mulla on vuoden sisään tullut 2 rikesakkoa 1 päiväsakko osaako kukaan sanoa kuinka pitkäksi aikaa viävät kortin pois
3 sakot
9
220
Vastaukset
ja päiväsakkoon laitettu 12 pvs
auttaako asiaan yhtään kun olen liikuntarajoitteinen minulla on jalassa luutumavika ja en saa seisoa pitkään tai tehdä pitkiä kävelymatkoja ja minulla on vaivoistani b lausunto
- Kevennä vähän
Se taitaapi olla komisariosta kiinni, 4-8 vkoa. Meilläpäin yrittäjä, jolla autossa kulkee työkalut päivittäin vaihtuvalle työmaalle, oli mopomiehenä 7 vkoa kolmesta tolpparikesakosta.
- MArgit / TPLs
Riippupi mistä nuo rikesakot on tullut, esim turvavyön käyttämättä jättämisestä voit saada sakkoa vaikka kuinka monta, mutta se ei vaikuta mihinkään.
Eli jos kaikki rikesakot on ylinopeudesta, paljastinlaiterikkomuksista tai kännykkään puhumisestä, niin silloin ajokiellon pituus riippuu niiden "yhteissummasta"
Muista, että noin 70-80 eurolla saa sitten lykättyä ajokieltoa, jos sellainen on tuloillaan, eli viemällä asian oikeuteen- 4+19
Taas Puhut Läpiä saitilla, mene vielä vaan nukkumaan, sitten äiskä herättää sinut kerhoon.
- Frank Beard
Parta lähtee!
Siitä voit olla varma! eli voin varautua et lähtee liikuntarajoitteisella kortti 8viikoksi
- Juuurikinnäun
Voit varautua joo että liikuntarajoitteiselta lähtee kortti 4-8viikon ajaksi.
- vaihteleeee
neuvottelukysymys.
mulla lähti aikoinaan kortti "vuoden loppuun" asti eli olisko ollut jotain 6 vkoa.
kysytttiin kyllä että tarvitsenko auto duunin teossa, en tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k2544338Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän462545Onko 65-vuotias liian vanha lähtemään rintamalle?
Suomessa reserviläisikä nousee ensi vuoden alusta 65 ikävuoteen. Jatkossa asevelvollinen kuuluu reserviin sen vuoden lop5372235Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h592127Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn431830Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.1061713Kohuotsikoihin nousseet Aku Hirviniemi ja Mikko Leppilampi jouluna tv:ssä!
Täydellinen joulu -leffassa on iso kaarti suomalaisia näyttelijöitä. Mukana mm. Elena Leeve, Antti Luusuaniemi sekä koh351684Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on31571Ex-Puoli seitsemän juontaja Anniina Valtonen yllättää - Uudessa roolissa tv:ssä!
Monen suosikki Anniina Valtonen tv:ssä! Valtonen on tuttu Ylen meteorologina, mutta hän juonsi myös Puoli seiskaa. Nyt A411361Mitä metsaman tuottaa
Törkypuhetta, ahdistusta, pahaa mieltä, riitaa, eripuraa, köyhien menestymättömien ja maattomien kurjien vähättelyä. Sit1281207