia. Jopa Passatteja näkyy lähtevän edullisesti ja se jos mikä on mainio auto matkaajoon.
- leruekie
VAG!? Et oo tosissas, kolmella tonnilla saa paalattavan VAG:in.
- Passat hyvä
Höpö höpö!
Et näemmä ole osannut nettiautosta katsella mitään.
- Hojo ukko
Opel ja nissan on mistä löytyy ns hyviä, ainakin ne.
Mutta ei tolla budjetilla enää kannata karsita ns mitään,
yksilö jo ratkaisee niin paljon, onko se edellinen omistaja
autoaan pitänyt hyvänä vai ei ratkaisee paljon.
3000 hintaluokka on jo se jossa ollaan se viimeinen omistaja
eli ajetaan se auto paaliin aika usein, loppuun. Koska korjauskustannukset
nousee aika isoiksi siihen auton arvoon nähden herkästi mutta
sekin on niin yksilöllistä ja tapauskohtaista. Kun taas jos
korjautat sitä autoa niin kannattaako sitä sitten vaihtaa vaan
ajaa sillä 3000 autolla tosi kauan, taas toisen 3000e auton hankkinen
voi tietää sitä että saat taas korjauttaa samat kulumat, jakohihnat,
jarrut, renkaat, ruostevauriot jotka onkin sitten se joille ei ekä voi mitään
jos ei itse korjaa autoa tosi hyvään kunton omalla ajallaan.
Ei lava-autoissa ole järkeviä vaihtoehtoja? Ne kuluttaa paljon
aika usein että mieti jotain muuta ja toiseksi ne on kaikki
ylihintaisia jostain syystä, jos se on joku neliveto-lava niin
sehän maksaa 3000e vaikka ei olisi kuin rekisteriote jäljellä
vaikka auto olisi jo maatunut.- hurupekka
Hojo-ukko puhuu asiaa. Tuossa 3000 hintaluokassa auto harvoin on juuri huollettu vaan huolto jää seuraavalle käyttäjälle. Ja jos on kovin vaillinaiset huoltotiedot niin arvokkaaksi tulee sekin että varmuuden vuoksi vaihtelet nesteet ja suodattimet. Sitten siihen päälle ehkä uusi akku ja rengassetti. Ja kun paljon ajellaan on rengastuksenkin syytä olla kunnollinen.
- seattivani
seat cordoba 1.9tdi ennen faceliftiä.mulla itellä vm.99 auto on kevyt ja tehokas eikä vie paljo ainetta.ja aivan uskomattoman hyvä ajaa!
- Jopon mopo
W201 / W124 diesel Mersu. Kulutus tasaisessa ajossa 5,3-6,0l/100km riippuen tiestä ja kuskista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407