VAI MITÄ TÄMÄ ON???
ISKIKÖ VANHA PERINNE SAURAUS H. KUTIAAN?
8
337
Vastaukset
- raimo
Sen olen ainakin näillä palstoilla oppinut, että
aina kun puhuu asiaa ja kirkastaa Jumalan Sanaa
ja totuudellisuutta, löytyy kohta ainakin yksi
Hiski tai vastaava, joka alkaa solvata, mutta pidän sitä elämän merkkinä.
Kyllä Efraim liittyy Herran syntymäänkin, sillä
on kirjoitettu: Sinä Betlehem Efrata, et suinkaan
ole vähäpätöisin kaikista kansoista, sillä sinusta lähtee vapahtaja... Siis sekin oli Jumalan
johdatusta, että Jeesus syntyi juuri Betlehemissä!- olli olematon
Vaikka itse sanonkin, niin olen tosi huono ollut ikäni valehtelemaan. Olen vaikka mitä muuta tehnyt, mutta en valehtellut. Olen aina inhonnut valehtelemista.
Olen niin kuin sellainen vanhan aikainen ihminen.
Että sanasta mies ja sarvesta härkää.
Ja sitten en ymmärrä sellaista ihmistä joka valehtelee. Mutta olen kiitollinen kun saan olla Jumalan lapsi, mutta en synnitön. - raimo
olli olematon kirjoitti:
Vaikka itse sanonkin, niin olen tosi huono ollut ikäni valehtelemaan. Olen vaikka mitä muuta tehnyt, mutta en valehtellut. Olen aina inhonnut valehtelemista.
Olen niin kuin sellainen vanhan aikainen ihminen.
Että sanasta mies ja sarvesta härkää.
Ja sitten en ymmärrä sellaista ihmistä joka valehtelee. Mutta olen kiitollinen kun saan olla Jumalan lapsi, mutta en synnitön.Kristuksessa maksettu, Jeesuksen veressä saat päivittäin ja hetkittäin puhdistua, tumma veli,
mutta lumivalkoinen sydän, Isän oma lapsi,
Miika kirjoitti kuitenkin:
"Mutta sinä Betlehem, Efrata, joka olet vähäinen
olemaan Juudan sukujen joukossa, sinusta minulle tulee se, joka on oleva hallitsija Israelissa.."
Eli Jumala katsoo aina pinimmän ja vähäisimmän puoleen. Ei Herra syntynyt palatsiin, ei pitsivuoteisiin, vaan siinä on rakkaus, että Isä
lähetti lapsensa härkien syöttökaulalon oljille.
Jumala yllättää. Niin menee kerran moni valkolainen, valkokauluskristitty, nimikristitty, turmion portista, laveaa tietä helvetin liekkeihin, mutta halveksittu, Herraan turvaava
romaani taivaan kirkkauteen ja niin on Jumala itse pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistään, eikä kuolemaa enää ole, ei kipua, ei itkua, ei mitään pahaa ja niin me saamme aina olla
Herran kanssa.
Siunauksin t. raimo
P.S. onko Ollilla sähköpostiosoitetta, jos on
pistä se mulle e-mailiin: [email protected], tah-
toisin lähettää yhden henkilökohtaisen esirukous-
ym. aiheen sinulle! - olli olematon
raimo kirjoitti:
Kristuksessa maksettu, Jeesuksen veressä saat päivittäin ja hetkittäin puhdistua, tumma veli,
mutta lumivalkoinen sydän, Isän oma lapsi,
Miika kirjoitti kuitenkin:
"Mutta sinä Betlehem, Efrata, joka olet vähäinen
olemaan Juudan sukujen joukossa, sinusta minulle tulee se, joka on oleva hallitsija Israelissa.."
Eli Jumala katsoo aina pinimmän ja vähäisimmän puoleen. Ei Herra syntynyt palatsiin, ei pitsivuoteisiin, vaan siinä on rakkaus, että Isä
lähetti lapsensa härkien syöttökaulalon oljille.
Jumala yllättää. Niin menee kerran moni valkolainen, valkokauluskristitty, nimikristitty, turmion portista, laveaa tietä helvetin liekkeihin, mutta halveksittu, Herraan turvaava
romaani taivaan kirkkauteen ja niin on Jumala itse pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistään, eikä kuolemaa enää ole, ei kipua, ei itkua, ei mitään pahaa ja niin me saamme aina olla
Herran kanssa.
Siunauksin t. raimo
P.S. onko Ollilla sähköpostiosoitetta, jos on
pistä se mulle e-mailiin: [email protected], tah-
toisin lähettää yhden henkilökohtaisen esirukous-
ym. aiheen sinulle!siunausta
- raimo
olli olematon kirjoitti:
siunausta
ja vastailen kohta!
siunauksin t.raimo - ...
...
- ...
...
- Se asia
No, jokos se selvisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736