Millä keinoin lääkäri kirjottaisi minulle reseptillä rilluja? tuntuu että tämän lääkkeen saaminen on työn ja tuskan takana. haluan kuitenkin lääkkeelle reseptin enkä ostaa katukaupasta.
Rivatril???
2
329
Vastaukset
- mr.paniikki
Ei ainakaan minulle Rivatril reseptin saaminen vaikeaa ollut. Sairastan paniikkihäiriötä ja ahdistuneisuutta. Terveyskeskuslääkäri kokeili ensiksi minulle näitä srri-lääkkeitä, mitkä ovat täysiä myrkkyjä. Sain niistä serotoniinisyndrooman ja tajuttomuus kohtauksia, minkä jälkeen TK-lääkäri ohjasi psykiatrille.
Psykiatri totesi, että sinulle ei enää koskaan määrätä srri-lääkkeitä, koska ne ei minulle sovi. Ensiksi antoi 0,5 mg Rilluja annoksella 3 x 0,5 mg päivässä, ja vielä pahimpiin kohtauksiin 5 mg Diapameja.
Annos oli minulle liian pieni, ei poistanut kohtauksia, ja vaihtoi Rillut 2 mg:siin. Nyt annos on 3 x 2 mg päivässä, mutta voin pienentää sitä tarvittaessa, jos on parempia päiviä. Välillä tulen toimeen kahdella puolikkaalla eli 2 x 1 mg päivässä.
Kokemuksesta voin sanoa että on loistava lääke. On edullinen, ei väsytä ,eikä ainakaan minulle aiheuta sellaista pöhnä oloa, kuten jotkut bentsot. Rauhoittaa vaan sopivasti ja pitävät kohtaukset poissa. Toki ne voi aiheuttaa riippuvuutta, mutta sitä olen yrittänyt välttää pitämällä aina välillä taukoja lääkkeiden otossa. Sillä tavoin niiden tehokin säilyy, kun ei tule toleranssia.
Eli etsi käsiisi järkevä lääkäri, joka ymmärtää että tietyt sairaudet hoituvat parhaiten bentsoilla, eikä millään srri-lääkkeillä ja neurolepteillä, mitä nykyisin työntävät joka vaivaan. - tyytyv.hoitoon
Kyllä minulla yksityinen psykiatri on kirjoittanut Rivatrilia tarpeeseen, sairastan paniikkihäiriötä ja es.vapinaa..
Millä keinoin lääkäri kirjottaisi minulle reseptillä rilluja?" Tarpeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713