Rivatril???

öynöy

Millä keinoin lääkäri kirjottaisi minulle reseptillä rilluja? tuntuu että tämän lääkkeen saaminen on työn ja tuskan takana. haluan kuitenkin lääkkeelle reseptin enkä ostaa katukaupasta.

2

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr.paniikki

Ei ainakaan minulle Rivatril reseptin saaminen vaikeaa ollut. Sairastan paniikkihäiriötä ja ahdistuneisuutta. Terveyskeskuslääkäri kokeili ensiksi minulle näitä srri-lääkkeitä, mitkä ovat täysiä myrkkyjä. Sain niistä serotoniinisyndrooman ja tajuttomuus kohtauksia, minkä jälkeen TK-lääkäri ohjasi psykiatrille.

Psykiatri totesi, että sinulle ei enää koskaan määrätä srri-lääkkeitä, koska ne ei minulle sovi. Ensiksi antoi 0,5 mg Rilluja annoksella 3 x 0,5 mg päivässä, ja vielä pahimpiin kohtauksiin 5 mg Diapameja.

Annos oli minulle liian pieni, ei poistanut kohtauksia, ja vaihtoi Rillut 2 mg:siin. Nyt annos on 3 x 2 mg päivässä, mutta voin pienentää sitä tarvittaessa, jos on parempia päiviä. Välillä tulen toimeen kahdella puolikkaalla eli 2 x 1 mg päivässä.

Kokemuksesta voin sanoa että on loistava lääke. On edullinen, ei väsytä ,eikä ainakaan minulle aiheuta sellaista pöhnä oloa, kuten jotkut bentsot. Rauhoittaa vaan sopivasti ja pitävät kohtaukset poissa. Toki ne voi aiheuttaa riippuvuutta, mutta sitä olen yrittänyt välttää pitämällä aina välillä taukoja lääkkeiden otossa. Sillä tavoin niiden tehokin säilyy, kun ei tule toleranssia.

Eli etsi käsiisi järkevä lääkäri, joka ymmärtää että tietyt sairaudet hoituvat parhaiten bentsoilla, eikä millään srri-lääkkeillä ja neurolepteillä, mitä nykyisin työntävät joka vaivaan.

• tyytyv.hoitoon

Kyllä minulla yksityinen psykiatri on kirjoittanut Rivatrilia tarpeeseen, sairastan paniikkihäiriötä ja es.vapinaa..

Millä keinoin lääkäri kirjottaisi minulle reseptillä rilluja?" Tarpeeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe