Naiset kertovat: Iso on parempi

18

1279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h-xn avustaja

Jos on yläkäyrä halkaistulla lantulla, niin saa olla vaikkas normi 9-senttinen...

Kyllä yh-lortto ulvahtaa ja adhd- kersat hullun exän kanssa tulevat tapausta ihmettelemään.

Ei koolla oikeasti ole väliä. Kunhan se tikku vaan on eläväisessä perseeessä. Mutta kaikki ei anna sitä sinne laittaa:D

Myytti murrettu: Koolla onkin väliä.

• Asus ihan ite

Maailmalla tuo 14.9cm on keskikoko. Mukana jenkit. Suomi - Venäjä - Aasia huudeilla se on alta 14cm järkijään.
      Niin noh, oma 17cm on kyllä orkkuja naisille tarjoillut, mutta en ole ihan koko mitalta tuupannut silloin tietenkään. Kyllä 17cm tökkii lyhyemmällä naisella kitariopihin ja synnyttäneellä kohdunlaskeuman saaneella naisella on myöskin liikaa ka aiheuttaa kipua. Se 15cm kyntösyvyys on varmaan optimi.

• Onneksi olkoon. Ainoa mulukku sulla Suomessa. joka on keskiarvon yläpuolella...

Miten muuten 12.9 senttisellä kyntää 15 senttiin? Eli mielestäsi keskivertomulkku ei ole optimi. Entäs jos on yläkäyrä?

• high bend
        h-x kirjoitti:

Onneksi olkoon. Ainoa mulukku sulla Suomessa. joka on keskiarvon yläpuolella...

Miten muuten 12.9 senttisellä kyntää 15 senttiin? Eli mielestäsi keskivertomulkku ei ole optimi. Entäs jos on yläkäyrä?

Saa olla vaikka ruma ja läski vaimonhakkaaja alkoholisti...kunhan on yläkäyrä. Silloin naiset tykkää. Ei haittaa, vaikka välillä tulisi nyrkistäkin, kunhan saavat välillä yläkäyrästäkin.

• 65uytruyrjh

Kyllä huomaa, ettet ole ikinä millään 17-senttisellä vakoa kyntänyt. Itse olen kyntänyt lukuisia vakoja 19 -senttisellä ja pohjaa ei oo tuntunut, tai ainakaan ei oo valitettu.

• Asus ihan ite
        high bend kirjoitti:

Saa olla vaikka ruma ja läski vaimonhakkaaja alkoholisti...kunhan on yläkäyrä. Silloin naiset tykkää. Ei haittaa, vaikka välillä tulisi nyrkistäkin, kunhan saavat välillä yläkäyrästäkin.

Mun ei oi koskaan tarvinnu naisia lyödä. Jos koskud löisin, hakusin apua. En myöskään ole läski, vaikka se teitä luusereita hivelisikin ja ylentäisi omassa yksinäisyydessänne itsenne silmissä :) Mutta yläkäyrä molo ja hyvä mansikka päässä, se on hyvän tuntuinen naisen pilllussa. Pitää vaan katsoa silmistä ja ilmeenstä minkä verran uskaltaa seutentoistasta paaluttaa tussuun ;) Katsoa että onko se orkku 12 vai 15cm syvällä :)

• Asus ihan ite
        65uytruyrjh kirjoitti:

Kyllä huomaa, ettet ole ikinä millään 17-senttisellä vakoa kyntänyt. Itse olen kyntänyt lukuisia vakoja 19 -senttisellä ja pohjaa ei oo tuntunut, tai ainakaan ei oo valitettu.

Ei kai sitä tunnu pohjaa, kun et osaa mitata. Väität 13cm perusmunaa 19 senttiseksi. Ei sitä kädessä pohjaa olekkaan :)
        Runkkari!!

• sullon helv. pieni!!
        Asus ihan ite kirjoitti:

Ei kai sitä tunnu pohjaa, kun et osaa mitata. Väität 13cm perusmunaa 19 senttiseksi. Ei sitä kädessä pohjaa olekkaan :)
        Runkkari!!

Niin, mutta sinä Asus väitätkin 11 cm minimunaasi 17 cm normimunaksi.

• Sullon vitun pieni
        Asus ihan ite kirjoitti:

Mun ei oi koskaan tarvinnu naisia lyödä. Jos koskud löisin, hakusin apua. En myöskään ole läski, vaikka se teitä luusereita hivelisikin ja ylentäisi omassa yksinäisyydessänne itsenne silmissä :) Mutta yläkäyrä molo ja hyvä mansikka päässä, se on hyvän tuntuinen naisen pilllussa. Pitää vaan katsoa silmistä ja ilmeenstä minkä verran uskaltaa seutentoistasta paaluttaa tussuun ;) Katsoa että onko se orkku 12 vai 15cm syvällä :)

Tajuatko sinä Asus kuinka ristiriitaisia nuo sinun juttusi on.

Sä toitotat että tällä palstalla ei käy esim. isät, isokulliset, pillua saavat, perheelliset jne..

Olet sitä mieltä että täällä on vain surkeita pienimunaisia neitsytpoikia.

Mutta itse olet kuitenkin 10 vuotta itkenyt pientä keskikokoa palstalla, vaikka olet menestyvä, elämässä onnistunut komistus normaalilla (17 cm) kyrvällä ja perheellinen. Minkä takia olet uhrannut 10 vuotta täysin sinulle merkityksettömän asian takia? MIKSI?

Sä väität asioita ja jo seuraavassa kumoat sen! Oletko sinä oikeasti niin tyhmä vai oletko sä oikeasti niin sekaisin ettet tajua?

• Asus ihan ite(töissä)
        Sullon vitun pieni kirjoitti:

Sä toitotat että tällä palstalla ei käy esim. isät, isokulliset, pillua saavat, perheelliset jne..

Mutta itse olet kuitenkin 10 vuotta itkenyt pientä keskikokoa palstalla, vaikka olet menestyvä, elämässä onnistunut komistus normaalilla (17 cm) kyrvällä ja perheellinen. Minkä takia olet uhrannut 10 vuotta täysin sinulle merkityksettömän asian takia? MIKSI?

Sä väität asioita ja jo seuraavassa kumoat sen! Oletko sinä oikeasti niin tyhmä vai oletko sä oikeasti niin sekaisin ettet tajua?

Siis missä olen sanonut ettei perheelliset käy täällä?

10 vuotta sinä olet täällä notkunut, en minä!

• rtbrtb
        65uytruyrjh kirjoitti:

Vittu toi on tosi miehen puhetta itesamoissa mitoissa ja sama juttu paitsi ex- muija vähäsen valitteli ja sanoin et ostan pumpun nii sano et ei enää panemunkaa :DD

• asdffds
        Sullon vitun pieni kirjoitti:

Ei se tajua. Ei oikeasti normaali ihminen tällaisella palstalla olisi raivoamassa ja täysin totuudelle sokeana ulisemassa kymmentä vuotta tuulimyllyjä vastaan.

Mistäs luulet tämän mission kumpuavan sille? Oikeasti kun katselee hieman, että mitä se kirjoittelee ja kuinka se peilaa omaa maailmankuvaansa viesteihin, tulee välillä todella vahva säälin tunne. Näkee, miten mahdottoman ahdas perspektiivi sillä on ylipäätänsä maailmaan ja elämään. Näkee, miten paljon niinkin mitätön asia voi vaikuttaa ihmisen elämään.

Puhumattakaan siitä, miten se olisi jo tässä ajassa voinut pienellä vaivalla hommata itselleen keskivertoa vastaavan molon useampaan otteeseen eikä tarvitsisi tällä palstalla seuraavaa kymmentä vuotta olla vuodattamassa. Ehkä se on tosin helpompaa täällä haukkua muita pikkumiehiksi, pienimunaisiksi yms, valiten itselleen satuttavimmasta päästä asioita. Pääsee siirtämään itsessään koetut negatiiviset asiat mielikuvitushenkilöihin trollipalstalla.

• Asus ihan ite
        asdffds kirjoitti:

Ei se tajua. Ei oikeasti normaali ihminen tällaisella palstalla olisi raivoamassa ja täysin totuudelle sokeana ulisemassa kymmentä vuotta tuulimyllyjä vastaan.

Mistäs luulet tämän mission kumpuavan sille? Oikeasti kun katselee hieman, että mitä se kirjoittelee ja kuinka se peilaa omaa maailmankuvaansa viesteihin, tulee välillä todella vahva säälin tunne. Näkee, miten mahdottoman ahdas perspektiivi sillä on ylipäätänsä maailmaan ja elämään. Näkee, miten paljon niinkin mitätön asia voi vaikuttaa ihmisen elämään.

Puhumattakaan siitä, miten se olisi jo tässä ajassa voinut pienellä vaivalla hommata itselleen keskivertoa vastaavan molon useampaan otteeseen eikä tarvitsisi tällä palstalla seuraavaa kymmentä vuotta olla vuodattamassa. Ehkä se on tosin helpompaa täällä haukkua muita pikkumiehiksi, pienimunaisiksi yms, valiten itselleen satuttavimmasta päästä asioita. Pääsee siirtämään itsessään koetut negatiiviset asiat mielikuvitushenkilöihin trollipalstalla.

Huoh. katkera tämä miidän pikku napoleon -asddfds...
        Säälittävä paviaani..

Persejalka haulluu
        Muita tyhmäksi sun muuta pskaa, vaikka itse on just sitä:)

Vitun ravunsyötti!!

• kaunisnainen

Niin ja vielä valkoiset tuppikullit ihmettelette miksi me naiset käydään Club Swaggassa hakemassa afroseuraa? Heillä on vehkeet vähintään sen 16 senttiä kun suomalaiset on 12-13 senttisiä ylikeitettyjä makarooneja. Musta on parasta mitä valkoinen nainen voi saada!

• Asus ihan ite

Äijjä oot, mutta onhan se tosi, että nämä Suomen "20cm" molot taitaa olla 12cm nakkeja oikeesti ja oikeen mitattuna.

• Moikka Neito,

Minä en ainakaan tiedä mistä löytyy sellainen nainen. Minä olen tosi komea mies naisten mielestä, mutta kun 17 cm, sitä jokainen säikähti. Sen takia mulle on tosi tylsää seksielämää... :(

• muna kun muna

kanamuna

• ei mulkkua

Mulla ei ole mulkkua ollenkaan mutta tyydytän joka naisen 100%.

Eli se siitä pikkupojat siitä mulkun koosta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      82
      3732
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2549
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      94
      2116
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1637
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1468
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1451
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1404
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1367
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1257
    10. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      20
      1241
    Aihe