blazer vai cherokee

martta1965

Tervehdys!
Olen hankkimassa maasturia metsästys- ja ratsastusharrastuksen (trailerrinveto) vuoksi. Vaihtoehtoina on Jeep Cherokee -93 tai Chevrolet S-10 Blazer -91. Molemmissa bensakuutoset. Ajoa tulee vain n. 5000km vuodessa. Kun ei ole kummastakaan kokemusta niin auttakaa minua valinnan vaikeudessa. Eli kumpi parempi maasto-/veto-ominaisuuksiltaan ja myöskin huollon kannalta?

20

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toy-jero

      Ei kumpikaan. Valitse mielummin samaa ikäluokkaa oleva Land Gruiser tai Pajero.

      • Tahtoo tietää

        Miksi?


      • jenkki4WD

        Tuon ikäiset japsit ovat paalikamaa.


      • Land mann
        jenkki4WD kirjoitti:

        Tuon ikäiset japsit ovat paalikamaa.

        Katsoppa Mölli Trafin rekisteristä, että kuinka paljon on 91-93 mallisia Land Gruisereita ja Pajeroja liikenteessä ja katso sen jälkeen saman vuosijanan liikenteessä olevat Blatzerit ja Cherokeet !!!!!!! Mitä ihmettä näitkään, noita kaikkia neljää merkkiä on rekisteröity vuosina 91 -93 milteinpä saman verran ja jenkeistä enään rekisterissä 21% ja japanilaisista 48%!!!!!
        Joten pidä mölyt mahassasi Mölli. Fakta on faktaa.


      • jenkki4WD
        Land mann kirjoitti:

        Katsoppa Mölli Trafin rekisteristä, että kuinka paljon on 91-93 mallisia Land Gruisereita ja Pajeroja liikenteessä ja katso sen jälkeen saman vuosijanan liikenteessä olevat Blatzerit ja Cherokeet !!!!!!! Mitä ihmettä näitkään, noita kaikkia neljää merkkiä on rekisteröity vuosina 91 -93 milteinpä saman verran ja jenkeistä enään rekisterissä 21% ja japanilaisista 48%!!!!!
        Joten pidä mölyt mahassasi Mölli. Fakta on faktaa.

        No eihän se Trafin rekisteri todista mitään, voi kai noita ollakin rekisterissä, vaikkakin ajokelvottomia, taitaa olla ettei noin vanhoja ruosteläjiä sitten mikään paalaamo enää ota vastaan.
        Joten siinä sinulle "Mölli".


      • Diesel ja viisas
        jenkki4WD kirjoitti:

        No eihän se Trafin rekisteri todista mitään, voi kai noita ollakin rekisterissä, vaikkakin ajokelvottomia, taitaa olla ettei noin vanhoja ruosteläjiä sitten mikään paalaamo enää ota vastaan.
        Joten siinä sinulle "Mölli".

        Ei kai nyt kukaan ole niin saatanan tyhmä, että pitää 4 litraisen dieselin rekisterissä pihan perällä seisomassa ja maksaa helvetin moisen dieselveron. Jos dieseliä ei ole poistettu rekisteristä, siintä MAKSETAAN KOKOAJAN vero.

        Ainoastaan jenkki 4WD mölli voi olla niin tyhmä idiootti.


      • jenkki4WD
        Diesel ja viisas kirjoitti:

        Ei kai nyt kukaan ole niin saatanan tyhmä, että pitää 4 litraisen dieselin rekisterissä pihan perällä seisomassa ja maksaa helvetin moisen dieselveron. Jos dieseliä ei ole poistettu rekisteristä, siintä MAKSETAAN KOKOAJAN vero.

        Ainoastaan jenkki 4WD mölli voi olla niin tyhmä idiootti.

        Kyllähän noita tyhmiä näkyy olevan jos kerran 48% vm 91-93 on yhä rekisterissä.
        Siinä sinulle ruosteläjämölli.


      • jenkki4WD
        jenkki4WD kirjoitti:

        Kyllähän noita tyhmiä näkyy olevan jos kerran 48% vm 91-93 on yhä rekisterissä.
        Siinä sinulle ruosteläjämölli.

        No, pakko kait se on myöntää, että toi mun jenkki seissy tallin perällä jo puoltoista vuotta, enkä oo tajunnu poistaa rekisteristä. Eli kiitoksia nimimerkki "Diesel ja viisas", pitää hoitaa pois rekisteristä heti Maanantaina.


      • Diesel ja viisas
        jenkki4WD kirjoitti:

        No, pakko kait se on myöntää, että toi mun jenkki seissy tallin perällä jo puoltoista vuotta, enkä oo tajunnu poistaa rekisteristä. Eli kiitoksia nimimerkki "Diesel ja viisas", pitää hoitaa pois rekisteristä heti Maanantaina.

        Oleppa hyvä vaan. Hienoa myöntää omat virhearvioinnit ja tietämättömyys. Moni täällä huutelee nimimerkin takaa, mutta laisesi MIEHET myöntävät virheensä. Mukavaa alkutalven jatkoa vaan jenkki kuskille.


      • jenkki4WD
        Diesel ja viisas kirjoitti:

        Oleppa hyvä vaan. Hienoa myöntää omat virhearvioinnit ja tietämättömyys. Moni täällä huutelee nimimerkin takaa, mutta laisesi MIEHET myöntävät virheensä. Mukavaa alkutalven jatkoa vaan jenkki kuskille.

        Kuten varmaan huomasit niin nimimerkki "jenkki4WD" on "lainattu" asiattomuuksia kirjoittavalle hörhölle.
        Olen kuitenkin se alkuperäinen"jenkki4WD", joten mielipiteeni ei ole muuttunut.


    • jenkki4WD(alkuper)

      Lopetan osaltani tämän viestiketjun tähän. Tuo viimeinen kommentti "
      jenkki4WD
      17.11.2012 05:48 " ei olut minun kirjoittama, vaan jonkun aamukrapulaisen. Minulla ei ole japsi maastureista mitään huonoa sanottavaa, päin vastoin, kaksi edellistä maasturiani olivatkin japanilaisia ja pelasivat todella moitteettomasti verrattuna nykyiseen ameriikkalais valmisteiseen. Syy miksi tossa ylempänä heitin pari mollaavaa kommenttia japseista, on pelkästään nykyisessä surkeassa jenkissäni, jonka hätäpäissäni ostin ja joka taatusti vaihtuu japsiin 42 kuukauden päästä, kunhan viimeinen osamaksuerä on maksettu.

      • jenkki4WD

        Olet sinä mulkero melkoinen pässinpää, etsihän oma nimimerkki jostain. minä aloitin 16.11.2012 11:35 kirjoitetulla viestillä että japsit ovat paalikamaa, sen jälkeen 17:03 ja 18:49 kirjoitetut ovat minun, ja tänään 05:48 on minun kirjoittama, muut ovat jonkun hörhön. Jos tällä nimimerkillä vielä kirjoitetaan niin se en ole minä.


    • El Pollo del Muerta

      Käyt koeajamassa, ja kumpi on sopivampi persuuksille ja käteen tai kumpi miellyttää enemmän silmää, niin sitten se. Näiden ominaisuudet, huollot yms. ei tavallisen arkikäyttäjän kannalta eroa toisistaan.

    • Japsi 4WD yes

      Lähdetään heti alkuunsa purkaamaan tätä geissiä sillä tosiasialla, että unohdetaan tuo ikäiset jenkit. Jos noita vielä on enää myynnissä, niin kierretään ne todella kaukaa. Sanoisin, että 2000 luvun alun japanilainen maasturi on huomattavasti parempi vaihtoehto mainitsemaasi ajoon. Itselläni tällä hetkellä uudempi jenkki maasturi, mutta liikkeet eivät suostu lunastamaan loppuvelkaani siintä, joten pakko ajaa vielä kolme vuotta ja pitää käsiä ristissä, ettei se laukea. Kovasti olen katsellut ja kysellyt Mazda CX 5:sta ja nykyinen jenkkini riittäisi käsirahaksi, jos vain joku lunastaisi tuon kirotun velan rahoitusyhtiölle.

    • ratsureima

      Minä ratsuhevosena en kyllä jaappanilaisen ruosteromun vetämän trailerin kyytiin kyllä tule, olen senverta arvokas eläin.
      Amerikkalaisen maasturin vetämän maasturin kyyti on taattua ja turvallista, ja ennenkaikkea hiukan edustavampaa tulla tilaisuuksiin kunnon yhdistelmällä.
      Joten Jeep tai Blazer on vallan mainioita siihen tarkoitukseen. No, kyllä Dodge ja Hummer ovat myös erinomaisia.

    • siitä oiva peli
    • siitä oiva peli
    • martta1965

      No niin, olihan sentään pari asiallistakin neuvoa, joten kiitos niistä. Kysyin, että kumpi parempi omaan käyttötarkoitukseeni Chevy vai Jeeppi? En kysynyt kumpi parempi, Japsi vai Jenkki...
      Vaihtoehdoista Chevy ehti mennä, joten Jeeppi jäi jäljelle. Kaikenlisäksi 4 litran pensakone on hyvinkin vähäruokainen, syö saman kun edellinenkin pansamaasturini (Lada Niva) eli tankki / reissu.

      • 15+12

        hyvä näin. jeeppi ainakin maastokelpoisempi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe