Rivatril???

öynöy

Millä keinoin lääkäri kirjottaisi minulle reseptillä rilluja? tuntuu että tämän lääkkeen saaminen on työn ja tuskan takana. haluan kuitenkin lääkkeelle reseptin enkä ostaa katukaupasta.

2

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr.paniikki

Ei ainakaan minulle Rivatril reseptin saaminen vaikeaa ollut. Sairastan paniikkihäiriötä ja ahdistuneisuutta. Terveyskeskuslääkäri kokeili ensiksi minulle näitä srri-lääkkeitä, mitkä ovat täysiä myrkkyjä. Sain niistä serotoniinisyndrooman ja tajuttomuus kohtauksia, minkä jälkeen TK-lääkäri ohjasi psykiatrille.

Psykiatri totesi, että sinulle ei enää koskaan määrätä srri-lääkkeitä, koska ne ei minulle sovi. Ensiksi antoi 0,5 mg Rilluja annoksella 3 x 0,5 mg päivässä, ja vielä pahimpiin kohtauksiin 5 mg Diapameja.

Annos oli minulle liian pieni, ei poistanut kohtauksia, ja vaihtoi Rillut 2 mg:siin. Nyt annos on 3 x 2 mg päivässä, mutta voin pienentää sitä tarvittaessa, jos on parempia päiviä. Välillä tulen toimeen kahdella puolikkaalla eli 2 x 1 mg päivässä.

Kokemuksesta voin sanoa että on loistava lääke. On edullinen, ei väsytä ,eikä ainakaan minulle aiheuta sellaista pöhnä oloa, kuten jotkut bentsot. Rauhoittaa vaan sopivasti ja pitävät kohtaukset poissa. Toki ne voi aiheuttaa riippuvuutta, mutta sitä olen yrittänyt välttää pitämällä aina välillä taukoja lääkkeiden otossa. Sillä tavoin niiden tehokin säilyy, kun ei tule toleranssia.

Eli etsi käsiisi järkevä lääkäri, joka ymmärtää että tietyt sairaudet hoituvat parhaiten bentsoilla, eikä millään srri-lääkkeillä ja neurolepteillä, mitä nykyisin työntävät joka vaivaan.

• tyytyv.hoitoon

Kyllä minulla yksityinen psykiatri on kirjoittanut Rivatrilia tarpeeseen, sairastan paniikkihäiriötä ja es.vapinaa..

Millä keinoin lääkäri kirjottaisi minulle reseptillä rilluja?" Tarpeeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe