mulla on vuoden sisään tullut 2 rikesakkoa 1 päiväsakko osaako kukaan sanoa kuinka pitkäksi aikaa viävät kortin pois
3 sakot
9
124
Vastaukset
ja päiväsakkoon laitettu 12 pvs
auttaako asiaan yhtään kun olen liikuntarajoitteinen minulla on jalassa luutumavika ja en saa seisoa pitkään tai tehdä pitkiä kävelymatkoja ja minulla on vaivoistani b lausunto
- Kevennä vähän
Se taitaapi olla komisariosta kiinni, 4-8 vkoa. Meilläpäin yrittäjä, jolla autossa kulkee työkalut päivittäin vaihtuvalle työmaalle, oli mopomiehenä 7 vkoa kolmesta tolpparikesakosta.
- MArgit / TPLs
Riippupi mistä nuo rikesakot on tullut, esim turvavyön käyttämättä jättämisestä voit saada sakkoa vaikka kuinka monta, mutta se ei vaikuta mihinkään.
Eli jos kaikki rikesakot on ylinopeudesta, paljastinlaiterikkomuksista tai kännykkään puhumisestä, niin silloin ajokiellon pituus riippuu niiden "yhteissummasta"
Muista, että noin 70-80 eurolla saa sitten lykättyä ajokieltoa, jos sellainen on tuloillaan, eli viemällä asian oikeuteen- 4+19
Taas Puhut Läpiä saitilla, mene vielä vaan nukkumaan, sitten äiskä herättää sinut kerhoon.
- Frank Beard
Parta lähtee!
Siitä voit olla varma! eli voin varautua et lähtee liikuntarajoitteisella kortti 8viikoksi
- Juuurikinnäun
Voit varautua joo että liikuntarajoitteiselta lähtee kortti 4-8viikon ajaksi.
- vaihteleeee
neuvottelukysymys.
mulla lähti aikoinaan kortti "vuoden loppuun" asti eli olisko ollut jotain 6 vkoa.
kysytttiin kyllä että tarvitsenko auto duunin teossa, en tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti5610135Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2312272Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori681818Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141585- 991528
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1801420- 541146
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2201113- 311035
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric285981