Millä keinoin lääkäri kirjottaisi minulle reseptillä rilluja? tuntuu että tämän lääkkeen saaminen on työn ja tuskan takana. haluan kuitenkin lääkkeelle reseptin enkä ostaa katukaupasta.
Rivatril???
2
347
Vastaukset
- mr.paniikki
Ei ainakaan minulle Rivatril reseptin saaminen vaikeaa ollut. Sairastan paniikkihäiriötä ja ahdistuneisuutta. Terveyskeskuslääkäri kokeili ensiksi minulle näitä srri-lääkkeitä, mitkä ovat täysiä myrkkyjä. Sain niistä serotoniinisyndrooman ja tajuttomuus kohtauksia, minkä jälkeen TK-lääkäri ohjasi psykiatrille.
Psykiatri totesi, että sinulle ei enää koskaan määrätä srri-lääkkeitä, koska ne ei minulle sovi. Ensiksi antoi 0,5 mg Rilluja annoksella 3 x 0,5 mg päivässä, ja vielä pahimpiin kohtauksiin 5 mg Diapameja.
Annos oli minulle liian pieni, ei poistanut kohtauksia, ja vaihtoi Rillut 2 mg:siin. Nyt annos on 3 x 2 mg päivässä, mutta voin pienentää sitä tarvittaessa, jos on parempia päiviä. Välillä tulen toimeen kahdella puolikkaalla eli 2 x 1 mg päivässä.
Kokemuksesta voin sanoa että on loistava lääke. On edullinen, ei väsytä ,eikä ainakaan minulle aiheuta sellaista pöhnä oloa, kuten jotkut bentsot. Rauhoittaa vaan sopivasti ja pitävät kohtaukset poissa. Toki ne voi aiheuttaa riippuvuutta, mutta sitä olen yrittänyt välttää pitämällä aina välillä taukoja lääkkeiden otossa. Sillä tavoin niiden tehokin säilyy, kun ei tule toleranssia.
Eli etsi käsiisi järkevä lääkäri, joka ymmärtää että tietyt sairaudet hoituvat parhaiten bentsoilla, eikä millään srri-lääkkeillä ja neurolepteillä, mitä nykyisin työntävät joka vaivaan. - tyytyv.hoitoon
Kyllä minulla yksityinen psykiatri on kirjoittanut Rivatrilia tarpeeseen, sairastan paniikkihäiriötä ja es.vapinaa..
Millä keinoin lääkäri kirjottaisi minulle reseptillä rilluja?" Tarpeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163447Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370