Moi!
Teemme koulun ryhmätyötä varten selvitystä nykyihmisten käsityksistä kuolemanjälkeisestä elämästä. Olisimme kiitollisia, jos vastaisit näihin kysymyksiin. Kiitos vaivannäöstäsi!
1. Uskotko kuolemanjälkeiseen elämään?
2. Millainen on käsityksesi kuolemanjälkeisestä ajasta? (voit vastata tähän vaikka et uskoisi kuoleman jälkeiseen elämään)
3. Vaikuttaako ajatus kuolemasta/kuolemanjälkeisestä ajasta elämääsi nyt jollain tavalla?
Kysely kuolemanjälkeisestä elämästä
8
177
Vastaukset
- jkpopo
vai n in
- blaamab
1. En usko.
2. Siinähän me vain maadumme, eipä juuri muuta.
3. No ei vaikuta, ei tule kovinkaan usein pohdittua näitä asioita, silloin tällöin vain. - Koklatkaa täällä
Tässä teille parempi palsta:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3493 - henrik ijäs
tuulkoon valkeus ja valkeus tuli.
raamattu.
kummituksia on olemassa hautausmaalla ne auttaa sua,. - puuenkeli1
1.Uskon
2.Jotain parempaa, henkimaailma, jälleen syntyminen...tai jos olen väärässä tyhjyys. Olemattomuus. Joka sekin on lohdullinen tavallaan.
3. Ei mainittavasti - Jeesus<3
1.Kyllä uskon
2.Olen kristitty, uskon taivaaseen ja helvettiin.. .Siihen millaisia ne ovat, en ota kantaa. Toivon että taivas on jonkinlainen olomuoto,jossa saa olla ikuisesti lähellä Jumalaa.
3.Kyllä vaikuttaa, pyrin elämään kristillisten arvojen mukaista elämää, toisia ihmisiä kunnioittaen ja rakastaen, Jumalaa yli kaiken. - sarana55
olen miettinyt josko seuraavassa elämässä onni potkaisee niin että saisin kävellä vihille yhtä kauniin naisen kanssa kuin Maria Jungner tai Irina Björglun.
- Jeesuksen oma
Meille jotka uskoo Jumalaan ja Hänen Poikaansa Vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen on varattuna iankaikkinen elämä! Se on mahdollinen ihan jokaiselle joka tahtoo ottaa Jeesuksen vastaan elämänsä Herraksi. Tämä on totuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489