TV-sarjaa mukaellen toisenlaista näkökulmaa?
Kolme varmaa tapaa jättää mies ?
13
257
Vastaukset
- näillä mennään
Nainen sanoo miehelle:
*sul on pieni kalu
*mulla on uusi mies
*kulta, olen raskaanaTaikka:
- Äiti muuttaa meille pysyvästi
- Pelasin nettipokerissa säästömme ja otin kymppitonnin pikavipin nimissäsi
- Odotan työkaverillesi lasta
- käyttäydy kuin mies
vaihda kalsarit vain kerran viikossa
älä osallistu kotitöihin
käytä kaikki vapaa-aikasi netissä tai television seurassaLisäohjeita:
- juo kaljaa sohvalla jalat pöydällä kalsarit jalassa ja käske muijaa menemään kaupasta hakemaan lisää
- piereskele äänekkäästi ja rapsuttele sukuelimiäsi vieraiden läsnäollessa
- kutsu kaverisi pikkujoulujen jatkoille ja juhlitte äänekkäästi aamuun asti tyhjentäen talon viinat ja rúoat sekä pistämällä painiksi ja heittämällä tikkaa anopin kuvaan
- varmoja nakkeja
Nolaa mies poikansa/tyttärensä nähden.
Flirttaa hänen parasta kaveriaan.
Syytä häntä huonosta seksistä/seksittömyydestä. -kehu alituseen EXiäsi,
-Aloita aina perusteellinen imurointi ja pölyjen pyyhintä telkkarin edessä juuri kun sieltä tulee se vuoden tärkein lätkämatsi tai formulaosakilpailu.
-Kerro että tästä edespäin teillä syödään vain kevyttä kasvisruokiaa.- v-tyyli
v-ittumaisuus, v-ittuilu, v-ituttomuus
- damda...dam...
Kysäri väärin asetettu....pitäisi olla mikä mukavin tapa....se on vieraissa käynti :D
- ananas ja kookos
Kysymyksen asettelu ei avaudu minulle.
Halutaanko tietää miten mies saadaan varmasti jätettyä, eli ei enää ota yhteyttä, kuten esimerkiksi lähestymiskielto tai maapallon toiselle puolelle muuttaminen.
Vai halutaanko tietää miten saa miehen itse tekemään lähtöpäätöksen, esimerkiksi ryhtymällä elämään miehen varoilla tai vaatimaan häntä huolehtimaan kaikista kotiaskareista. - Onemanless
Aloita ensin haukkumalla sen työ ala-arvoiseksi näpertely hommaksi, jos ei ole töissä, niin sitten, ettei se edes pääse mihinkään töihin, nahjus.
Jos ei tehoa, niin nosta panoksia ja hauku sen auto. Jos ei ole autoa, niin valita sitten siitä, ettei pääse mihinkään kun ei nahjus edes autoa ole saanut hankituksi.
Elleivät nämäkään tehoa, niin lisää pökköä pesään ja hauku sen suku ikäviksi ihmisiksi, tässä se voi olla kylläkin samaa mieltä, mutta sitten exä rumaksi, joka ei olisi muita saanut, mutta kun se jätti sinut, niin otit itse säälistä kumppaniksi parempaa odotellessa.
Laitetaan neljäskin neuvo, jos ei vieläkään tajuu häipyä, kun olette ostarilla ostoksilla, vilkuile maahanmuuttajien suuntaan ja ihastele kuinka komeita nuo on ja hyvinpukeutuneita, niillä olis varmaan enemmän rahaakin ostaa lahjoja itsellesi. Tässä vaiheessa viimeistään, jos eroon haluttava mies on siis suomalainen, niin kyllä se häipyy. - siipeily seis
Vaatii miehen osallistumaan talouden kuluihin ja kotitöihin fiftyfifty, silloin ei tarvitse edes jättää vaan mies häipyy ihan omasta halustaan.
- Miksi tarvita
kolmea tapaa, kun yksikin riittää ?
otat vain kamasi ja lähdet. Yksikin riittää, kun lemmiskelee vieraan miehen kanssa hänen silmiensä edessä.
Voi kauheeta.. :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814