Miksi miehet katoaa?

se yksi pt

Voisiko miehet minulle selittää, miksi tapahtuu outo katoaminen useimmiten sen jälkeen, kun olen antanut puhelinnumeroni, että voi sillä tavalla pitää yhteyttä? En siis vaadi miehen puhelinnumeroa, halutessaan voi soittaessaan salata numeronsa.
Kun en jaksaisi kauaa tuolla treffipalstalla kirjoitella, jos molemmat ovat sen kiinnostuksensa parempaan tutustumiseen ilmaisseet. Mutta niin vaan kaikki yhteydenpito lopahtaa kuin seinään.
Tosin minulla on salainen numero (ei prepaid), voiko se vaikuttaa, kun ei sitä haulla löydy?

20

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      kukaan mies ei jaksa käyttää aikaa mihinkään numerojen hakuun, joten se on aivan sama mikä liittymä sinulla on.

      miehet katoavat, koska sinä et kiinnosta heitä tarpeeksi!

      nettitreffailussakin porukka kirjoittelee usean ihmisen kanssa ja vain kiinnostavimpiin keskitytään enemmän.

    • Miesvm.89

      Noh löytyyhän sellaisia miehiä ja naisia ihan samalla tavalla. Itse en sitä oikein ymmärrä, mutta toisilla on vaan kiire saada joku... eihän se mukavaa ole olla yksin. Itse en kirjoittele kun yhdelle naiselle kerrallaan.
      Liekkö kyseessä ollut joku "pelimies".

    • Monet ihmiset eivät halua kommunikoida soittamalla. Kirjoittamalla voi miettiä enemmän sanojaan, ei tule ikäviä hiljaisia hetkiä yms..

      • Tuo on totta. Esim. itse en ainakaan oo suoraan tuntemattoman kanssa puhelias, kun taas kirjottelemalla pystyy tutustuun alkuun paremmin rauhassa.

        Okei, ei se kirjottelu takaa sitä että tutustuu niin kuin livenä mutta kyl sitä pystyy sen perusteella jo tekeen johtopäätöstä onko mitään yhteistä puhuttavaa ym.... eli kandeeko tavata kahden kesken.


      • mut ei

        " Kirjoittamalla voi miettiä enemmän sanojaan, ei tule ikäviä hiljaisia hetkiä yms.. " Komeassa päässäsi on fiksuja ajatuksia..

        Nimenomaan näin ! Ja itse en kyllä edes jakele numeroani tuikituntemattomalle ihmiselle. jnk. roskapostiosoitteen voi antaa..

        Haluan ensin tutustua miehen ajatusmaailmaan ja arvomaailmaan,
        (puolin ja toisin ) ennen kun jatkaa numeroihin.
        Itsekkin olen törmännyt miehiin jotka lykkää sen numeronsa (tuntuu,että heillä on vain kiire sänkyyn..! Itselläni ei ole). Yksi on tälläkin hetkellä jäi kiinostamaan ihmisenä, mutta kun olisi antanut sen sp. osoitteen niin kirjeet lentäis jo kovaa kyytiä..


    • rumamies

      Niillä miehillä on muitakin naisia kiikarissa ja ne tapailee sellasia keiltä saa helpoimmin pimppiä. Taidat olla niitä fiksuja siis ketä ei saa kaadettua sängyyn heti. Siksi ne ei soittele sulle.

      • se yksi pt

        Entäpä jos olenkin nainen, joka hakee seksiseuraa...Kääntyykö asia sitten niin päin, että olen miesten mielestä liian helppo, kun en jaksa viikkotolkulla kirjoitella kaikenmaailman diipadaapaa? Kun ei tarvitsekaan luvata kuuta ja tähtiä päästäkseen sänkyyni?
        Harmittaahan se, kun kymmenistä viestien lähettäjistä valitsee omasta mielestään sen parhaimman ja sitten hän katoamistempun suorittaa. Ei anna naisen ylpeys periksi ottaa siihen toiseksi parhaimpaan yhteyttä, että päädyin sittenkin sinuun.


      • ei ymmärrä miksi
        se yksi pt kirjoitti:

        Entäpä jos olenkin nainen, joka hakee seksiseuraa...Kääntyykö asia sitten niin päin, että olen miesten mielestä liian helppo, kun en jaksa viikkotolkulla kirjoitella kaikenmaailman diipadaapaa? Kun ei tarvitsekaan luvata kuuta ja tähtiä päästäkseen sänkyyni?
        Harmittaahan se, kun kymmenistä viestien lähettäjistä valitsee omasta mielestään sen parhaimman ja sitten hän katoamistempun suorittaa. Ei anna naisen ylpeys periksi ottaa siihen toiseksi parhaimpaan yhteyttä, että päädyin sittenkin sinuun.

        Jos seksiä haet, siitä kannattaa mainita aluksi ja ottaa juurikin seksiä tarjoaviin miehiin yhteyttä, sillä ei kaikki miehet ole seksiä hakemassa. En ymmärrä, miksi tuossa tilanteessa pitäisi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa.


      • se yksi pt
        ei ymmärrä miksi kirjoitti:

        Jos seksiä haet, siitä kannattaa mainita aluksi ja ottaa juurikin seksiä tarjoaviin miehiin yhteyttä, sillä ei kaikki miehet ole seksiä hakemassa. En ymmärrä, miksi tuossa tilanteessa pitäisi leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa.

        Minä en ota miehiin yhteyttä, vaan he ottavat minuun. Ja heti alussa kerron, että jos ovat pelkkää seksiä vailla, sen voi sanoa suoraan, ei tarvitse kierrellä ja kaarrella.


      • lifemocker
        se yksi pt kirjoitti:

        Minä en ota miehiin yhteyttä, vaan he ottavat minuun. Ja heti alussa kerron, että jos ovat pelkkää seksiä vailla, sen voi sanoa suoraan, ei tarvitse kierrellä ja kaarrella.

        tuohan voi tarkoittaa että "painu helvettiin"

        vaan sano että olet itsekkin vain hauskanpitoa etsimässä, se ei anna toiselle tuollaista väärää käsitystä


      • syytät muita turhaan
        se yksi pt kirjoitti:

        Minä en ota miehiin yhteyttä, vaan he ottavat minuun. Ja heti alussa kerron, että jos ovat pelkkää seksiä vailla, sen voi sanoa suoraan, ei tarvitse kierrellä ja kaarrella.

        Ongelmasi on siis itse aiheutettu. Ota itse yhteyttä sopivampiin miehiin, ei tarvitse sitten kysellä, ovatko seksiä vailla ja pelottaa näin muut miehet pois.


    • se yksi pt

      En varmaankaan tarpeeksi selkeästi kertonut, mitä tässä ajan takaa.
      Kysymys ei nyt ole mistään mahdollisista väärinkäsityksistä tms. Kysymys on siitä, että riippumatta viestittelyn kestosta, on sitä sitten jatkunut kaksi päivää tai kaksi viikkoa täydellisessä yhteisymmärryksessä, yhteydenpito loppuu miehen puolelta heti, kun puhelinnumeroni annan.
      Aion nyt vielä pari kertaa kokeilla, jos sattuu kohdalle mies, jonka kanssa tuntuu juttu muuten luistavan, miten käy kun numeroni lähetän. Ja jos seurauksena on jälleen totaalinen katoaminen, jätän tämän nettideittailun suosiolla tähän!

      • 4+13

        Se johtuu vaan siitä, ettei nämä miehet uskalla sinulle soittaa. Se on sama asia, kun jos vaikka kirjottelet jonkun kanssa monet viestit, ja kaikki näyttää hyvältä, mutta sitten kun ehdotat treffejä, niin mies (tai päinvastoin) katoaa ja lopettaa yhteydenpidon.


      • ? ?

        Oletko be 2 ? Mikä on ammattisi ?


    • 67k8lk

      Itsekin veikkaisin rohkeuden puutetta.

      Muutenkaan ei ole vaikeaa kuvitella nettideittailun olevan aika monelle todella ujolle se ainut paikka hakea seuraa ja tuntemattomalle henkilölle soittaminen on iso kynnys.

      Otantasi lienee kuitenkin aika pieni, niinkuin monella muulla täällä joka tekee tänne ketjun.
      Kysellään "miksi aina.....blabla" ja kuitenkin näin on käynyt vain pariin otteeseen.

      • se yksi pt

        Jos näin olisi käynyt vain pari kertaa tai vaikka muutamankin kerran, enpä täällä kyselisi!


    • Tule_Treffeille_M

      MINÄ haluaisin tutustua sinuun puhelimessa jutellen, ja sitten treffeillä lisää.

      Siispä laitapa se puhelinnumerosi maililla: mikanhki ät yahoo piste com

      ja VASTAA puhelimeesi, kun se soi.

      Haliterveisin: Mika

      • se yks pt

        Haliterveiset takas: En minä sitä puhelinnumeroani ihan "tuntemattomille" jakele :)


      • Vantaa ?
        se yks pt kirjoitti:

        Haliterveiset takas: En minä sitä puhelinnumeroani ihan "tuntemattomille" jakele :)

        " Tule_Treffeille_M "

        Oletko be 2 ? Mikä on ammattisi ? meni väärään paikkaan äsken.


    • eiweö

      Voisko olla ihan niin että kun olet antanut numerosi, ja sitten sinä odotat että pidettäis yhteyttä kännykällä, etkä siten sanojesi mukaan halua enään treffipalstalla kirjoitella. Oletko sanonut hänelle että et halua enään treffipalstalla kirjoitella vaan pitää yhteyttä kännykällä. Hän ei ehkä uskalla vielä soitella, ja luulee että haluat vielä kirjoitella treffipalstalla kanssasi. Ja sitten hän odottaa että tulisit juttelemaan treffipalstalle, mutta sinua ei kuulu, ja hän luulee että et enään halua pitää häneen yhteyttä.

      Ja voihan sitä muuallakin tietokoneella jutella kuin treffipalstalla vaikka mesessä, naamakirjassa tai ihan sähköpostilla. Minä ainakin olen siirtynyt heti meseen treffikavereiden kanssa, jos sanovat olevansa kiinnostuneita. Paljon helpompi ja mukavampi paikka kun treffisivulla kirjoittelu.

      Mulla ainakin on ollut niin että heti en ole uskaltanut soitella, vaan jatkoimme mesessä kirjoittelua ja livenä tapaamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      87
      2417
    2. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      23
      1640
    3. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      78
      1564
    4. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      70
      1491
    5. Valmistaudu syyskuun OrpoPurraan: Hamstraa näitä ennen syyskuuta - Isossa osassa tuotteita hinnat..

      ..ovat kallistumassa, jopa satojen eurojen lovi IL: Hamstraa näitä https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/175f5038-fe22-498
      Maailman menoa
      30
      1411
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      350
      1383
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1184
    8. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      1096
    9. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      1089
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      227
      1073
    Aihe