Mitä mieltä olette ko. öljystä? Halpaa tuo ainakin on kuin mikä. Öljyt eivät juurikaan tummu, mutta meinaako tuo ettei ole kovin pesevää?
GM Dexos 5w30
8
165
Vastaukset
- bedford
Varmaankin on jotain Ooppelin öljyä jos halpaakin on.
- ifkfjdjd
Mitä sitten jos on Opelin? Saksalaiset ovat kuitenkin hybin teknologiaorientoituneita ja se työn viimeistely on paremmassa hanskassa kuin jenkeillä.
- suomen gm
ifkfjdjd kirjoitti:
Mitä sitten jos on Opelin? Saksalaiset ovat kuitenkin hybin teknologiaorientoituneita ja se työn viimeistely on paremmassa hanskassa kuin jenkeillä.
Eipä ne Opelit ole koskaan kovin kaksisia olleet, taitavat olla kaikista köyhimpiä sakuja. Yleensä se vanha toteamuskin pitää hyvin paikkansa: vanhemmiten kaikista autoista tulee ooppeleita.
- g4wyhe5ufj
suomen gm kirjoitti:
Eipä ne Opelit ole koskaan kovin kaksisia olleet, taitavat olla kaikista köyhimpiä sakuja. Yleensä se vanha toteamuskin pitää hyvin paikkansa: vanhemmiten kaikista autoista tulee ooppeleita.
Juu, mutta miksi noin negatiivinen asenne? Kaikki missä on tähtilippu, ei ole kultaa. SInulla ei ollut mitään järkevää kommentoitavaa, miksi vastasit ylipäätään?
- ei gm autoja
g4wyhe5ufj kirjoitti:
Juu, mutta miksi noin negatiivinen asenne? Kaikki missä on tähtilippu, ei ole kultaa. SInulla ei ollut mitään järkevää kommentoitavaa, miksi vastasit ylipäätään?
Mulla on yksi ooppeli ollu ja se oli ensimmäinen ja viimeinen.
Halvalla ei saa hyvää. - t43yw45y4
ei gm autoja kirjoitti:
Mulla on yksi ooppeli ollu ja se oli ensimmäinen ja viimeinen.
Halvalla ei saa hyvää.En tullut keskustelemaan Opeleista. Minun puolestani saat hakata ihan tyhjään rukkaseen.
- GM ei tee öljyä
Eipä se öljy kuulkaa tiedä minkä merkkisestä purkista tulee kas kun Ooppeli tai mikään muukaan autonvalmistaja EI valmista jalosta öljyä!
Se on sama juttu myöskin lukeeko siinä Neste,Shell,Gulf,Mobil,Valvoline tai ihan mitä tahansa,kas kun niidenkin raakaöljy tulee tuolta maan sisältä,jalostetaan samanlaiseksi perusöljyksi joka sitten lisäaineistetaan kuka mitenkin ja ainut asia millä on merkitystä on että öljy luokitukseltaan vastaa käyttötarkoitustaan mihin käytetään.
Mitään hyötyä ei ole laittaa luokitukseltaan parempia ja yhä kalliimpia "muotiöljyjä"vehkeeseen jota ei ole edes suunniteltu moisille aikanaan eikä osaa lukea mistä tai minkävärisestä purkista kaadetaan.
Tietty jos rahaa on ja haluaa maksaa niin mikäs siinä.
Tärkeämpää olisi kuitenkin vaikka puolittaa vaihtoväli ja käyttää sitä halvempaa luokitukset täyttävää öljyä oli nimi/merkki mikä tahansa.
Se tavallinen Tojo,Voorti tai vaikka Rotke ei mee yhtään sen kovempaa vaikka mitkä Super Rally Turbo Formulat ja 0W:t kaataisit sisään,pikemmin päinvastoin.
Liian ohutta ja vaarallisenkin ohut öljykalvo joka varsinkin vanhemmissa koneissa tulee läpi tiivisteistä ja kuluttaa muutenkin. - Öljy tulee maasta
Näin se poijat justiinsa on että se musta kulta voi tulla Venäjältä,Saudi-Arabiasta tai vaikka Meksikon lahdelta ja sitä ei todellakaan Opel tehtaalta "taiota" purkkeihin vaan nimenomaan samanlaista raakaöljyä se on vaikka Castro olisi Kuubasta pumpannut länsimarkkinoille.
Lisäaineistus ym jipot tehdään sitten näissä jalostamoissa ja tietysti nämä isot öljyntuottajat kuten Shell,Exxon,Gulf jne harjoittavat jalostustoimintaa monenmoista joista yhtenä esimerkkinä se huoltoasemalta tai Prismasta ostettu öljypänikkä joista monet monet merkit tulevat ihan samalta hihnalta aivan kuten muutkin tuotteet merkistä riippumatta.
Siihen öljypönttöön liimataan sitten vaikka Opel öljy,Audi öljy,Nynäs tai vaikka Veljekset Keskisen Erikoisöljy tms tutumpien merkkien lisäksi.
Se on nimenomaan noi luokitukset jotka ratkaisee eli ovat läpikäyneet puolueettomat tiukat testit ja kukin voi sitten mieltymyksiensä mukaan maksaa "nimestä ja purkin muodosta"mitä haluaa.
Kannattaa tutustua ihan itse asioihin eikä olla mainoksen orja tässäkään asiassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760