Hauskaa hampaat irvessä.....

TaikisN

Oli ihan pakko lainata norMixin sanoja ostikkoon :) Nimittäin niskat niin jumissa että hauskanpito tällä niskatuskalla on todellakin hampaat irvessä tapahtuvaa.

Nytpä arvon lukijoilla olisikin oivallinen paikka kertoa hyviä (elämäntapa)ohjeita niskatuskan poistoon. Kylmägeelit ja kuminauhavenyttelyt on kokeiltu, mutta loitsut, taiat, ruokavaliot ja homeopatiat vielä kokeilematta.....

Mieluiten kieliposkessa annettuja neuvoja ja ohjeita otetan vastaan ilomielin, mutta kokeillaan toki vain tietyillä varauksilla.........

35

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen hammaslääkärille menoa ja mieluummin itänaapurissa! Paikkautat samalla kertaa kaikki reijät ilman puudutusta ja vedätytät yksintein viisaudenhampaat pois jos niitä vielä on! Etköhän näillä eväillä niskatuska unohdu- ainakin hetkeksi! :))

      Hammaslekuriaikaa odotellessa pieni parisuhdestoori!

      Tapahtui eräänä päivänä eräässä kodissa.

      - Ostin sulle kukkasia, sanoo mies.
      - Jaa. Miksi, kysyy vaimo.
      - No, ostin kun ajattelin että kaipaat kukkia.
      - Onko tapahtunut jotain?
      - Ei. Miten niin?
      - No, kun ostit kukkia.
      - Siis mä ostin kukkia ihan vaan ostamisen ilosta.
      - Et siis mua varten. Ostamisen ilosta. Luuletko saavas sillä perusteella?
      - No, en. Ostin kukkia, kun olet sanonut etten mä koskaan osta kukkia ja kun ne sattui eteen ja oli halpoja.
      - Nii just! Halpoja. Et voi yhtään niinku sijoittaa meidän suhteeseen.
      - No, voi hitto. Nytkö sä suutuit?
      - EN!
      - Oikeasti. Hankala tässä on tuoda kukkia, kun sä suutut niistä.
      - En mä kukista suutu. Ne on ihania, mutta miksi sä ostit niitä nyt?
      - Voi luoja. Anteeksi, että mä ostin kukkia. Voin viedä ne pois.
      - Älä vie. Ne on ihania. Ihmetyttää vaan, miksi sä ostit nyt.
      - Ok. Selvä. Mä en osta enää kukkia, jos niistä nousee poru.
      - Sä et siis halua ostaa mulle kukkia?
      - Täh? No, haluan ostaa!
      - Älä huuda! No, miksi ihmeessä sä sitten et yleensä osta mulle kukkia? Ainoastaan silloin, kun tekee mieli tai on tapahtunut jotain.
      - Niinpä! Vain silloin, kun tekee mieli. Ei mun tee aina mieli. Ja just nyt ei tosiaan tee mieli. Ostin vaan kukkia. En mä nyt halua seksiä.
      - Sä et siis halua mua?
      - Uskaltaakohan tähän vastata?
      - Tulee vaan sellainen olo nyt, että sä et halua mua.
      - No, haluan. Herran jestas. Totta kai mä haluan sua!
      - Huomaa, että sä olet mies. Huudat koko ajan ja ajattelet vaan seksiä.
      - Kuule. Mä tulin just kotiin. Väsyttää ja on ollut pitkä päivä. Ja mä ostin vaan kukkia.
      - Ei kukat ole vaan kukkia. Ne on romanttinen ele ja normaalisti mies haluaa huomioida naisen tarpeet ostamalla kukkia.
      - Niin just! Sitä mä yritin selvitää!
      - Miksi sä taas huudat? Niin, mut kun sä et osta kukkia ilman, että on joku juju.
      - Oikeesti. Lopeta nyt. Annetaan noiden kukkien olla nyt. Onko jotain ruokaa?
      - SIKA! Ensin sä tuut ovesta sisään kukka puskan kanssa ja sitten kysyt, onko jotain ruokaa. Luuletko, että mä olen täällä sua varten palvelemassa ja pyllistelemässä heti, jos sä tuot kukkia.
      - En mä tuonut kukkia sen takia. Ja ainahan sä teet ruokaa. Äläkä sä huuda koko aikaa.
      - AI! Mäkö en saa ilmaista tunteitani koskaan!! Ja kauanko meni, että huomasit, että mä teen aina ruokaa?
      - Mä en sano nyt mitään.
      - Niin kuin yleensä. Sä et puhu koskaan mistään mitään.
      - No uskaltaako tässä puhua, kun aina asia kääntyy väärin päin.
      - Ei ne mitään väärin päin käänny. Itsehän alotit!
      - Jaa tuomalla kukkia?
      - Niin!
      - No nyt on selvä, että mä en tosiaan enää tuo kukkia.
      - Sä et siis välitä musta, kun et halua tuoda edes kukkia.

      Seuraa viiden minuutin hiljaisuus. Keittiöstä kuuluu ääni, johon vaimo aloittaa:
      - Ei jumalauta. Miksi ihmeessä sun pitää heti kotiin tullessa avata kaljapullo. Mitä nyt on tapahtunut, kun toit kukkia ja heti alat ryypätä!?!

      Ja mikä olikaan tarinan opetus? Tätä jääkäämme itse kukin sisällämme pohtimaan!

      • HIH :)) Niskatuskakin unohtui hetkeksi tätä lukiessa. Voi miesparkaa :D
        Ollaaanko me naiset tippa-aivoinemme muka tuollaisia :O
        Mutta joku syyhän siihen kukkien tuomiseen oli oltava.......


      • TaikisN kirjoitti:

        HIH :)) Niskatuskakin unohtui hetkeksi tätä lukiessa. Voi miesparkaa :D
        Ollaaanko me naiset tippa-aivoinemme muka tuollaisia :O
        Mutta joku syyhän siihen kukkien tuomiseen oli oltava.......

        Juu pakkohan siihen on olla syy kun ei tuo normaalisti koskaan tuo, sattuma on täysin poissuljettu vaihtoehto...jotain sillä on selvästi mielessä tai jotain pahaa tehnyt...selvästi syyllisen näköinenkin....taisi tulla kotiin 5 minsaa normaalia aiemminkin....tai sitten tuohon on ladattu joku piilomerkitys tahikka jotain symboliikkaa.... jos ei asianomaista hiilostamalla asia selviä niin asiaa on pakko analysoida, käännellä ja väännellä ainakin viikko...taikka ihmetellä ja pohtia kymmenen ystävättären kanssa....niin ja työpaikan kahviköörin mielipidettäkin on kysyttävä....kannataiskohan tehdä aiheesta avaus jollekin suolen ihmissuhdepalstalle.....voiskohan selvännäkijästä olla apua....

        It is hard to be a woman

        Noin 4 140 000 000 tulosta (0,35 sekuntia) :))))


      • norMix kirjoitti:

        Juu pakkohan siihen on olla syy kun ei tuo normaalisti koskaan tuo, sattuma on täysin poissuljettu vaihtoehto...jotain sillä on selvästi mielessä tai jotain pahaa tehnyt...selvästi syyllisen näköinenkin....taisi tulla kotiin 5 minsaa normaalia aiemminkin....tai sitten tuohon on ladattu joku piilomerkitys tahikka jotain symboliikkaa.... jos ei asianomaista hiilostamalla asia selviä niin asiaa on pakko analysoida, käännellä ja väännellä ainakin viikko...taikka ihmetellä ja pohtia kymmenen ystävättären kanssa....niin ja työpaikan kahviköörin mielipidettäkin on kysyttävä....kannataiskohan tehdä aiheesta avaus jollekin suolen ihmissuhdepalstalle.....voiskohan selvännäkijästä olla apua....

        It is hard to be a woman

        Noin 4 140 000 000 tulosta (0,35 sekuntia) :))))

        JUST, eikä edes riitä että miespolo yrittää keksiä pätevän selityksen moiselle tempulleen...auta armias jollei hän tunne kukkien kieltä....Silloin voi olla piru merrassa.....

        http://www.floristi.net/kukkienkieli.html

        http://www.floristi.net/varit.html


      • Pörrääjä

      • TaikisN kirjoitti:

        JUST, eikä edes riitä että miespolo yrittää keksiä pätevän selityksen moiselle tempulleen...auta armias jollei hän tunne kukkien kieltä....Silloin voi olla piru merrassa.....

        http://www.floristi.net/kukkienkieli.html

        http://www.floristi.net/varit.html

        Tämäkin vielä, naiselle ei todellakaan kannata ostaa kukkia...eikä toisaalta jättää ostamattakaan...niin tai näin, aina väärinpäin....


      • Pörrääjä kirjoitti:

        tarina ei kertonu mitä kukkia ja kuinka monta oli mies vaimolleen ostanut http://www.speakingroses.fi/src/contentpage/detail/748/ruusun-varin-ja-maaran-merkitykset

        Tarinan nainen taisikin olla vielä noviisi, mutta eiköhän ystävättäret ja kaffeekööri sparraa hänet seuraavaa kertaa varten ottamaan kaiken mahdollisen ilon irti kukkien väärästä määrästä, väristä ja lajikkeesta. Siihenkö hän ottaa vielä äitinsä tukihenkilöksi luettelemaan vävyn kelvottomat kyvyt, taidot, ominaisuudet jne. niin saa siinä mies luvan kyseenalaistaa koko olemassaolonsa tarkoituksen!


      • norMix kirjoitti:

        Tämäkin vielä, naiselle ei todellakaan kannata ostaa kukkia...eikä toisaalta jättää ostamattakaan...niin tai näin, aina väärinpäin....

        Eikä SIInäkään vielä kaikki, olisi hyvä osata myös naisen kieli :)
        Tässäpä muutama vihje:

        Kyllä=ei
        Ei=kyllä
        ehkä=ei
        tarvitsemme=haluan
        olen pahoillani=tulet katumaan
        meidän on puhuttava=olet kusessa
        anna mennä vaan=parempi kun et
        tee mitä haluat=maksat myöhemmin
        en järkyttynyt=tietenkin järkytyin


      • TaikisN kirjoitti:

        Eikä SIInäkään vielä kaikki, olisi hyvä osata myös naisen kieli :)
        Tässäpä muutama vihje:

        Kyllä=ei
        Ei=kyllä
        ehkä=ei
        tarvitsemme=haluan
        olen pahoillani=tulet katumaan
        meidän on puhuttava=olet kusessa
        anna mennä vaan=parempi kun et
        tee mitä haluat=maksat myöhemmin
        en järkyttynyt=tietenkin järkytyin

        Eli summa summarum: naisia ei voi ymmärtää eikä heille pysty olemaan mieliksi, joten miksi edes yrittää? :)


      • norMix kirjoitti:

        Eli summa summarum: naisia ei voi ymmärtää eikä heille pysty olemaan mieliksi, joten miksi edes yrittää? :)

        No tietenkin siksi että me naiset ollaan kuitenkin niin ihania :))) Vaikkei sitä ehkä välttämättä aina niin kovin helposti huomaa.........


    • Kirjoitin sulle pitkän tarinan, mutta joku päätti kesken kaiken heittää mut ihan eri sivustolle????
      Kummallisia tapahtumia aina välllä näillä sivustoilla.
      Mutta paranemista sulle kuitenkin toivon.

      • Voihan kökkö :( Olispa ollut kiva tietää mitä siinä tarinassa kerrottiin. Oliko siinä niskajumien lähdetysloituja ....*toiveikkaana*

        Juu, kiitos toivotuksista. Tiedänhän minä ettei jumit tykkää tietokoneella olemisesta, mutku mutku....Pakkohan täällä on välillä riippua :) Vaikka hampaat irvessä :)


    • Mutku.. mulla menee niskat jumiin, jos yritän kieli poskessa kirjoittaa ;D
      Ihan tavallista vaan..;)
      Jokin aika sitte kävin muutaman kerran hierojalla, onneksi iltapäiväaikoja!
      Sen jälkeen ohjeena juoda vettä paljo, että kuona-aineet lähtee liikeelle.. sitte paleli kamalasti.. niin loppupäivä meni suunnilleen siitä toipuessa.
      Mutta kyllä se auttoi, ja sai tietää miten jumissa sitä onkaan.
      Oot varmaan tosi paljo kotikonsteja käyttänyt, lämmin, vaikka kylpy jos mahdollista.. tuskin vedenjuonnistakaan haittaa..

      • Noniinno.....ainakin jos kieltä yrittää tällätä omaan poskeensa :) Kävin viimeksi maanantaina hierojalla, käyn säännöllisesti kerran pari kuukaudessa. En tiedä ärtyikö sitten siitäkin, tuo mun niskani elää ihan omaa elämäänsä lupaa kysymättä.

        Kaularanka kulahtanut ja se lyö lihakset jönkkiin aina välillä. sitten menee monta päivää kun ne antautuvat. Jostain syystä se ei tykkää lämpimästä, kylmästä kylläkin.

        Mutta tuosta paljosta vedenjuonnista hieronnan jälkeen en ole tiennyt, pitääpä kokeilla seuraavalla kerralla.!


      • TaikisN kirjoitti:

        Noniinno.....ainakin jos kieltä yrittää tällätä omaan poskeensa :) Kävin viimeksi maanantaina hierojalla, käyn säännöllisesti kerran pari kuukaudessa. En tiedä ärtyikö sitten siitäkin, tuo mun niskani elää ihan omaa elämäänsä lupaa kysymättä.

        Kaularanka kulahtanut ja se lyö lihakset jönkkiin aina välillä. sitten menee monta päivää kun ne antautuvat. Jostain syystä se ei tykkää lämpimästä, kylmästä kylläkin.

        Mutta tuosta paljosta vedenjuonnista hieronnan jälkeen en ole tiennyt, pitääpä kokeilla seuraavalla kerralla.!

        Entäpä runsas alkoholinjuonti? Ennen krapulaa on niin kivaa, ettei niskatuskaa huomaa ja sen jälkeen tuska siirtyy niskasta ylempään kerrokseen! :D


      • norMix kirjoitti:

        Entäpä runsas alkoholinjuonti? Ennen krapulaa on niin kivaa, ettei niskatuskaa huomaa ja sen jälkeen tuska siirtyy niskasta ylempään kerrokseen! :D

        No nyt tuli ohjetta jota vois vaikka kokeilla......viikonloppukin sopivasti käsillä :)


      • TaikisN kirjoitti:

        No nyt tuli ohjetta jota vois vaikka kokeilla......viikonloppukin sopivasti käsillä :)

        No tuliko tempaistua kunnon viikonloppukännit? :)

        Vielä yksi vinkki tuli mieleen! Teet voodoo-nuken ja sitä parsinneulalla pistelemällä siirrät niskatuskan vaikkapa nettikiusaajien riesaksi! :D


      • norMix kirjoitti:

        No tuliko tempaistua kunnon viikonloppukännit? :)

        Vielä yksi vinkki tuli mieleen! Teet voodoo-nuken ja sitä parsinneulalla pistelemällä siirrät niskatuskan vaikkapa nettikiusaajien riesaksi! :D

        Mitä nyt pari kertaa sihautin..sitten uni voitti. Nyt alkaa niskatuska olla taas menneen talven lumia, toivottavasti pysyisikin pitkään poissa.


    • Pörrääjä

      Saman tyyppisistä vaivoista kärsin minäkin. Seuraavala kaupunkikäynnillä aattelin mennä kiropraktikolla käymään, sieltä oon aiemmin apua saanut. Odotellessa manipulointia ei auta muu kun ruiskautella kylmäsprayta ja levitellä Voltarenia.

      Kesällä mulla auttaa soutaminen, vaan nyt on ollut kelit vähät liian tuuliset ja kylmät.

      • Kiropraktikolle en ole uskaltautunut ikinä. Minulla on ennakkoluuloja että ne vääntää niskat nurin ja vetelee raajat irti :) Saatan tietenkin olla väärässäkin, mutta...jastain syystä kammoksun.

        Kuntosalin soutulaitteet ei taida ttoimia ihan samoin kuin oikea soutaminen, minulla ainakin tulee soutulaitteella soutamisesta hartiatkin kippeiksi. Mutta sen olen huomannut, että kävely/juoksumatolla rentona käveleminen helpottaa niskaumeja, sensijaan ulkona kävely pahentaa :O Tuleekohan sitä ulkona enemmän jännitettyä ja vedettyä hartiat korviin :)


    • Yx kax kol

      Tosta kieliposkessa en niin tiiä, kielipusuja vaan oon harrastany (öhöm...
      Ootko muuten koskaan juossu kieli vyön alla? :)))
      Siinä vois niskasärkykin helpottua :D

      • Siinäpä vasta sanonta :)

        Juoksuasento vois kyllä olla sellainen että niskakivutkin unohtuisi tasapainoa etsiessä.. :D :D

        Tänään on muuten jo vähän parempi päivä, lihakset ei enää oo ihan kivikovat.


    • Adria ejk

      Tuohan on päivänselvä oire siitä, että isovarpaiden väli on jäänyt vähemmälle huomiolle. Dee dee.

      • Ensimmäistä kertaa kyllä kuulen että niskajumit korreloisivat tszseksin vähäisyyttä.... Taisit kuule vetää hatustasi koko jutun :)


    • Adria ejk

      Ei ihan hatusta. Moneen jumiin auttaa kunnon tszexytys, kokeile vaikka.

      • P. Uutteessa

        Sanoissasi piilee totuuden siemen. Puutos on kuin perussairaus joka voi oireilla monin eri tavoin.


      • P. Uutteessa kirjoitti:

        Sanoissasi piilee totuuden siemen. Puutos on kuin perussairaus joka voi oireilla monin eri tavoin.

        EIIIIIHHHH......... Ja näinkö pääsisimme loogiseen?? lopputulemaan että kunnon sänkypainisessio parantaa niskajumit, koska ne johtuvat puutostilasta :O

        Ihmeellistä on palstalääketiede :)


      • Tapaturma?

        Siinä on riskinsä, voi osua vaikka silmään..... ;)


      • Adria ejk
        TaikisN kirjoitti:

        EIIIIIHHHH......... Ja näinkö pääsisimme loogiseen?? lopputulemaan että kunnon sänkypainisessio parantaa niskajumit, koska ne johtuvat puutostilasta :O

        Ihmeellistä on palstalääketiede :)

        Vieläkö sun 'hevospiikki' on iskussa ?

        Oi niitä aikoja !


      • Adria ejk kirjoitti:

        Vieläkö sun 'hevospiikki' on iskussa ?

        Oi niitä aikoja !

        Rokotuspiikki on ruostunut käytön puutteessa. Sillähän aikoinaan edesautettiin erään euroviisuedustajan korkean Ceen löytymistä. Taisi hevospiikki olla käytössä muutoinkin palstasairaanhoidossa. Piikistä ja tohtorista löytyy kuva profiilissani, kiitos kuvan tekijöille :)


      • Adria ejk
        TaikisN kirjoitti:

        Rokotuspiikki on ruostunut käytön puutteessa. Sillähän aikoinaan edesautettiin erään euroviisuedustajan korkean Ceen löytymistä. Taisi hevospiikki olla käytössä muutoinkin palstasairaanhoidossa. Piikistä ja tohtorista löytyy kuva profiilissani, kiitos kuvan tekijöille :)

        Saattas olla palstatohtoroinnissa yhä käyttöä, eikun kaiva esille vaan.


      • Adria ejk kirjoitti:

        Saattas olla palstatohtoroinnissa yhä käyttöä, eikun kaiva esille vaan.

        Noniin...nyt on hevospiikki kaivettu esille, mihin vaivaan saisi olla lääkitystä? *täyttää ruiskua*


      • Adria ejk
        TaikisN kirjoitti:

        Noniin...nyt on hevospiikki kaivettu esille, mihin vaivaan saisi olla lääkitystä? *täyttää ruiskua*

        Ei mua mikään vaivaa, mutta noi peilit on alkanu kummasti kusettaan. Voisko niille ruskasta vähän totuusseerumia.


      • Adria ejk kirjoitti:

        Ei mua mikään vaivaa, mutta noi peilit on alkanu kummasti kusettaan. Voisko niille ruskasta vähän totuusseerumia.

        :)) Elikkäs ruiskautetaan peileihin vähän sumeampi pinta.... ja kas, rypyt katoaa usvaverhon taa :D


      • Adria ejk
        TaikisN kirjoitti:

        :)) Elikkäs ruiskautetaan peileihin vähän sumeampi pinta.... ja kas, rypyt katoaa usvaverhon taa :D

        Suuret kiitokset. Nyt on peilit kohillaan ja sinne kelpaa katella. Tiesin, että sinuun voi luottaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe